AgAr aap kisi Larki ko kahain

AgAr aap kisi Larki ko kahain
AgAr aap kisi Larki ko kahain
I LOVE YOU aur Larki aap ko kiss kar
ke apna mobile numbr Day dy
to
.
.
aap
Iss ko kya
kahain gay

Zahir he
.

.



KHUWAB.. :-D
  

May, 13 2010     176 chars (2 sms)     3140 views       Funny

more Funny SMS Messages

Hi Keep messaging me & win exciting prizes, 1st prize Lots of Love, 2nd prize life time friendship, 3rd prize Free stay in my HEART!! Offer valid till I m Alive...

Bapo Ne Kaha Zong Ka Msg Pakage Krwalo,

Maa Ne Kaha U-F0ne Ka Msg Pakage Krwalo,

Paro Ne Kaha Mobilink Ka Msg Pakage Krwalo,

Aik Waqt Aye Ga Jab Sab Kahain Ge Dev Babo,

Ptcl Ka Msg Pakage Krwalo... ;->
// Height Of
Job Frustration //




A Toothbrush Telling
That,
It Has Got The Worst
Job In The world
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

In Front Of Toilet
Paper... ;->
''"""wo
aksar
mujh
sy
kaha
karty
thy?


"TUMHAIN
APNA BANA KAR HI CHORENGY."



us
nay
bilkul
aisa
hi
kiya???



""APNA BANAYA
OR

CHOR DIYA...''
Agar MARD Ka Bacha Hai To Neechay Aa...

.
.
.

Darr Gaya Kya? Aur Neechay Aa Salay!

.
.
.

Bhai Asslam-o-Alaikum!
Kese Ho Aap?
Aaj Kal SMS Nahi Aarahy Aapke. :-)

Dil me Pyar Hai !

Ankho me Nasha Hai !

Baaton me Maza Hai !

Andaaz hee Juda Hai !

Dosti me Wafa Hai !

MASHALLAH isi Liye to Har Koi Mujh pay fida hai.. ;->
7 Angels came 2 Me
&
asked 4 the most Inteligent,
Smart, Nice, Sweet,
Noble and Well Groomed Person.
So I gave Them Your Address
.
.
.
.
..
Dekha kesa Ullu banaya Un ko!:D
Sardarji is not sleeping with his wife! these days
Guess why?
because somebody had told him that
it is wrong to sleep with married women.
Hum Nay Ic Darr Se Vedio Game Hi Khailna Chor Di "hAmY"




K Achanak Lite Chali Gai To Rupaiya Zaya Hoga
Girl: Meri ammi ko tum boht pasand aaye ho....
.
.
.
.
.
Pathan: (Sharmaaty huwe) Kuch bhi ho par hum shadi tumse hi karega,Khala se kaho mujhe bhool jaye.
Mirasi ka bacha school dakhal ho gya

teacher ny kaha
2 ka pahara sunao?

Wo bola:

"Tae fer tusi nal dholki wajao". :-)}


"Every woman needs a husband
because everyday every minute.....
Something goes wrong which
she can''t blame on
God or Government." =P =D