Government imposing

Government imposing
Government imposing new taxes.
Dating Rs.10,
Hug Rs.20,
Kiss Rs.30,
Love Rs.50.
But you don"t worry,
flirting is still free
  

Jun, 17 2010     130 chars (1 sms)     3325 views       Flirt

more Flirt SMS Messages

It takes two to tango,
two to kiss,
two to talk & reminisce.
So many good things come in pair & one of those things is
ME n YOU!
Roti huyi aankho se tujhe muskan kaise du

Anjaan hu khud tujhe pehchan kaise du

Tu hi to hai jaan meri

Tu hi bata tujhe apni jaan kaise du.
Tere hathon mitran ne hona ae katal,
Munde tainu kehnde baaran bor di rafal,
Asin wekhnae khud nu tabah karke,
Aaja waj ja bandook diye goliyee ni seene vich tha karke..!!
'Dulha: plz bilkul sch btana k shadi se pehle tumhare kitne boy friends thy?Dulhan ne ek lifafa usko pkra diya jis mein moong ki daal k kuch daane aur Rs.150 thy
husb:ye kya hy?
Wife:main jb b koi boy friend bnati thi to is main ek daana daal deti thi.
Husband (Daane gin kr shukr krta hai k bht ziada nhi hain): tumhare bs 6 boy frnds thy? Aur ye is 150 rupy ka kya matlab hai?
Wife:10 din pehle main ne 2kilo daal bechi thi,ye usi k paise hain.:-P'
One Stone is Enough to break a Glass.....
One sentence is Enough to break a heart.......
One Second is Enough to fall In Love ... and
... One Love is Enough to make worse a whole Life
Jaane yeh kaisa naata hai,
bas tera naam hi aata hai zubaan par,
din ya raat me,
le ke tera haath haath mein,
rahunga tere saath saath main.
Q dil tum se milna chahte hy?
Q dil tum ko dykhana chahta hy?
Q dil tum se bt krna chahta hy?
QK
“Dil to bacha hy g”
or Bacho ko cartoon pasand hen..
Be Careful!
aap ko kissi unknown number se aik sms aa sakta hai jis se aapki
mobile screen pe meri photo aa jaye gi.
please dekhay bina delete kar dain kyon kay pehlay he bahut se
log deewanay ho chukay hain
In my dream :
v climbd 2gthr 2 heavn
on d way,
i ws tird,
u carried me on ur back.
Wen v reachd d gate,
GOD cald me
"cum my child ,
leave ur donkey outside.
badalate waqat kaa ik silsilaa sa lagata ha
ke jab bhii dekho use duusaraa-saa lagata hai
tumhaaraa husn kisii aadamii kaa husn nahin
kisii buzurg kii sachchii duaa saa lagataa hai
terii nigaah ko tamiiz rang-o-nuur kahaiN
mujhe to Khoun bhii rang-e-hinaa saa lagataa hai
damaaG-o-dil ho.na agar mutmaiin to chhaaon hai ya dhoup
thapdi luu bhii Thandii hawa si lagati hai
Nahin woh shakhs muqadar main phir bhi us sy millty hain "faraz"

bara pur'lutf lagta hai muqadar ko saza daina.
''love'' is a bird you hold tightly ,it dies......

if you hold lightly,it flies............

you hold it nicely,it shits in your hand......


uhhh........


soo..........


forgot love




and



better flirt.............