Excuse me

Excuse me
Excuse me, do u have a Band-Aid?
I skinned my knee when I fell for you.
  

Jun, 17 2010     73 chars (1 sms)     3260 views       Flirt

more Flirt SMS Messages

Mehrbaan kadardaan dekho
mere sms ka kamaal
ghanti bajegi bander nachega
mobile uthayega sms padega ab muskurayega
ab banda hoshiyari dikhayega
or msg forward karega
~Cute Relationship~
When Someone Gets Angry With You
And Says...
I Will Never Talk To You... :(
And Later Comes Back To Inform
You...
"I AM STILL ANGRY"
Nahin woh shakhs muqadar main phir bhi us sy millty hain "faraz"

bara pur'lutf lagta hai muqadar ko saza daina.
Boy: Jaaneman, is dil mein aaja!
Gal: Sandal utaaroon kya?
Boy: Are pagli, yeh koi mandir thodi hai, aise hi aaja!
A - U"r Attractive
B - U"r D Best
C - U"r Cute
D - U"r Dear 2 me
E - U"r Excellent
F - U"r Funny
G - U"r Gud Looking
H - He He He
I - I"m
J - Just K - Kidding
Loading the Babe meter.....

5%

17%

26%

57%

78%

99%

100% COMPLETE

Processing data..

ANALYSIS COMPLETE

U R A 100%
Gorgeous Babe XXX!
hansi aati hai mujhe hazrat-e-insan per, kare khata khud la''anat bheje shetan per.
Sharp is ur memory,
sweet is ur name,
deep in my heart u"ll always remain.
Earth wants water,
flower wants dew,
I want nothing but a smile from u
Ek bar karo na plz..
kisi ko pata nahi chalega..
plz karo naaa........
muje acha lage ga...
ek bar hamari dosti ki khatri
kar do na plzz...
ek pyara sa SMS!!!
Tum Kehti Ho Mujhay.... Phoolon Say Pyaar Hai....? Magar Jab Phool Khiltay Hain To Unhain Tehni Say Tor Dalti Ho.... Tum Kehti Ho Mujhay Baarishoon Say Pyaar Hai...? Magar Jab Baarish Hoti Hai To Chuppti Phirti Ho.... Tum Kehti Ho Mujhay Hawaoon Say Pyaar Hai....? Magar Jab Hawa Chalti Hai Tu Khirkiyan Band Kar Leti Ho... Phir Us Waqt.... Main Khof Zada Sa Ho Jata Hoon Jab Tum..... Mujh Se Kehti Ho Mujhay Tum Say Pyar Hai......
Us Ne Samjha Hi Nahi Aur Na Samjhna Chaha,

K Mein Chahta Bhi Kiya Tha Us Se , Sirf Us K Siwa
us ne kaha or dabao ,,,,,main dabaya ,,,
us ne kaha or dabao ,, main ne or dabaya ,,,
us ne kaha baniyan nikal do phir dabao
main ne phir dabaya ,,,
us ne kaha paint bhi nikal do phir dabao ,,,,
main ne phir dabaya dekha ho gya na suit case band :d