Har phoolko raatki

Har phoolko raatki
Har phoolko raatki raani nahi kehte,
Har kisise dilki kahani nahi kehte,
Meri ankhonme namise samajh ja jaana,
Deewane har bat zabani nahi kehte
  

Jun, 17 2010     148 chars (1 sms)     3046 views       Flirt

more Flirt SMS Messages

Insani Jism Ki Ragein (Veins) 72,000 Kilo Meter Hain..

Dunya Ka Bare Se Bara Pump Bhi 7,000 ft Tak Pani De Sakta Hai..

Lekin..

ALLAH PAK Ne Chota Sa DIL Laga Diya Jo Poore Jism Ki 72,000 Ragon Ko Khoon Supply Kerta Hai..

Wo Bhi Non Stop..

SUBHAN''ALLAH

Plz Fwd This Precious Information..

JAZAK''ALLAH
''love'' is a bird you hold tightly ,it dies......

if you hold lightly,it flies............

you hold it nicely,it shits in your hand......


uhhh........


soo..........


forgot love




and



better flirt.............
Barsat ki rat
1 bhigi ladki
Bhiga Badan
Bhige hont
Bhigi julfe
Us se nazre mili
milte hi dil ne kaha
.
.
.
.
.
.
.
.
kal ise 100% sardi jukam hoga.
larki: ilove u
Larka : larki k sar per dupata de kr haath pakarta h or khta h behna 5 waqt ki namaz perha kro pyar mn kuch nahin rkha
larke k jane k bad larki apne hath mn pakri parchi kholti h to likha hota h
aqal ki aandhi marwae gi kya piche meri b.w thi phone per baat krte hn :p
'Dulha: plz bilkul sch btana k shadi se pehle tumhare kitne boy friends thy?Dulhan ne ek lifafa usko pkra diya jis mein moong ki daal k kuch daane aur Rs.150 thy
husb:ye kya hy?
Wife:main jb b koi boy friend bnati thi to is main ek daana daal deti thi.
Husband (Daane gin kr shukr krta hai k bht ziada nhi hain): tumhare bs 6 boy frnds thy? Aur ye is 150 rupy ka kya matlab hai?
Wife:10 din pehle main ne 2kilo daal bechi thi,ye usi k paise hain.:-P'
badalate waqat kaa ik silsilaa sa lagata ha
ke jab bhii dekho use duusaraa-saa lagata hai
tumhaaraa husn kisii aadamii kaa husn nahin
kisii buzurg kii sachchii duaa saa lagataa hai
terii nigaah ko tamiiz rang-o-nuur kahaiN
mujhe to Khoun bhii rang-e-hinaa saa lagataa hai
damaaG-o-dil ho.na agar mutmaiin to chhaaon hai ya dhoup
thapdi luu bhii Thandii hawa si lagati hai
In da mornin I don’t eat coz I think of u,
at noon I don’t eat coz I think of u,
in da evenin I don’t eat coz I think of u,
at night I don’t sleep coz Im hungry
Us Ne Samjha Hi Nahi Aur Na Samjhna Chaha,

K Mein Chahta Bhi Kiya Tha Us Se , Sirf Us K Siwa
Boy: Hi

Girl: Hey how are You?

Boy: I am texting the most the beautiful girl in the world.

Girl: (emotionally) Awwwwwwwwwwww sooo sweet.

Boy: But she is not replying so I am texting U...... =D :)
Us ki judai mein itna kamzor ho gaya hoon
Faraz


K ab to chilli milli bhi khaon to pait bhar jata hai :-(
Baton baton main bicharney ka ishara ker k.Khud bhi roya wo bohat,hum say kinara kar key.
Be Careful!
aap ko kissi unknown number se aik sms aa sakta hai jis se aapki
mobile screen pe meri photo aa jaye gi.
please dekhay bina delete kar dain kyon kay pehlay he bahut se
log deewanay ho chukay hain