Why do U think

Why do U think
Why do U think I SMS u ?
Is it because I care ? Or I miss u ?
Or I love u ? Or I need You ? No ! It"s b"coz...
I need a person for just time pass
  

Jun, 17 2010     149 chars (1 sms)     3789 views       Flirt

more Flirt SMS Messages

Only the open heart receives love,
only the open mind receives wisdom,
only the open hand receives gifts and
only the cute persons receive SMS from me!
'Dulha: plz bilkul sch btana k shadi se pehle tumhare kitne boy friends thy?Dulhan ne ek lifafa usko pkra diya jis mein moong ki daal k kuch daane aur Rs.150 thy
husb:ye kya hy?
Wife:main jb b koi boy friend bnati thi to is main ek daana daal deti thi.
Husband (Daane gin kr shukr krta hai k bht ziada nhi hain): tumhare bs 6 boy frnds thy? Aur ye is 150 rupy ka kya matlab hai?
Wife:10 din pehle main ne 2kilo daal bechi thi,ye usi k paise hain.:-P'
Why do U think I SMS u ?
Is it because I care ? Or I miss u ?
Or I love u ? Or I need You ? No ! It's b'coz...
I need a person for just time pass
badalate waqat kaa ik silsilaa sa lagata ha
ke jab bhii dekho use duusaraa-saa lagata hai
tumhaaraa husn kisii aadamii kaa husn nahin
kisii buzurg kii sachchii duaa saa lagataa hai
terii nigaah ko tamiiz rang-o-nuur kahaiN
mujhe to Khoun bhii rang-e-hinaa saa lagataa hai
damaaG-o-dil ho.na agar mutmaiin to chhaaon hai ya dhoup
thapdi luu bhii Thandii hawa si lagati hai
If all the girls lived on the other side of the sea, what a good
swimmer I would be?
Nahin woh shakhs muqadar main phir bhi us sy millty hain "faraz"

bara pur'lutf lagta hai muqadar ko saza daina.
Teri arzoo main humne Baharon ko dekha!
Teri Zustzo main humne Sitaron ko dekha!
Nahi mila tum se badhkar in nigahon ne hazaron ko dekha.
A - U"r Attractive
B - U"r D Best
C - U"r Cute
D - U"r Dear 2 me
E - U"r Excellent
F - U"r Funny
G - U"r Gud Looking
H - He He He
I - I"m
J - Just K - Kidding
Sharp is ur memory,
sweet is ur name,
deep in my heart u"ll always remain.
Earth wants water,
flower wants dew,
I want nothing but a smile from u
Hi Good Morning! Arz hai,
Chai ke cup se uthte dhuein mein teri shakl nazar aati hai,
Tere khyalon mein kho kar aksar meri chai thandi ho jaati hai
teray liye chand taray tor doon,
in hawaon ka rukh mor doon,
itna kafi hai ya do char jhoot aur bol doon
Hey, I just got your blood test report.
U have been tested HIV positive.
Report reads person has high percentage of Honey In Veins.
No Wonder!