kundi

kundi
Agr k0i apko dekh kar drwaza
band kar leta hai
to yad rakho
.
.
.
.
.
.
Kundi d0no taraf se h0ti hai….
tum bhi bahar se laga kar bhag
jao...
  

Nov, 29 2012     140 chars (1 sms)     3763 views       Flirt

more Flirt SMS Messages

main tumse kuch kahana chahata hu,
wahi baat jo dil ko chu jaye,
wahi pyar ke 3 ilfaz
"MERA PAKISTAN ZINDABAD"
hansi aati hai mujhe hazrat-e-insan per, kare khata khud la''anat bheje shetan per.
One who smokes has a smoky heart; one who drinks has an alcoholic heart. So dear U must STOP eating sweets as u r already a SWEETEHART!
Government imposing new taxes.
Dating Rs.10,
Hug Rs.20,
Kiss Rs.30,
Love Rs.50.
But you don"t worry,
flirting is still free
Ishiq sasitaaa bohit milaaa thaaa,,,,,

Ishiq mahngaaa bohat para hy...!!!
If u see some one without a smile, give him one of ur, coz u r
among a few good people who can shine others lives by just
walking with him a few miles.
I believe that God above created you for me to luv. He picked me
out from all the rest coz he knew I"d luv you the best!
'Dulha: plz bilkul sch btana k shadi se pehle tumhare kitne boy friends thy?Dulhan ne ek lifafa usko pkra diya jis mein moong ki daal k kuch daane aur Rs.150 thy
husb:ye kya hy?
Wife:main jb b koi boy friend bnati thi to is main ek daana daal deti thi.
Husband (Daane gin kr shukr krta hai k bht ziada nhi hain): tumhare bs 6 boy frnds thy? Aur ye is 150 rupy ka kya matlab hai?
Wife:10 din pehle main ne 2kilo daal bechi thi,ye usi k paise hain.:-P'
Dil kar raha hai keh....
aaj tumhein akeiley mein...
le ja kar...
apney hontoon se eik...
kis...
kis...
kis..
kiss...
kissa sunaon bili aur chohey ka..........
Ek bar karo na plz..
kisi ko pata nahi chalega..
plz karo naaa........
muje acha lage ga...
ek bar hamari dosti ki khatri
kar do na plzz...
ek pyara sa SMS!!!
One Stone is Enough to break a Glass.....
One sentence is Enough to break a heart.......
One Second is Enough to fall In Love ... and
... One Love is Enough to make worse a whole Life
If love & friendship could be brought or sold as if they were
Stocks & Shares those wise enough to invest in you SEXY would all
be millionaires!!!