m getting married

m getting married
m getting married next month....
its small party and only few people will be invited......
dont bring any gift.....
just bring someone who ll marry me
  

Jun, 17 2010     154 chars (1 sms)     3120 views       Flirt

more Flirt SMS Messages

Sirf ik bar kehdo,
sirf ik bar kehdo,
plz ik bar kehdo,
abh intazar nahin hota,
abh sabar nahin hota,
keun nahin khatee ho tum......
ka aqqal bareee ka bhaeenss.
Never ask
for a hug
Jus take it.

Never ask
Do U Luv me
Say I Luv u

Never say I
Can''t live widout u
Say I live 4 u

U''ve been trained
now go and flirt !!!
Sapne saare tod kar beithe hai
dil ka armaan chod kar beithe hai
na kijiye humse wafa ki baatein
abhi-abhi dil ke tukde jod kar beithe hai
Government imposing new taxes.
Dating Rs.10,
Hug Rs.20,
Kiss Rs.30,
Love Rs.50.
But you don"t worry, flirting is still free
Why do U think I SMS u ?
Is it because I care ? Or I miss u ?
Or I love u ? Or I need You ? No ! It's b'coz...
I need a person for just time pass
A little kid asks his Dad, "Daddy, how much does it cost to
get married?"
"No idea," replied the Father, "I"m still paying for it..."
larki: ilove u
Larka : larki k sar per dupata de kr haath pakarta h or khta h behna 5 waqt ki namaz perha kro pyar mn kuch nahin rkha
larke k jane k bad larki apne hath mn pakri parchi kholti h to likha hota h
aqal ki aandhi marwae gi kya piche meri b.w thi phone per baat krte hn :p
'Dulha: plz bilkul sch btana k shadi se pehle tumhare kitne boy friends thy?Dulhan ne ek lifafa usko pkra diya jis mein moong ki daal k kuch daane aur Rs.150 thy
husb:ye kya hy?
Wife:main jb b koi boy friend bnati thi to is main ek daana daal deti thi.
Husband (Daane gin kr shukr krta hai k bht ziada nhi hain): tumhare bs 6 boy frnds thy? Aur ye is 150 rupy ka kya matlab hai?
Wife:10 din pehle main ne 2kilo daal bechi thi,ye usi k paise hain.:-P'
Touch my heart & u’ll feel,
Listen to my heart & u’ll hear,
Look into my heart & u’ll see,
That u’ll always be a special part of me
U luk sweet when u read my message.
U luk sweeter when u read my message & smile.
U luk sweetest when u read my message, smile & reply.
So, try to look sweetest.
Khuda salmat rakhe unko jo humse nafrat karte hai, pyar na sahi, nafrat hi sahi. Kuch toh hai joh sirf humse karte hain
I wish I was a teddy bear,
that lay upon your bed,
so everytime you cuddled it,
you cuddled me instead.