All I wanted was

All I wanted was
All I wanted was sumone 2 care 4 me.
All I wanted was sumone who"d b there 4 me.
All I ever wanted was sumone who"d b true.
All I ever wanted was sum1 like u.
  

Jun, 17 2010     161 chars (2 sms)     3179 views       Flirt

more Flirt SMS Messages

Cotton candy?
nope!
Chocolate syrup?
nah!
lemme c...
how about sugar?
hmmm....
nope!
damn!
still can''t find anything as
sweet as YOU!.
Tum Kehti Ho Mujhay.... Phoolon Say Pyaar Hai....? Magar Jab Phool Khiltay Hain To Unhain Tehni Say Tor Dalti Ho.... Tum Kehti Ho Mujhay Baarishoon Say Pyaar Hai...? Magar Jab Baarish Hoti Hai To Chuppti Phirti Ho.... Tum Kehti Ho Mujhay Hawaoon Say Pyaar Hai....? Magar Jab Hawa Chalti Hai Tu Khirkiyan Band Kar Leti Ho... Phir Us Waqt.... Main Khof Zada Sa Ho Jata Hoon Jab Tum..... Mujh Se Kehti Ho Mujhay Tum Say Pyar Hai......
In a bath room, a boy touches a girl everywhere!
You Know whose that boy?
Stupid It"s Lifeboy Soap!
Dirty people always tink dirty.
hansi aati hai mujhe hazrat-e-insan per, kare khata khud la''anat bheje shetan per.
Rule of BOYS
“PHulo ki mAhak ko ChurayA nahi jata,

suraj ki kirNo ko chupaya nahi jata,


kitni Bhi soHni Ho Girlfrnd Apni,


Dusro ki Girlfrnd ko Bhulaya Nahi jata..
Mein tamam koshisho ke bawjood haar gayi
Woh use mil gaya jisne use maanga hi naahin
Har ek se poocha tera na milne ka subub
Har ek ne kaha woh tere liye bana hi naahin
Log kehte hain
Pyar itna b mat karo
K
Girl friendsar pe swar ho jaye
Hum kehtey hain
K
Pyar itna karo
K
Girl friend ki friend bhi tumhre sath farar ho jaye.........
2 Larkian Apas Me Lar Rahi Thi To Pas Me Se 1 Charsi Guzra
1st Girl: Ye Charsi Tumhara Bf
2nd: Tumhara BF
1st: Tumhara
2nd: Tumhara
... 1st: Tumhara
2nd: Tumhara
1st: Tumhara
2nd: Tumhara
Charsi: Ye Batao Mei Rukon Ya Jaon... =P

WahahahhHaha:p
In my dream :
v climbd 2gthr 2 heavn
on d way,
i ws tird,
u carried me on ur back.
Wen v reachd d gate,
GOD cald me
"cum my child ,
leave ur donkey outside.
Us ki judai mein itna kamzor ho gaya hoon
Faraz


K ab to chilli milli bhi khaon to pait bhar jata hai :-(
Ek bar karo na plz..
kisi ko pata nahi chalega..
plz karo naaa........
muje acha lage ga...
ek bar hamari dosti ki khatri
kar do na plzz...
ek pyara sa SMS!!!
badalate waqat kaa ik silsilaa sa lagata ha
ke jab bhii dekho use duusaraa-saa lagata hai
tumhaaraa husn kisii aadamii kaa husn nahin
kisii buzurg kii sachchii duaa saa lagataa hai
terii nigaah ko tamiiz rang-o-nuur kahaiN
mujhe to Khoun bhii rang-e-hinaa saa lagataa hai
damaaG-o-dil ho.na agar mutmaiin to chhaaon hai ya dhoup
thapdi luu bhii Thandii hawa si lagati hai