Yeh teri aankhein

Yeh teri aankhein
Yeh teri aankhein jhuki-jhuki si,
Yeh tera chehra khila-khila sa,
jab tere chehre par haath fera ,
Aadha kilo Fair & lovely mila...
  

Jun, 17 2010     135 chars (1 sms)     3554 views       Flirt

more Flirt SMS Messages

Jab tanhai ka ehsaas na ho,
Na koi tumaray paas ho,
Na tum kisi k paas ho,
Na tum kisi ki nazar mein ho,
Na koi tumhari nazar mein ho,
to samjh lena ke app

common sense Baathroom ma ho yaar or kahan
I don’t flirt for fun

Its one of my duties

Tell me How can I resist such beauties

It is life with whom

I like flirting with the most

I am still not committed though I have fallen for the trap almost
Be Careful!
aap ko kissi unknown number se aik sms aa sakta hai jis se aapki
mobile screen pe meri photo aa jaye gi.
please dekhay bina delete kar dain kyon kay pehlay he bahut se
log deewanay ho chukay hain
Girl: Is dress ka kya price hai?
Shopkeeper: Sirf 5 kiss.
Girl: Aur us dress ka?
Shopkeeper: 10 kiss.
Girl: Dono dress pack kar do, bill daadi dengi
Let me kiss ur lips,
let me feel ur teeth,
let me feel ur tongue.SMILE!
This is ur friend "PEPSODENT"
reminding you to brush ur teeth,Twice a day Everyday :)
Ajj Halki Halki Barish hai
Ajj Sard Hawa ka Raqs bhi hai..
Ajj Phol bhi Nikhry hain
Ajj un main tera Aks bhi hai
Ajj Badal Kally Gahry hain
Ajj chand pe lakhon pahry hain
Khush tukre tare yadoon k
Bari dair say dil main thary hain
Ajj Yadain uljhi uljhi hain
Ajj taar yeh dil k sulge hain
Ajj yaad bohat tum aye ho...

"AJJ YAAD BOHAT TUM AYE HO"
hansi aati hai mujhe hazrat-e-insan per, kare khata khud la''anat bheje shetan per.
Why do U think I SMS u ?
Is it because I care ? Or I miss u ?
Or I love u ? Or I need You ? No ! It"s b"coz...
I need a person for just time pass
FlirtIng Is The OnlY Job In The World ThAt We CannoT IncluDe In OuR CV...

DespiTe Of hAving YeaRs Of ExpEriEncE anD numbEr Of ReffErenCes.. ;)
I don''t flirt for fun , Its one of my duties
Tell me How can I resist such beauties
It is life with whom I like flirting with the most
I''m still not committed though Ive fallen for the trap almost
In da mornin I don’t eat coz I think of u,
at noon I don’t eat coz I think of u,
in da evenin I don’t eat coz I think of u,
at night I don’t sleep coz Im hungry
I have had a really bad day and it always makes me feel better to
see a pretty girl smile. So, would you smile for me?