Why do U think

Why do U think
Why do U think I SMS u ?
Is it because I care ? Or I miss u ?
Or I love u ? Or I need You ? No ! It"s b"coz...
I need a person for just time pass
  

Jun, 17 2010     149 chars (1 sms)     3795 views       Flirt

more Flirt SMS Messages

Girl: Is dress ka kya price hai?
Shopkeeper: Sirf 5 kiss.
Girl: Aur us dress ka?
Shopkeeper: 10 kiss.
Girl: Dono dress pack kar do, bill daadi dengi
A dimple is a sign of pretty face!
a Smile is a sign of joy!
a hug is a sign of love!
and
A friend like me in Yr life,

well

thats a sign of ur damn Gud taste:)
I have had a really bad day and it always makes me feel better to
see a pretty girl smile. So, would you smile for me?
LuV is an illusion!

Its a highly dependency disorder

of weak hearted ppl..

.

.

.

.

.

.

Ppl wid strong hearts

believe in FLIRTING

;-)
Kaash chahnay walay hamesha chahnay walay hi rehtay Fraaz....
Par log aksar badal jatay hain Mohabat ho janay k baad...
Rule of BOYS
“PHulo ki mAhak ko ChurayA nahi jata,

suraj ki kirNo ko chupaya nahi jata,


kitni Bhi soHni Ho Girlfrnd Apni,


Dusro ki Girlfrnd ko Bhulaya Nahi jata..
Mein tamam koshisho ke bawjood haar gayi
Woh use mil gaya jisne use maanga hi naahin
Har ek se poocha tera na milne ka subub
Har ek ne kaha woh tere liye bana hi naahin
Baari barsi khatan geya si,
Khat ke lyanda "Sehtoot",
Tusi ta sute e reh gaye,
tuhadi "Pappi" ley geya Bhoot
A,B,C,
D,E,
F,G,H,
I,J,
K,L,M,
N,O,
P,Q,R,
S,T,
U,V,W,
X,Y,
Z.
1,2,3,
4,5,
6,7,8,
9,0
thank God, all buttons of my phone r working fine, aap apna kaam karo .!.
Ek tanha raat me apki yaad aayi,
tanhai mitane ko humne ek cigrate sulgai,
na jaane kaise qayamat ho gayi ke dhooeein ne bhi apki tasvir
banayi.
The length & breadth & height of you,
total up to quite a view,
but to taste the true delight of you,
I"ll have to take a bite of u.
teray liye chand taray tor doon,
in hawaon ka rukh mor doon,
itna kafi hai ya do char jhoot aur bol doon