Aaj kal harpal

Aaj kal harpal
Aaj, kal, harpal, har samay, har vaqt, maheno, salo saal se ek DIL tumhare liye dhadakta tha aur dhadakta rahega aur wo DIL hai ur''s own DEAR.
  

Jun, 17 2010     143 chars (1 sms)     3253 views       Flirt

more Flirt SMS Messages

us ne kaha or dabao ,,,,,main dabaya ,,,
us ne kaha or dabao ,, main ne or dabaya ,,,
us ne kaha baniyan nikal do phir dabao
main ne phir dabaya ,,,
us ne kaha paint bhi nikal do phir dabao ,,,,
main ne phir dabaya dekha ho gya na suit case band :d
Kya faaida hua hai ab intezaar karke
Gardish mein aagaye hai..Hum tumse pyar karke
Iss daur mein Wafa ka..Hum karobaar karke
Sunnat nibha rahe hai..Dushman se pyar karke
Gals r generally naughty.
Naughty ppl r punished n r not given things coz they have been naughty.
Boys r good.
So they have all the fun.

Moral of the story:- Bcoz of naughty gals,

Guys have all d fun. ;)
every day here you come walking i hold my tongue and dont do much talking you say you are happy and doing fine well so ahead baby i dont mind,because sad eyes never lies because sad eyes never lies.
pahlay hat ma lo
phir mon mal lo
phir tokh laghao
phir sidha karoo
phir sorakh ma daloo
uf
kithna muskhil ha soi ma dagha dalna
larki: ilove u
Larka : larki k sar per dupata de kr haath pakarta h or khta h behna 5 waqt ki namaz perha kro pyar mn kuch nahin rkha
larke k jane k bad larki apne hath mn pakri parchi kholti h to likha hota h
aqal ki aandhi marwae gi kya piche meri b.w thi phone per baat krte hn :p
Roti huyi aankho se tujhe muskan kaise du

Anjaan hu khud tujhe pehchan kaise du

Tu hi to hai jaan meri

Tu hi bata tujhe apni jaan kaise du.
Boy1:Meet my wife Tina
Boy2.Oh! I know her
Boy1:How?
Boy2:v were caught sleeping together
Boy1:What the hell?
Boy2.during lecture in maths class

Think +ve:)
Why do U think I SMS u ?
Is it because I care ? Or I miss u ?
Or I love u ? Or I need You ? No ! It's b'coz...
I need a person for just time pass
If you say my eyes are beautiful it"s because they"re looking at
you, for my eyes are just the windows my feelings come through.
Oey kuti ke bachey
?














kitne pyarey hotey hain.... hain na?
Sirf ik bar kehdo,
sirf ik bar kehdo,
plz ik bar kehdo,
abh intazar nahin hota,
abh sabar nahin hota,
keun nahin khatee ho tum......
ka aqqal bareee ka bhaeenss.