Gud taste

Gud taste
A dimple is a sign of pretty face!
a Smile is a sign of joy!
a hug is a sign of love!
and
A friend like me in Yr life,

well

thats a sign of ur damn Gud taste:)
  

Apr, 09 2011     169 chars (2 sms)     3399 views       Flirt

more Flirt SMS Messages

Log kehte hain
Pyar itna b mat karo
K
Girl friendsar pe swar ho jaye
Hum kehtey hain
K
Pyar itna karo
K
Girl friend ki friend bhi tumhre sath farar ho jaye.........
Why do U think I SMS u ?
Is it because I care ? Or I miss u ?
Or I love u ? Or I need You ? No ! It's b'coz...
I need a person for just time pass
Faraz k ghar ma hai 1 chota sa titar..

Wa wa wa...

Faraz k ghar ma hai 1 chota sa titar.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Bari gal kiti a la lo chiter ...$;-)
Boy1:Meet my wife Tina
Boy2.Oh! I know her
Boy1:How?
Boy2:v were caught sleeping together
Boy1:What the hell?
Boy2.during lecture in maths class

Think +ve:)
Barsat ki rat
1 bhigi ladki
Bhiga Badan
Bhige hont
Bhigi julfe
Us se nazre mili
milte hi dil ne kaha
.
.
.
.
.
.
.
.
kal ise 100% sardi jukam hoga.
u know about my smile?
it occurs on ur lips,
reflects in ur eyes
&
ends with a glow on ur face.
actually it exists only when u r happy
A - U"r Attractive
B - U"r D Best
C - U"r Cute
D - U"r Dear 2 me
E - U"r Excellent
F - U"r Funny
G - U"r Gud Looking
H - He He He
I - I"m
J - Just K - Kidding

Ye keh kar woh humari puri 7UP pi gaya Faraz...


:

:


:





:



:

:






:






Tu meri aadhuri piyas piyas
Tu a gai mann ko raas raas...
Rule of BOYS
“PHulo ki mAhak ko ChurayA nahi jata,

suraj ki kirNo ko chupaya nahi jata,


kitni Bhi soHni Ho Girlfrnd Apni,


Dusro ki Girlfrnd ko Bhulaya Nahi jata..
Mehrbaan kadardaan dekho
mere sms ka kamaal
ghanti bajegi bander nachega
mobile uthayega sms padega ab muskurayega
ab banda hoshiyari dikhayega
or msg forward karega
Sirf ik bar kehdo,
sirf ik bar kehdo,
plz ik bar kehdo,
abh intazar nahin hota,
abh sabar nahin hota,
keun nahin khatee ho tum......
ka aqqal bareee ka bhaeenss.
larki: ilove u
Larka : larki k sar per dupata de kr haath pakarta h or khta h behna 5 waqt ki namaz perha kro pyar mn kuch nahin rkha
larke k jane k bad larki apne hath mn pakri parchi kholti h to likha hota h
aqal ki aandhi marwae gi kya piche meri b.w thi phone per baat krte hn :p