A - U"r Attractive

A - U"r Attractive
A - U"r Attractive
B - U"r D Best
C - U"r Cute
D - U"r Dear 2 me
E - U"r Excellent
F - U"r Funny
G - U"r Gud Looking
H - He He He
I - I"m
J - Just K - Kidding
  

Jun, 17 2010     168 chars (2 sms)     2946 views       Flirt

more Flirt SMS Messages

main tumse kuch kahana chahata hu,
wahi baat jo dil ko chu jaye,
wahi pyar ke 3 ilfaz
"MERA PAKISTAN ZINDABAD"
Teri arzoo main humne Baharon ko dekha!
Teri Zustzo main humne Sitaron ko dekha!
Nahi mila tum se badhkar in nigahon ne hazaron ko dekha.
jiski ek smile par hai duniya fida
jisse dil na hona chaiye juda
jiska style hai lajawaab
unhi ka sms padh rahe hai aap janaab
Q dil tum se milna chahte hy?
Q dil tum ko dykhana chahta hy?
Q dil tum se bt krna chahta hy?
QK
“Dil to bacha hy g”
or Bacho ko cartoon pasand hen..
Roti huyi aankho se tujhe muskan kaise du

Anjaan hu khud tujhe pehchan kaise du

Tu hi to hai jaan meri

Tu hi bata tujhe apni jaan kaise du.
Cotton candy?
nope!
Chocolate syrup?
nah!
lemme c...
how about sugar?
hmmm....
nope!
damn!
still can''t find anything as
sweet as YOU!.
Ishq sabhi ko jena sikha deta hai...
wafa ke naam par marna sikha deta hai...
ishq nahi kiya to karke dekho...
zalim har dard sehna sikha deta hai...!
If I could be any part of you,
I’d be your tear.
To be conceived in your heart,
born in your eyes,
live on your cheeks,
and die on your lips.
In da mornin I don’t eat coz I think of u,
at noon I don’t eat coz I think of u,
in da evenin I don’t eat coz I think of u,
at night I don’t sleep coz Im hungry
LuV is an illusion!

Its a highly dependency disorder

of weak hearted ppl..

.

.

.

.

.

.

Ppl wid strong hearts

believe in FLIRTING

;-)
us ne kaha or dabao ,,,,,main dabaya ,,,
us ne kaha or dabao ,, main ne or dabaya ,,,
us ne kaha baniyan nikal do phir dabao
main ne phir dabaya ,,,
us ne kaha paint bhi nikal do phir dabao ,,,,
main ne phir dabaya dekha ho gya na suit case band :d
I always think about U.
I can’t live without U.
I really need U.
I’m totally mad about U.
I just wanna be with U.
I’m crazy 4 U.
I wanna marry U.
I LOVE U.

Aisa muje Mera Parosi Kehta hai..