Aaj kal harpal

Aaj kal harpal
Aaj, kal, harpal, har samay, har vaqt, maheno, salo saal se ek DIL tumhare liye dhadakta tha aur dhadakta rahega aur wo DIL hai ur''s own DEAR.
  

Jun, 17 2010     143 chars (1 sms)     3250 views       Flirt

more Flirt SMS Messages

U may b out of my sight but not out of my heart.
U may b out of my reach but not out of my mind.
I don"t know what I mean 2 u,
but u"ll always be special 2 me
Faraz k ghar ma hai 1 chota sa titar..

Wa wa wa...

Faraz k ghar ma hai 1 chota sa titar.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Bari gal kiti a la lo chiter ...$;-)
Kaash chahnay walay hamesha chahnay walay hi rehtay Fraaz....
Par log aksar badal jatay hain Mohabat ho janay k baad...
Ek bar karo na plz..
kisi ko pata nahi chalega..
plz karo naaa........
muje acha lage ga...
ek bar hamari dosti ki khatri
kar do na plzz...
ek pyara sa SMS!!!
If you say my eyes are beautiful it"s because they"re looking at
you, for my eyes are just the windows my feelings come through.
Log kehte hain
Pyar itna b mat karo
K
Girl friendsar pe swar ho jaye
Hum kehtey hain
K
Pyar itna karo
K
Girl friend ki friend bhi tumhre sath farar ho jaye.........
Andaz-e-pyar Aap ki ek ada hai dur ho humse aap ki khata hai dil me basi hai ek pyari si tasvir apki jis neechy


















"I MISS U"
LIKHA HAI..
Sapne saare tod kar beithe hai
dil ka armaan chod kar beithe hai
na kijiye humse wafa ki baatein
abhi-abhi dil ke tukde jod kar beithe hai
~Cute Relationship~
When Someone Gets Angry With You
And Says...
I Will Never Talk To You... :(
And Later Comes Back To Inform
You...
"I AM STILL ANGRY"
If I could be any part of you,
I’d be your tear.
To be conceived in your heart,
born in your eyes,
live on your cheeks,
and die on your lips.
Roti huyi aankho se tujhe muskan kaise du

Anjaan hu khud tujhe pehchan kaise du

Tu hi to hai jaan meri

Tu hi bata tujhe apni jaan kaise du.
'Dulha: plz bilkul sch btana k shadi se pehle tumhare kitne boy friends thy?Dulhan ne ek lifafa usko pkra diya jis mein moong ki daal k kuch daane aur Rs.150 thy
husb:ye kya hy?
Wife:main jb b koi boy friend bnati thi to is main ek daana daal deti thi.
Husband (Daane gin kr shukr krta hai k bht ziada nhi hain): tumhare bs 6 boy frnds thy? Aur ye is 150 rupy ka kya matlab hai?
Wife:10 din pehle main ne 2kilo daal bechi thi,ye usi k paise hain.:-P'