kundi

kundi
Agr k0i apko dekh kar drwaza
band kar leta hai
to yad rakho
.
.
.
.
.
.
Kundi d0no taraf se h0ti hai….
tum bhi bahar se laga kar bhag
jao...
  

Nov, 29 2012     140 chars (1 sms)     3749 views       Flirt

more Flirt SMS Messages

Andaz-e-pyar Aap ki ek ada hai dur ho humse aap ki khata hai dil me basi hai ek pyari si tasvir apki jis neechy


















"I MISS U"
LIKHA HAI..
Nahin woh shakhs muqadar main phir bhi us sy millty hain "faraz"

bara pur'lutf lagta hai muqadar ko saza daina.
All I wanted was sumone 2 care 4 me.
All I wanted was sumone who"d b there 4 me.
All I ever wanted was sumone who"d b true.
All I ever wanted was sum1 like u.
It takes two to tango,
two to kiss,
two to talk & reminisce.
So many good things come in pair & one of those things is
ME n YOU!
us ne kaha or dabao ,,,,,main dabaya ,,,
us ne kaha or dabao ,, main ne or dabaya ,,,
us ne kaha baniyan nikal do phir dabao
main ne phir dabaya ,,,
us ne kaha paint bhi nikal do phir dabao ,,,,
main ne phir dabaya dekha ho gya na suit case band :d
Boy: Jaaneman, is dil mein aaja!
Gal: Sandal utaaroon kya?
Boy: Are pagli, yeh koi mandir thodi hai, aise hi aaja!
I always think about U.
I can’t live without U.
I really need U.
I’m totally mad about U.
I just wanna be with U.
I’m crazy 4 U.
I wanna marry U.
I LOVE U.

Aisa muje Mera Parosi Kehta hai..
Mere dil mein aaj kya hai
Wohi apne jo is dil mein pehle se hi the.
Aur iss dil mein marte dam tak rahenge.
Are main tumhare nahi
Apne Tricuspid, Mitral, Pulmonary aur
A-V valves k baat kar raha hoon..
'Dulha: plz bilkul sch btana k shadi se pehle tumhare kitne boy friends thy?Dulhan ne ek lifafa usko pkra diya jis mein moong ki daal k kuch daane aur Rs.150 thy
husb:ye kya hy?
Wife:main jb b koi boy friend bnati thi to is main ek daana daal deti thi.
Husband (Daane gin kr shukr krta hai k bht ziada nhi hain): tumhare bs 6 boy frnds thy? Aur ye is 150 rupy ka kya matlab hai?
Wife:10 din pehle main ne 2kilo daal bechi thi,ye usi k paise hain.:-P'
Ist Hour:Sorry
2nd Hour:Sorry Plz
3rd Hour:Just Talk 2 Me Once Dear
4th Hour:Plz Listen Jan
…5th Hour:Plz Itna Naraz Maat Ho
6th Hour:Im Sorry I Will Die Agar Tumne Baat Nahi Ki.
7th Hour:Huh !!!! Dnt Talk To Me Again :@
Girl:Sorry DEAR I Was Out Of Credit =P
Boy:Ooh..Its Ok LOVE U Jan =D''
I don"t care how many lips u hv kissed,
how many shoulders u have embraced &
how many times u’ve said, I luv u!
All I care is not b the first but 2 b ur last!
Loading the Babe meter.....

5%

17%

26%

57%

78%

99%

100% COMPLETE

Processing data..

ANALYSIS COMPLETE

U R A 100%
Gorgeous Babe XXX!