Why do U think

Why do U think
Why do U think I SMS u ?
Is it because I care ? Or I miss u ?
Or I love u ? Or I need You ? No ! It"s b"coz...
I need a person for just time pass
  

Jun, 17 2010     149 chars (1 sms)     3809 views       Flirt

more Flirt SMS Messages

Mehrbaan kadardaan dekho
mere sms ka kamaal
ghanti bajegi bander nachega
mobile uthayega sms padega ab muskurayega
ab banda hoshiyari dikhayega
or msg forward karega
Ajj Halki Halki Barish hai
Ajj Sard Hawa ka Raqs bhi hai..
Ajj Phol bhi Nikhry hain
Ajj un main tera Aks bhi hai
Ajj Badal Kally Gahry hain
Ajj chand pe lakhon pahry hain
Khush tukre tare yadoon k
Bari dair say dil main thary hain
Ajj Yadain uljhi uljhi hain
Ajj taar yeh dil k sulge hain
Ajj yaad bohat tum aye ho...

"AJJ YAAD BOHAT TUM AYE HO"
Mein tamam koshisho ke bawjood haar gayi
Woh use mil gaya jisne use maanga hi naahin
Har ek se poocha tera na milne ka subub
Har ek ne kaha woh tere liye bana hi naahin
If you say my eyes are beautiful it"s because they"re looking at
you, for my eyes are just the windows my feelings come through.
Oey kuti ke bachey
?














kitne pyarey hotey hain.... hain na?
'Dulha: plz bilkul sch btana k shadi se pehle tumhare kitne boy friends thy?Dulhan ne ek lifafa usko pkra diya jis mein moong ki daal k kuch daane aur Rs.150 thy
husb:ye kya hy?
Wife:main jb b koi boy friend bnati thi to is main ek daana daal deti thi.
Husband (Daane gin kr shukr krta hai k bht ziada nhi hain): tumhare bs 6 boy frnds thy? Aur ye is 150 rupy ka kya matlab hai?
Wife:10 din pehle main ne 2kilo daal bechi thi,ye usi k paise hain.:-P'
Hey, I just got your blood test report.
U have been tested HIV positive.
Report reads person has high percentage of Honey In Veins.
No Wonder!
Boy1:Meet my wife Tina
Boy2.Oh! I know her
Boy1:How?
Boy2:v were caught sleeping together
Boy1:What the hell?
Boy2.during lecture in maths class

Think +ve:)
Hi Good Morning! Arz hai,
Chai ke cup se uthte dhuein mein teri shakl nazar aati hai,
Tere khyalon mein kho kar aksar meri chai thandi ho jaati hai
larki: ilove u
Larka : larki k sar per dupata de kr haath pakarta h or khta h behna 5 waqt ki namaz perha kro pyar mn kuch nahin rkha
larke k jane k bad larki apne hath mn pakri parchi kholti h to likha hota h
aqal ki aandhi marwae gi kya piche meri b.w thi phone per baat krte hn :p
I never thought that you would ever do that everything we had is gone
said you loved me said never leave me maybe you just heard your wrong
cause im damaged, im damaged, don’t know what to do, baby
im damaged so, so damaged because of you
Dil kar raha hai keh....
aaj tumhein akeiley mein...
le ja kar...
apney hontoon se eik...
kis...
kis...
kis..
kiss...
kissa sunaon bili aur chohey ka..........