Roti huyi aankho se

Roti huyi aankho se
Roti huyi aankho se tujhe muskan kaise du

Anjaan hu khud tujhe pehchan kaise du

Tu hi to hai jaan meri

Tu hi bata tujhe apni jaan kaise du.
  

Jun, 17 2010     149 chars (1 sms)     2899 views       Flirt

more Flirt SMS Messages

Mein tamam koshisho ke bawjood haar gayi
Woh use mil gaya jisne use maanga hi naahin
Har ek se poocha tera na milne ka subub
Har ek ne kaha woh tere liye bana hi naahin
Ek tanha raat me apki yaad aayi,
tanhai mitane ko humne ek cigrate sulgai,
na jaane kaise qayamat ho gayi ke dhooeein ne bhi apki tasvir
banayi.
badalate waqat kaa ik silsilaa sa lagata ha
ke jab bhii dekho use duusaraa-saa lagata hai
tumhaaraa husn kisii aadamii kaa husn nahin
kisii buzurg kii sachchii duaa saa lagataa hai
terii nigaah ko tamiiz rang-o-nuur kahaiN
mujhe to Khoun bhii rang-e-hinaa saa lagataa hai
damaaG-o-dil ho.na agar mutmaiin to chhaaon hai ya dhoup
thapdi luu bhii Thandii hawa si lagati hai
Loading the Babe meter.....

5%

17%

26%

57%

78%

99%

100% COMPLETE

Processing data..

ANALYSIS COMPLETE

U R A 100%
Gorgeous Babe XXX!
Do u know how to entertain Foolish/Stupid peoples
* PRESS DOWN *
>
<
>
* PRESS UP *
Kaash ke un ko Aaye khayaal Humari is bezaar Halat ka

'Faraz'

Woh log jo apna bana ke Bekhaber se Rehte hain...
U may b out of my sight but not out of my heart.
U may b out of my reach but not out of my mind.
I don"t know what I mean 2 u,
but u"ll always be special 2 me
Us ki judai mein itna kamzor ho gaya hoon
Faraz


K ab to chilli milli bhi khaon to pait bhar jata hai :-(
Kash Tum BAKRI Hoti,

May Tum Ko Ghass Khilata Aur

Pyar Se Tumhare Seengh

Pakarta Aur Puchta Pagal Kon?

Tum Ya May ?

Or Tum Pyar Se Bolti,

Main Main..
If all the girls lived on the other side of the sea, what a good
swimmer I would be?
u know about my smile?
it occurs on ur lips,
reflects in ur eyes
&
ends with a glow on ur face.
actually it exists only when u r happy
'Dulha: plz bilkul sch btana k shadi se pehle tumhare kitne boy friends thy?Dulhan ne ek lifafa usko pkra diya jis mein moong ki daal k kuch daane aur Rs.150 thy
husb:ye kya hy?
Wife:main jb b koi boy friend bnati thi to is main ek daana daal deti thi.
Husband (Daane gin kr shukr krta hai k bht ziada nhi hain): tumhare bs 6 boy frnds thy? Aur ye is 150 rupy ka kya matlab hai?
Wife:10 din pehle main ne 2kilo daal bechi thi,ye usi k paise hain.:-P'