Kutte ke chaar pair Q hote he??

Kutte ke chaar pair Q hote he??
Kutte ke chaar pair Q hote he??






+










+








+





+













Ab ye tumse accha koun janta he?
  

May, 13 2010     162 chars (2 sms)     3212 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sidhu ki maa ko gussa kab aata hai?

jab sidhu laughter challenge main

hans hans kar har contestant se kehta hai-

bas kar mere BAAP
Son : Padosi ki ladki ko english nahi ati

Father: Tujhe kese pata?


Son : "GIVE ME SWEET KISS"

kaha 2 thappad marti hai
''No Balance Pls Call Me Urgent
Plz Plz































Is Sms Ko Apny Doston Ko Byjo
Or Dekho Kitny Bywkoof Isy Pura Nai Parhty
Boy: U R Sunshine Of My Life.With Out U Life Is A Dreamy Cloud. U R In My Heart Like The Windy Cloud In The Sky

Girl: Is This A Proposal Or A Weather Report?


EXam’s song by Munna bhai:

“Chanda Mama so Gaye,
Student sarey jage.
Dekho pakdo yaron,
Ghadi ke kaante bhaage.
Ek pariksha khatam,to duji
shuru ho gayi MAAMU.
Saare Gawahon Aur Bayano K Mad-e-Nazar Rakhte Huey Ye Adalat Penal Code Dafa
382 K tehet
Msg Parhne Wale Ko Msg Na Kerne K Jurm Main
''''MEMON'''' Karrar Deti Hai

Read
Is Dafa 3-jan-2010
Per Date Kuch istarah Ho Gi.





1 Larki Meray Sath Front Per Hogi,

Or Baqi Teen Back Saeat Per Hon Gi.
Amazing Na..

This Wll Never Happen Again In Life,



BecOZ Soon They Will Get Married.;->


So Don''t Jealous.
Sachi Dosti bezaban hoti hai,


Ye to ankhon se bayan hoti hai,


Dosti may mushkil milay to kia hua,


Mushkil may hi to apno or parayon ki pehchaan hoti hai.


Wo khub surat larki mere pas ai or mera name poocha
Doston



Name btane pr wo mujhe yahan injection lga gai

! " (-,-)
! //>
! _/ _ . O0oi ammi ji..
Mohabbat ki Raahon main har pal Dard milega.




Mohabbat ki Raahon main har pal Dard milega.





Meri Maano ek "Medical store" khol lo bohat chalega... ;->
Us Bewafa Ki Yad Me Jam Hathon Me Utha Liya

.

.
... ...
Phir Lgaya Bread Pe Aur fatafat Kha liya.

(",)>
<))
_/I_
Moral: Sare AASHIQ Sharabi Nhi Hoty.. :p :D
Wo Keh K Chaley K Ab Hum Sirf
Tmhary Khwabon Me Aengy "PAppu",,,


Light ki wAjA sE Neend He Nhi Aati,
KhuwAb KyA "KAddu" Aayen gy... ;->