A - U"r Attractive

A - U"r Attractive
A - U"r Attractive
B - U"r D Best
C - U"r Cute
D - U"r Dear 2 me
E - U"r Excellent
F - U"r Funny
G - U"r Gud Looking
H - He He He
I - I"m
J - Just K - Kidding
  

Jun, 17 2010     168 chars (2 sms)     2948 views       Flirt

more Flirt SMS Messages

Its too heard to loose someone
who is 99% cute,
98% sweet,
97% loving,
96% talented and
100% friendly,
Thats me, whats a waste of life if u loose me.
if 10 persons in a day prey 4 u...i wil b one of them...
if 5 persons in a day prey 4 u .i will b 1 of them...i
f 1 person in a day prey 4 u ..i will b that one...
and if no one prey 4 u..it means..MUJE AUR BHI KAAM HAIN...
If I could be any part of you,
I’d be your tear.
To be conceived in your heart,
born in your eyes,
live on your cheeks,
and die on your lips.
I think you are very careless!
U come & leave things behind!
See now what u have left?
U just came in my mind and left a smile on my face.
larki: ilove u
Larka : larki k sar per dupata de kr haath pakarta h or khta h behna 5 waqt ki namaz perha kro pyar mn kuch nahin rkha
larke k jane k bad larki apne hath mn pakri parchi kholti h to likha hota h
aqal ki aandhi marwae gi kya piche meri b.w thi phone per baat krte hn :p
us ne kaha or dabao ,,,,,main dabaya ,,,
us ne kaha or dabao ,, main ne or dabaya ,,,
us ne kaha baniyan nikal do phir dabao
main ne phir dabaya ,,,
us ne kaha paint bhi nikal do phir dabao ,,,,
main ne phir dabaya dekha ho gya na suit case band :d
teray liye chand taray tor doon,
in hawaon ka rukh mor doon,
itna kafi hai ya do char jhoot aur bol doon
Andaz-e-pyar Aap ki ek ada hai dur ho humse aap ki khata hai dil me basi hai ek pyari si tasvir apki jis neechy


















"I MISS U"
LIKHA HAI..
Life ka sucessful Moral:
"Pyar woh nahin ke hum ek ko kitne saal taq karte hai."

"Pyar toh woh hai ke hum ek saal mein kitno se karte hai?"
Roti huyi aankho se tujhe muskan kaise du

Anjaan hu khud tujhe pehchan kaise du

Tu hi to hai jaan meri

Tu hi bata tujhe apni jaan kaise du.
I have had a really bad day and it always makes me feel better to
see a pretty girl smile. So, would you smile for me?
''love'' is a bird you hold tightly ,it dies......

if you hold lightly,it flies............

you hold it nicely,it shits in your hand......


uhhh........


soo..........


forgot love




and



better flirt.............