Caught sleeping together

Caught sleeping together
Boy1:Meet my wife Tina
Boy2.Oh! I know her
Boy1:How?
Boy2:v were caught sleeping together
Boy1:What the hell?
Boy2.during lecture in maths class

Think +ve:)
  

Mar, 11 2011     157 chars (1 sms)     3421 views       Flirt

more Flirt SMS Messages

Sharp is ur memory,
sweet is ur name,
deep in my heart u"ll always remain.
Earth wants water,
flower wants dew,
I want nothing but a smile from u
Mere dil mein aaj kya hai
Wohi apne jo is dil mein pehle se hi the.
Aur iss dil mein marte dam tak rahenge.
Are main tumhare nahi
Apne Tricuspid, Mitral, Pulmonary aur
A-V valves k baat kar raha hoon..
Sirf ik bar kehdo,
sirf ik bar kehdo,
plz ik bar kehdo,
abh intazar nahin hota,
abh sabar nahin hota,
keun nahin khatee ho tum......
ka aqqal bareee ka bhaeenss.
U luk sweet when u read my message.
U luk sweeter when u read my message & smile.
U luk sweetest when u read my message, smile & reply.
So, try to look sweetest.
Baton baton main bicharney ka ishara ker k.Khud bhi roya wo bohat,hum say kinara kar key.
Mein tamam koshisho ke bawjood haar gayi
Woh use mil gaya jisne use maanga hi naahin
Har ek se poocha tera na milne ka subub
Har ek ne kaha woh tere liye bana hi naahin
Mehrbaan kadardaan dekho
mere sms ka kamaal
ghanti bajegi bander nachega
mobile uthayega sms padega ab muskurayega
ab banda hoshiyari dikhayega
or msg forward karega
Agr k0i apko dekh kar drwaza
band kar leta hai
to yad rakho
.
.
.
.
.
.
Kundi d0no taraf se h0ti hai….
tum bhi bahar se laga kar bhag
jao...
i luv u...
i luv u...
i luv u...
i luv u...
i luv u...
i luv u...
i luv u...
i luv u...
i luv u...
i luv u...
i luv u...
i luv u...

?
??
???



I luv another words also.

Ye keh kar woh humari puri 7UP pi gaya Faraz...


:

:


:





:



:

:






:






Tu meri aadhuri piyas piyas
Tu a gai mann ko raas raas...
Its too heard to loose someone
who is 99% cute,
98% sweet,
97% loving,
96% talented and
100% friendly,
Thats me, whats a waste of life if u loose me.
larki: ilove u
Larka : larki k sar per dupata de kr haath pakarta h or khta h behna 5 waqt ki namaz perha kro pyar mn kuch nahin rkha
larke k jane k bad larki apne hath mn pakri parchi kholti h to likha hota h
aqal ki aandhi marwae gi kya piche meri b.w thi phone per baat krte hn :p