Andaz-e-pyar Aap

Andaz-e-pyar Aap
Andaz-e-pyar Aap ki ek ada hai dur ho humse aap ki khata hai dil me basi hai ek pyari si tasvir apki jis neechy


















"I MISS U"
LIKHA HAI..
  

Jun, 17 2010     173 chars (2 sms)     3406 views       Flirt

more Flirt SMS Messages

Ishq sabhi ko jena sikha deta hai...
wafa ke naam par marna sikha deta hai...
ishq nahi kiya to karke dekho...
zalim har dard sehna sikha deta hai...!
Sapne saare tod kar beithe hai
dil ka armaan chod kar beithe hai
na kijiye humse wafa ki baatein
abhi-abhi dil ke tukde jod kar beithe hai
In da mornin I don’t eat coz I think of u,
at noon I don’t eat coz I think of u,
in da evenin I don’t eat coz I think of u,
at night I don’t sleep coz Im hungry
Dil kar raha hai keh....
aaj tumhein akeiley mein...
le ja kar...
apney hontoon se eik...
kis...
kis...
kis..
kiss...
kissa sunaon bili aur chohey ka........
Touch my heart & u’ll feel,
Listen to my heart & u’ll hear,
Look into my heart & u’ll see,
That u’ll always be a special part of me
My dear friend,
.
I locked you in my heart
And dropped the key into Ocean
So that you can live in my heart always
And never come out

With Best Wishes.
Tajmahal ki imarat her aashiq ko mohabbat ki misaal nazar aati hai.
Main kis kis ke liye taj banwaun mujhe to her ladki mumtaz nazar
aati hai.
I don''t flirt for fun , Its one of my duties
Tell me How can I resist such beauties
It is life with whom I like flirting with the most
I''m still not committed though Ive fallen for the trap almost
main tumse kuch kahana chahata hu,
wahi baat jo dil ko chu jaye,
wahi pyar ke 3 ilfaz
"MERA PAKISTAN ZINDABAD"
'Dulha: plz bilkul sch btana k shadi se pehle tumhare kitne boy friends thy?Dulhan ne ek lifafa usko pkra diya jis mein moong ki daal k kuch daane aur Rs.150 thy
husb:ye kya hy?
Wife:main jb b koi boy friend bnati thi to is main ek daana daal deti thi.
Husband (Daane gin kr shukr krta hai k bht ziada nhi hain): tumhare bs 6 boy frnds thy? Aur ye is 150 rupy ka kya matlab hai?
Wife:10 din pehle main ne 2kilo daal bechi thi,ye usi k paise hain.:-P'
A dimple is a sign of pretty face!
a Smile is a sign of joy!
a hug is a sign of love!
and
A friend like me in Yr life,

well

thats a sign of ur damn Gud taste:)
Whn u r alone,
Whn u r crying,
whn u r upset,
Don"t think of me!!
just call me
Bcoz
incoming
is free for me... my friend