Why do U think

Why do U think
Why do U think I SMS u ?
Is it because I care ? Or I miss u ?
Or I love u ? Or I need You ? No ! It"s b"coz...
I need a person for just time pass
  

Jun, 17 2010     149 chars (1 sms)     3812 views       Flirt

more Flirt SMS Messages

Khuda salmat rakhe unko jo humse nafrat karte hai, pyar na sahi, nafrat hi sahi. Kuch toh hai joh sirf humse karte hain
Rangeen ho tum rangon se bhi ziada,
Smart ho tum sub doston may ziada.
Agar aisa tum sochtay ho to,
.
.
.
.
.
STUPID ho tum had se ziada.
Tajmahal ki imarat her aashiq ko mohabbat ki misaal nazar aati hai.
Main kis kis ke liye taj banwaun mujhe to her ladki mumtaz nazar
aati hai.
Andaz-e-pyar Aap ki ek ada hai dur ho humse aap ki khata hai dil me basi hai ek pyari si tasvir apki jis neechy


















"I MISS U"
LIKHA HAI..
Nahin woh shakhs muqadar main phir bhi us sy millty hain "faraz"

bara pur'lutf lagta hai muqadar ko saza daina.
Ist Hour:Sorry
2nd Hour:Sorry Plz
3rd Hour:Just Talk 2 Me Once Dear
4th Hour:Plz Listen Jan
…5th Hour:Plz Itna Naraz Maat Ho
6th Hour:Im Sorry I Will Die Agar Tumne Baat Nahi Ki.
7th Hour:Huh !!!! Dnt Talk To Me Again :@
Girl:Sorry DEAR I Was Out Of Credit =P
Boy:Ooh..Its Ok LOVE U Jan =D''
FlirtIng Is The OnlY Job In The World ThAt We CannoT IncluDe In OuR CV...

DespiTe Of hAving YeaRs Of ExpEriEncE anD numbEr Of ReffErenCes.. ;)
My dear friend,
.
I locked you in my heart
And dropped the key into Ocean
So that you can live in my heart always
And never come out

With Best Wishes.
Kash Tum BAKRI Hoti,

May Tum Ko Ghass Khilata Aur

Pyar Se Tumhare Seengh

Pakarta Aur Puchta Pagal Kon?

Tum Ya May ?

Or Tum Pyar Se Bolti,

Main Main..
Us Ne Samjha Hi Nahi Aur Na Samjhna Chaha,

K Mein Chahta Bhi Kiya Tha Us Se , Sirf Us K Siwa
Those who can"t have u hate u,
those who have u can"t handle u,
those who abuse u lose u,
& then there are those like me who just can"t refuse u!
us ne kaha or dabao ,,,,,main dabaya ,,,
us ne kaha or dabao ,, main ne or dabaya ,,,
us ne kaha baniyan nikal do phir dabao
main ne phir dabaya ,,,
us ne kaha paint bhi nikal do phir dabao ,,,,
main ne phir dabaya dekha ho gya na suit case band :d