Excuse me

Excuse me
Excuse me, do u have a Band-Aid?
I skinned my knee when I fell for you.
  

Jun, 17 2010     73 chars (1 sms)     3252 views       Flirt

more Flirt SMS Messages

Why do U think I SMS u ?
Is it because I care ? Or I miss u ?
Or I love u ? Or I need You ? No ! It's b'coz...
I need a person for just time pass
m getting married next month....
its small party and only few people will be invited......
dont bring any gift.....
just bring someone who ll marry me
main tumse kuch kahana chahata hu,
wahi baat jo dil ko chu jaye,
wahi pyar ke 3 ilfaz
"MERA PAKISTAN ZINDABAD"
badalate waqat kaa ik silsilaa sa lagata ha
ke jab bhii dekho use duusaraa-saa lagata hai
tumhaaraa husn kisii aadamii kaa husn nahin
kisii buzurg kii sachchii duaa saa lagataa hai
terii nigaah ko tamiiz rang-o-nuur kahaiN
mujhe to Khoun bhii rang-e-hinaa saa lagataa hai
damaaG-o-dil ho.na agar mutmaiin to chhaaon hai ya dhoup
thapdi luu bhii Thandii hawa si lagati hai

Ye keh kar woh humari puri 7UP pi gaya Faraz...


:

:


:





:



:

:






:






Tu meri aadhuri piyas piyas
Tu a gai mann ko raas raas...
If love & friendship could be brought or sold as if they were
Stocks & Shares those wise enough to invest in you SEXY would all
be millionaires!!!
I have had a really bad day and it always makes me feel better to
see a pretty girl smile. So, would you smile for me?
Sharp is ur memory,
sweet is ur name,
deep in my heart u"ll always remain.
Earth wants water,
flower wants dew,
I want nothing but a smile from u
U luk sweet when u read my message.
U luk sweeter when u read my message & smile.
U luk sweetest when u read my message, smile & reply.
So, try to look sweetest.
Jaane yeh kaisa naata hai,
bas tera naam hi aata hai zubaan par,
din ya raat me,
le ke tera haath haath mein,
rahunga tere saath saath main.
us ne kaha or dabao ,,,,,main dabaya ,,,
us ne kaha or dabao ,, main ne or dabaya ,,,
us ne kaha baniyan nikal do phir dabao
main ne phir dabaya ,,,
us ne kaha paint bhi nikal do phir dabao ,,,,
main ne phir dabaya dekha ho gya na suit case band :d
A - U"r Attractive
B - U"r D Best
C - U"r Cute
D - U"r Dear 2 me
E - U"r Excellent
F - U"r Funny
G - U"r Gud Looking
H - He He He
I - I"m
J - Just K - Kidding