Di I have permission

Di I have permission
._I__I_,



(_£___=------/
._I__I_,


--------
,--<>--=____/7
(_£___=------/
._I__I_,

Di I have permission to make an emergency landing in your bedroom
tonight!
  

Jun, 17 2010     182 chars (2 sms)     3265 views       Flirt

more Flirt SMS Messages

Jaane yeh kaisa naata hai,
bas tera naam hi aata hai zubaan par,
din ya raat me,
le ke tera haath haath mein,
rahunga tere saath saath main.
larki: ilove u
Larka : larki k sar per dupata de kr haath pakarta h or khta h behna 5 waqt ki namaz perha kro pyar mn kuch nahin rkha
larke k jane k bad larki apne hath mn pakri parchi kholti h to likha hota h
aqal ki aandhi marwae gi kya piche meri b.w thi phone per baat krte hn :p
i luv u...
i luv u...
i luv u...
i luv u...
i luv u...
i luv u...
i luv u...
i luv u...
i luv u...
i luv u...
i luv u...
i luv u...

?
??
???



I luv another words also.
'Dulha: plz bilkul sch btana k shadi se pehle tumhare kitne boy friends thy?Dulhan ne ek lifafa usko pkra diya jis mein moong ki daal k kuch daane aur Rs.150 thy
husb:ye kya hy?
Wife:main jb b koi boy friend bnati thi to is main ek daana daal deti thi.
Husband (Daane gin kr shukr krta hai k bht ziada nhi hain): tumhare bs 6 boy frnds thy? Aur ye is 150 rupy ka kya matlab hai?
Wife:10 din pehle main ne 2kilo daal bechi thi,ye usi k paise hain.:-P'
Girl: Is dress ka kya price hai?
Shopkeeper: Sirf 5 kiss.
Girl: Aur us dress ka?
Shopkeeper: 10 kiss.
Girl: Dono dress pack kar do, bill daadi dengi
Mehrbaan kadardaan dekho
mere sms ka kamaal
ghanti bajegi bander nachega
mobile uthayega sms padega ab muskurayega
ab banda hoshiyari dikhayega
or msg forward karega
jiski ek smile par hai duniya fida
jisse dil na hona chaiye juda
jiska style hai lajawaab
unhi ka sms padh rahe hai aap janaab
Can you see me? no? Turn around, can you see me now? no? Turn again, can you see me now? I can see you because you have a special place in my heart!
Those who can"t have u hate u,
those who have u can"t handle u,
those who abuse u lose u,
& then there are those like me who just can"t refuse u!
Q dil tum se milna chahte hy?
Q dil tum ko dykhana chahta hy?
Q dil tum se bt krna chahta hy?
QK
“Dil to bacha hy g”
or Bacho ko cartoon pasand hen..
Dil kar raha hai keh....
aaj tumhein akeiley mein...
le ja kar...
apney hontoon se eik...
kis...
kis...
kis..
kiss...
kissa sunaon bili aur chohey ka........
I always think about U.
I can’t live without U.
I really need U.
I’m totally mad about U.
I just wanna be with U.
I’m crazy 4 U.
I wanna marry U.
I LOVE U.

Aisa muje Mera Parosi Kehta hai..