Di I have permission

Di I have permission
._I__I_,



(_£___=------/
._I__I_,


--------
,--<>--=____/7
(_£___=------/
._I__I_,

Di I have permission to make an emergency landing in your bedroom
tonight!
  

Jun, 17 2010     182 chars (2 sms)     3276 views       Flirt

more Flirt SMS Messages

In my dream :
v climbd 2gthr 2 heavn
on d way,
i ws tird,
u carried me on ur back.
Wen v reachd d gate,
GOD cald me
"cum my child ,
leave ur donkey outside.
Little keys can open big locks,
simple words can express great thoughts.
A text from u never fails to make me smile the whole day through.
LuV is an illusion!

Its a highly dependency disorder

of weak hearted ppl..

.

.

.

.

.

.

Ppl wid strong hearts

believe in FLIRTING

;-)
'Dulha: plz bilkul sch btana k shadi se pehle tumhare kitne boy friends thy?Dulhan ne ek lifafa usko pkra diya jis mein moong ki daal k kuch daane aur Rs.150 thy
husb:ye kya hy?
Wife:main jb b koi boy friend bnati thi to is main ek daana daal deti thi.
Husband (Daane gin kr shukr krta hai k bht ziada nhi hain): tumhare bs 6 boy frnds thy? Aur ye is 150 rupy ka kya matlab hai?
Wife:10 din pehle main ne 2kilo daal bechi thi,ye usi k paise hain.:-P'
pahlay hat ma lo
phir mon mal lo
phir tokh laghao
phir sidha karoo
phir sorakh ma daloo
uf
kithna muskhil ha soi ma dagha dalna
Hello!! What"s wrong with your mobile?
Tried so many times but Every time I call it says:
The subscriber your are trying to reach is in your heart!
Log kehte hain
Pyar itna b mat karo
K
Girl friendsar pe swar ho jaye
Hum kehtey hain
K
Pyar itna karo
K
Girl friend ki friend bhi tumhre sath farar ho jaye.........
Faraz k ghar ma hai 1 chota sa titar..

Wa wa wa...

Faraz k ghar ma hai 1 chota sa titar.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Bari gal kiti a la lo chiter ...$;-)
Tere hathon mitran ne hona ae katal,
Munde tainu kehnde baaran bor di rafal,
Asin wekhnae khud nu tabah karke,
Aaja waj ja bandook diye goliyee ni seene vich tha karke..!!
Jab tanhai ka ehsaas na ho,
Na koi tumaray paas ho,
Na tum kisi k paas ho,
Na tum kisi ki nazar mein ho,
Na koi tumhari nazar mein ho,
to samjh lena ke app

common sense Baathroom ma ho yaar or kahan
teray liye chand taray tor doon,
in hawaon ka rukh mor doon,
itna kafi hai ya do char jhoot aur bol doon
All I wanted was sumone 2 care 4 me.
All I wanted was sumone who"d b there 4 me.
All I ever wanted was sumone who"d b true.
All I ever wanted was sum1 like u.