Why do U think

Why do U think
Why do U think I SMS u ?
Is it because I care ? Or I miss u ?
Or I love u ? Or I need You ? No ! It"s b"coz...
I need a person for just time pass
  

Jun, 17 2010     149 chars (1 sms)     3785 views       Flirt

more Flirt SMS Messages

2 Larkian Apas Me Lar Rahi Thi To Pas Me Se 1 Charsi Guzra
1st Girl: Ye Charsi Tumhara Bf
2nd: Tumhara BF
1st: Tumhara
2nd: Tumhara
... 1st: Tumhara
2nd: Tumhara
1st: Tumhara
2nd: Tumhara
Charsi: Ye Batao Mei Rukon Ya Jaon... =P

WahahahhHaha:p
Mehrbaan kadardaan dekho
mere sms ka kamaal
ghanti bajegi bander nachega
mobile uthayega sms padega ab muskurayega
ab banda hoshiyari dikhayega
or msg forward karega
Faith makes all things possible
love makes all things easy,
hopes makes all things work,
but ur gorgeous smile brings all faith,
luv & hope in me!
Agr k0i apko dekh kar drwaza
band kar leta hai
to yad rakho
.
.
.
.
.
.
Kundi d0no taraf se h0ti hai….
tum bhi bahar se laga kar bhag
jao...
Be Careful!
aap ko kissi unknown number se aik sms aa sakta hai jis se aapki
mobile screen pe meri photo aa jaye gi.
please dekhay bina delete kar dain kyon kay pehlay he bahut se
log deewanay ho chukay hain
I believe that God above created you for me to luv. He picked me
out from all the rest coz he knew I"d luv you the best!
U may b out of my sight but not out of my heart.
U may b out of my reach but not out of my mind.
I don"t know what I mean 2 u,
but u"ll always be special 2 me
Jaane yeh kaisa naata hai,
bas tera naam hi aata hai zubaan par,
din ya raat me,
le ke tera haath haath mein,
rahunga tere saath saath main.
Walk with me when ur hearts needs company,
take my hand when u feel all alone,
turn to me when u need some1 to lean on,
coz I"m the one u can always depend on!
larki: ilove u
Larka : larki k sar per dupata de kr haath pakarta h or khta h behna 5 waqt ki namaz perha kro pyar mn kuch nahin rkha
larke k jane k bad larki apne hath mn pakri parchi kholti h to likha hota h
aqal ki aandhi marwae gi kya piche meri b.w thi phone per baat krte hn :p
I have had a really bad day and it always makes me feel better to
see a pretty girl smile. So, would you smile for me?
Baari barsi khatan geya si,
Khat ke lyanda "Sehtoot",
Tusi ta sute e reh gaye,
tuhadi "Pappi" ley geya Bhoot