AgAr aap kisi Larki ko kahain

AgAr aap kisi Larki ko kahain
AgAr aap kisi Larki ko kahain
I LOVE YOU aur Larki aap ko kiss kar
ke apna mobile numbr Day dy
to
.
.
aap
Iss ko kya
kahain gay

Zahir he
.

.



KHUWAB.. :-D
  

May, 13 2010     176 chars (2 sms)     3137 views       Funny

more Funny SMS Messages

Can you guess, whats the ring tone of Osama..!






No !!not an Urdu song,







English music !! No ways..








It''s... Main yahan hoon, yahan hoon yahhan hoon yahaan.... ;->

Wife: Chiragh Le Kar Bhi Dhondo Gy.

Tab Bhi Puri Dunya Main Mujh Jesi Biwi Nahi milegi.



Husband: Tumne Kese Soch Liya K.

.
.
.

Dosri Baar Bhi Tumhary Jesi Biwi He Dhondonga. :-)
Pathan.
Agr mere Hath Me hukumat ho to Me MULK ki Tqdeer badaL don.

Wife:
Tum pehle Apni Shalwar to badal Lo, Subha se meri Shalwar pehn k ghom rahay ho.
23rd March ...
A Day To Realize The
Value Of The Freedom
Let''s Celebrate This
Day With Grand
Jubilation & Pray That
May ALLAH Protect Our
Country 4m Zardari ;)
Phatan: Yaar mere dost k abbu foat ho gae Hy main ne use phone krna hy, Par call bohat lambi ho jaey gi.

Major Rohail: Happy hour on karva k kr lo sasta rahe ga.


Pathan: Oy afssos ki baat "Happy" hour se kese kru?
!!!... Dhamaka Offer ...!!!
Gutka, Man Poori, Paan Aur Ciggarate Istimal Karne Walon Ke Liye ""Man Poori Khao.. Naseeb Jagao Offer""

Bumper Prizes
1st Prize: Cancer
2nd Prize: Kidney Diease
3rd Prize: Lungs Disease

Iske Elawa Bee-Shumar Qeemti Beemariyan!!!

Yeh Scheme Mehdood Muddat Ke Liye Hai... Jaldi Kijiye!!! Kahin Govt. Band Na Laga Dey..
Jaldi Kijiye!!! Kahin Zindagi Lambi Na Hojai...

Har Gutke Ki Pudiya Par Mamooli Beemariyan Muft Haasil Karain

Kam Az Kam 2 Pudiyan Roozana Khane Wale Iss Scheme Main Shaamil Ho Sakte Hain...

Scheme Main Shaamil Hone Ke Liye... Aj Hi Qareebi Pan Ya Parchoon Ki Dukan Par Rabta Karain

Inaam Milne Ki Jaga: Qabristan

Mehman-e-Khusoosi: Malak-ul-Maut
Ap k khayal ma main apko sms kyun karta hon?


I Miss u..?

I Like u..?

OR

I Need u..?
.
.
.
.
Chal bay


Sms package khatam karna Hota hai...is liye:-
Since our frndship started ...

There hv been so many times


WEN I DISTURBED U ...


IRRITATED U ...


FRUSTRATED U ...

Today i msg u just to say

"I''LL CONTINUE"!!
AgAr iNsAn Ki RaGo mAi KhOoN Ki jAgA PetRoL HotA !

AhAm kHaBrEn :

Aj Ek AdMi K gOLi LaGi aUr KiSi Ne UsKo HosPiTaL nA pHoNcHaYa aUr sAb pEtrOL jAmA kArTe RaHe
Arz kiya hai :- jale ko Aag kehte hain Bujhe ko khaak kehte hain

wah wah

Aap mein jis cheez ki kami hai us hi ko to"DIMAGH"kehte hain.
Larka Larki Molvi k pas ge or bole:
"Jaldi se hamara nikah parho"

Molvi ne nikah parha dia,

Larka bola: "Ap ki fees?

Molvi bola: Apni bivi ki khubsurti k mutabiq pese do"

Larke ne 100 rupe diye

Achanak hawa chali or Larki k moonh se niqab uth gya

Molvi ne dekha to bola:

Baqaya to leta ja bhai. :-)
New Friends
are like
POEM
but
Old Friends
are like
ALPHABETS
so
don’t Foget
the ALPHABETS
as these are
required to sing
a POEM.