kundi

kundi
Agr k0i apko dekh kar drwaza
band kar leta hai
to yad rakho
.
.
.
.
.
.
Kundi d0no taraf se h0ti hai….
tum bhi bahar se laga kar bhag
jao...
  

Nov, 29 2012     140 chars (1 sms)     3758 views       Flirt

more Flirt SMS Messages

I know you think I"m cute,
I know you think I"m fine,
but like the other guys,
take a number and wait in line!
badalate waqat kaa ik silsilaa sa lagata ha
ke jab bhii dekho use duusaraa-saa lagata hai
tumhaaraa husn kisii aadamii kaa husn nahin
kisii buzurg kii sachchii duaa saa lagataa hai
terii nigaah ko tamiiz rang-o-nuur kahaiN
mujhe to Khoun bhii rang-e-hinaa saa lagataa hai
damaaG-o-dil ho.na agar mutmaiin to chhaaon hai ya dhoup
thapdi luu bhii Thandii hawa si lagati hai
~Cute Relationship~
When Someone Gets Angry With You
And Says...
I Will Never Talk To You... :(
And Later Comes Back To Inform
You...
"I AM STILL ANGRY"
In my dream :
v climbd 2gthr 2 heavn
on d way,
i ws tird,
u carried me on ur back.
Wen v reachd d gate,
GOD cald me
"cum my child ,
leave ur donkey outside.
I wish I was a teddy bear,
that lay upon your bed,
so everytime you cuddled it,
you cuddled me instead.
Boy: Hi

Girl: Hey how are You?

Boy: I am texting the most the beautiful girl in the world.

Girl: (emotionally) Awwwwwwwwwwww sooo sweet.

Boy: But she is not replying so I am texting U...... =D :)
Excuse me, do u have a Band-Aid?
I skinned my knee when I fell for you.
Why do U think I SMS u ?
Is it because I care ? Or I miss u ?
Or I love u ? Or I need You ? No ! It's b'coz...
I need a person for just time pass
Baari barsi khatan geya si,
Khat ke lyanda "Sehtoot",
Tusi ta sute e reh gaye,
tuhadi "Pappi" ley geya Bhoot
Yeh teri aankhein jhuki-jhuki si,
Yeh tera chehra khila-khila sa,
jab tere chehre par haath fera ,
Aadha kilo Fair & lovely mila...
Log kehte hain
Pyar itna b mat karo
K
Girl friendsar pe swar ho jaye
Hum kehtey hain
K
Pyar itna karo
K
Girl friend ki friend bhi tumhre sath farar ho jaye.........
Andaz-e-pyar Aap ki ek ada hai dur ho humse aap ki khata hai dil me basi hai ek pyari si tasvir apki jis neechy


















"I MISS U"
LIKHA HAI..