Do u know how to

Do u know how to
Do u know how to entertain Foolish/Stupid peoples
* PRESS DOWN *
>
<
>
* PRESS UP *
  

Jun, 17 2010     98 chars (1 sms)     3148 views       Flirt

more Flirt SMS Messages

Insani Jism Ki Ragein (Veins) 72,000 Kilo Meter Hain..

Dunya Ka Bare Se Bara Pump Bhi 7,000 ft Tak Pani De Sakta Hai..

Lekin..

ALLAH PAK Ne Chota Sa DIL Laga Diya Jo Poore Jism Ki 72,000 Ragon Ko Khoon Supply Kerta Hai..

Wo Bhi Non Stop..

SUBHAN''ALLAH

Plz Fwd This Precious Information..

JAZAK''ALLAH
The length & breadth & height of you,
total up to quite a view,
but to taste the true delight of you,
I"ll have to take a bite of u.
Arz kiya hai…
Itne kamjor hue teri judai se…
Gaur farmaiye…
Itne kamjor hue teri judai se…
Ki chinti bhi ab kheech le jaati hai charpai se...
Kash Tum BAKRI Hoti,

May Tum Ko Ghass Khilata Aur

Pyar Se Tumhare Seengh

Pakarta Aur Puchta Pagal Kon?

Tum Ya May ?

Or Tum Pyar Se Bolti,

Main Main..
Kaash chahnay walay hamesha chahnay walay hi rehtay Fraaz....
Par log aksar badal jatay hain Mohabat ho janay k baad...
Kaash ke un ko Aaye khayaal Humari is bezaar Halat ka

'Faraz'

Woh log jo apna bana ke Bekhaber se Rehte hain...
I wish I was a teddy bear,
that lay upon your bed,
so everytime you cuddled it,
you cuddled me instead.
Do u know how to entertain Foolish/Stupid peoples
* PRESS DOWN *
>
<
>
* PRESS UP *
'Dulha: plz bilkul sch btana k shadi se pehle tumhare kitne boy friends thy?Dulhan ne ek lifafa usko pkra diya jis mein moong ki daal k kuch daane aur Rs.150 thy
husb:ye kya hy?
Wife:main jb b koi boy friend bnati thi to is main ek daana daal deti thi.
Husband (Daane gin kr shukr krta hai k bht ziada nhi hain): tumhare bs 6 boy frnds thy? Aur ye is 150 rupy ka kya matlab hai?
Wife:10 din pehle main ne 2kilo daal bechi thi,ye usi k paise hain.:-P'
Mere dil mein aaj kya hai
Wohi apne jo is dil mein pehle se hi the.
Aur iss dil mein marte dam tak rahenge.
Are main tumhare nahi
Apne Tricuspid, Mitral, Pulmonary aur
A-V valves k baat kar raha hoon..
Why do U think I SMS u ?
Is it because I care ? Or I miss u ?
Or I love u ? Or I need You ? No ! It"s b"coz...
I need a person for just time pass
Agr k0i apko dekh kar drwaza
band kar leta hai
to yad rakho
.
.
.
.
.
.
Kundi d0no taraf se h0ti hai….
tum bhi bahar se laga kar bhag
jao...