m getting married

m getting married
m getting married next month....
its small party and only few people will be invited......
dont bring any gift.....
just bring someone who ll marry me
  

Jun, 17 2010     154 chars (1 sms)     3132 views       Flirt

more Flirt SMS Messages

Hey, I just got your blood test report.
U have been tested HIV positive.
Report reads person has high percentage of Honey In Veins.
No Wonder!
In a bath room, a boy touches a girl everywhere!
You Know whose that boy?
Stupid It"s Lifeboy Soap!
Dirty people always tink dirty.
every day here you come walking i hold my tongue and dont do much talking you say you are happy and doing fine well so ahead baby i dont mind,because sad eyes never lies because sad eyes never lies.
Why do U think I SMS u ?
Is it because I care ? Or I miss u ?
Or I love u ? Or I need You ? No ! It"s b"coz...
I need a person for just time pass
._I__I_,



(_£___=------/
._I__I_,


--------
,--<>--=____/7
(_£___=------/
._I__I_,

Di I have permission to make an emergency landing in your bedroom
tonight!
I don"t care how many lips u hv kissed,
how many shoulders u have embraced &
how many times u’ve said, I luv u!
All I care is not b the first but 2 b ur last!
Roti huyi aankho se tujhe muskan kaise du

Anjaan hu khud tujhe pehchan kaise du

Tu hi to hai jaan meri

Tu hi bata tujhe apni jaan kaise du.
Faraz k ghar ma hai 1 chota sa titar..

Wa wa wa...

Faraz k ghar ma hai 1 chota sa titar.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Bari gal kiti a la lo chiter ...$;-)
Rule of BOYS
“PHulo ki mAhak ko ChurayA nahi jata,

suraj ki kirNo ko chupaya nahi jata,


kitni Bhi soHni Ho Girlfrnd Apni,


Dusro ki Girlfrnd ko Bhulaya Nahi jata..
badalate waqat kaa ik silsilaa sa lagata ha
ke jab bhii dekho use duusaraa-saa lagata hai
tumhaaraa husn kisii aadamii kaa husn nahin
kisii buzurg kii sachchii duaa saa lagataa hai
terii nigaah ko tamiiz rang-o-nuur kahaiN
mujhe to Khoun bhii rang-e-hinaa saa lagataa hai
damaaG-o-dil ho.na agar mutmaiin to chhaaon hai ya dhoup
thapdi luu bhii Thandii hawa si lagati hai
'Dulha: plz bilkul sch btana k shadi se pehle tumhare kitne boy friends thy?Dulhan ne ek lifafa usko pkra diya jis mein moong ki daal k kuch daane aur Rs.150 thy
husb:ye kya hy?
Wife:main jb b koi boy friend bnati thi to is main ek daana daal deti thi.
Husband (Daane gin kr shukr krta hai k bht ziada nhi hain): tumhare bs 6 boy frnds thy? Aur ye is 150 rupy ka kya matlab hai?
Wife:10 din pehle main ne 2kilo daal bechi thi,ye usi k paise hain.:-P'

Ye keh kar woh humari puri 7UP pi gaya Faraz...


:

:


:





:



:

:






:






Tu meri aadhuri piyas piyas
Tu a gai mann ko raas raas...