Faraz k ghar ma hai 1 chota sa titar..

Faraz k ghar ma hai 1 chota sa titar..
Faraz k ghar ma hai 1 chota sa titar..

Wa wa wa...

Faraz k ghar ma hai 1 chota sa titar.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Bari gal kiti a la lo chiter ...$;-)
  

Sep, 30 2011     158 chars (1 sms)     3649 views       Flirt

more Flirt SMS Messages

Ek tanha raat me apki yaad aayi,
tanhai mitane ko humne ek cigrate sulgai,
na jaane kaise qayamat ho gayi ke dhooeein ne bhi apki tasvir
banayi.
Tum Kehti Ho Mujhay.... Phoolon Say Pyaar Hai....? Magar Jab Phool Khiltay Hain To Unhain Tehni Say Tor Dalti Ho.... Tum Kehti Ho Mujhay Baarishoon Say Pyaar Hai...? Magar Jab Baarish Hoti Hai To Chuppti Phirti Ho.... Tum Kehti Ho Mujhay Hawaoon Say Pyaar Hai....? Magar Jab Hawa Chalti Hai Tu Khirkiyan Band Kar Leti Ho... Phir Us Waqt.... Main Khof Zada Sa Ho Jata Hoon Jab Tum..... Mujh Se Kehti Ho Mujhay Tum Say Pyar Hai......
Insani Jism Ki Ragein (Veins) 72,000 Kilo Meter Hain..

Dunya Ka Bare Se Bara Pump Bhi 7,000 ft Tak Pani De Sakta Hai..

Lekin..

ALLAH PAK Ne Chota Sa DIL Laga Diya Jo Poore Jism Ki 72,000 Ragon Ko Khoon Supply Kerta Hai..

Wo Bhi Non Stop..

SUBHAN''ALLAH

Plz Fwd This Precious Information..

JAZAK''ALLAH
2 Larkian Apas Me Lar Rahi Thi To Pas Me Se 1 Charsi Guzra
1st Girl: Ye Charsi Tumhara Bf
2nd: Tumhara BF
1st: Tumhara
2nd: Tumhara
... 1st: Tumhara
2nd: Tumhara
1st: Tumhara
2nd: Tumhara
Charsi: Ye Batao Mei Rukon Ya Jaon... =P

WahahahhHaha:p
Cotton candy?
nope!
Chocolate syrup?
nah!
lemme c...
how about sugar?
hmmm....
nope!
damn!
still can''t find anything as
sweet as YOU!.
Tajmahal ki imarat her aashiq ko mohabbat ki misaal nazar aati hai.
Main kis kis ke liye taj banwaun mujhe to her ladki mumtaz nazar
aati hai.
Those who can"t have u hate u,
those who have u can"t handle u,
those who abuse u lose u,
& then there are those like me who just can"t refuse u!
If you say my eyes are beautiful it"s because they"re looking at
you, for my eyes are just the windows my feelings come through.
Why do U think I SMS u ?
Is it because I care ? Or I miss u ?
Or I love u ? Or I need You ? No ! It's b'coz...
I need a person for just time pass
U luk sweet when u read my message.
U luk sweeter when u read my message & smile.
U luk sweetest when u read my message, smile & reply.
So, try to look sweetest.
The length & breadth & height of you,
total up to quite a view,
but to taste the true delight of you,
I"ll have to take a bite of u.
Oey kuti ke bachey
?














kitne pyarey hotey hain.... hain na?