Dil kar raha hai keh....
aaj tumhein akeiley mein...
le ja kar...
apney hontoon se eik...
kis...
kis...
kis..
kiss...
kissa sunaon bili aur chohey ka..........
Log kehte hain
Pyar itna b mat karo
K
Girl friendsar pe swar ho jaye
Hum kehtey hain
K
Pyar itna karo
K
Girl friend ki friend bhi tumhre sath farar ho jaye.........
In da mornin I don’t eat coz I think of u,
at noon I don’t eat coz I think of u,
in da evenin I don’t eat coz I think of u,
at night I don’t sleep coz Im hungry