AgAr aap kisi Larki ko kahain

AgAr aap kisi Larki ko kahain
AgAr aap kisi Larki ko kahain
I LOVE YOU aur Larki aap ko kiss kar
ke apna mobile numbr Day dy
to
.
.
aap
Iss ko kya
kahain gay

Zahir he
.

.



KHUWAB.. :-D
  

May, 13 2010     176 chars (2 sms)     3139 views       Funny

more Funny SMS Messages

Shaadion Main Khaana Khaane K 2 Golden Rules..........

Rule # 1:
Pehli Baar Is Terha Khao K Doosri Baar Mile Ga Nahi

Rule # 2:
Doosri Baar Is Terha Khao k Pehli Baar khaya Nahi.....
Ek Darya k Kinare 2 Sardar Chamach Se Darya Mein Daahi Dal Rahay Thay

Pathan Ne Dekha Tou Poocha: Ye Kya Kr Rahay Ho ?
Sardar: Hum Lassi Bana Rahay Hyn

PaThan: Ha Ha Ha...
O Pagal Ka Bacha, Log Isi Liye Tum Par Lateefay Banaty Hyn..

Itna Lassi Tumhara Baap Piye Ga.? ;->
SMS bhejan da nahi si shonk saanu
Teri yaad ne mobile fada dita
Message likhde likhde space muki
Assi overwrite alloweed la dita
yaara mereya message reply karin
Assi apna farz nibha dita ;->
Na Hawa Na Maya hai,

Ehsas tumhi Ka Aya Hai,

Humein Bhi Msg Kar K Dekh Lo,

COMPANY ne Yeh Mobile Sirf Tumharay GIRL FRIEND K Liye Nahi Banaya Hai.....
Kaanto Bhari Raah Me Koun

Saath Deta Hai ?

Mom/Dad ? - NO

Husband/Wife ? - NO

Friends ? - NO

LOVE ? - NO

Only.........


Ur CHAPPALS !




Utha kar lo CHOOM Lo Yaar
Mene to sarak pe khari larki se faqat
Time poocha tha Faraz...

K kitne Bajey.?




Wo boli,
9 baje Quaid e azam k mazaar per.
Arz Kiya Hy.
.

.

Laila Ki Shaadi Mein Lafra Ho Gaya

.

.
Wah Wah Wah

.

.
Laila Ki Shaadi Mein Lafra Ho Gaya

.

.
Majnu Itna Nacha
K
Langra Ho Gaya. . . ;->
Walk In Ur Own Path,
Love In Ur Own Style,
Talk In Ur Own Words
Help In Ur Own Ways
Then People Will Say

Ae Sala Kisi Ki Sunata Nathi
Dosto Me Ap Ko Ek Zarori Bat Btana Chahta Ho.
Takey Pchlay Saal Ki Tara
Apko Afsoos Na Ho
Ramzan Aa Chuka He
Jis Ne B Meri Aftari Krni He
Mjhy Abi Bata De!
Kal 125 logo ko
bewakoof banaya.
Kaise?






niche dekho..













Bas,
Aise hi..
Ha...Ha...
Ab 126 HOGAYE.....;->
Agr English Movies Pakistani Produce krtae to un kae nam Khch youn Hotae

1. Cliff Hanger: Latak''''da Gujjar

2. Superman: Udan aala Gujjar

3. Men in Black: Kala Gujjar

3. Rambo : Khooni Gujjar

4. Revenge: Gujjar da inteqaam

5. Spiderman: Jaaley aala Gujjar

6. Evil Dead: Gujjar di Moat.. :p ;->
''1 sardar resturent m soop pi rha tha.

boy:
sardar ji soop vich makhi ae..

sardar:
dil wada ker yar..
makhi nay ki pena ay..''