its your birthday t

its your birthday t
It''s your birthday time again;
It''s true; there''s no denying,
Another year has come and gone;
You know that I''m not lying.
So for you, the birthday person,
Here''s what I want to say:
I hope this birthday''s the best one yet,
In every delightful way.
So happy birthday to you.
Have lots of birthday fun!
May your birthday wishes all come true,
Even if you have a ton.
  

May, 03 2010     386 chars (3 sms)     3742 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek Kanjoos Aadmi Subha Utha Tou Usne Dekha k Us Ki B.v Mar Gayi Hai
Wo Bhagta Hua Kitchen Me Gaya Jahan Uski Beti Naashta Bana Rahi Thi
Aadmi Ne Usay Gale Laga Ker Rote Huey Kaha
''''Beti Aaj Ek Aadmi Ka Naashta Kam Banana'''' . . . ;->
Do U Know My Love Story..






















INTERVAL















The End!!
Full Of Suspense!!
Husband crying in front of TV
wife:which serial u r watching

.

.

.



Husband : No serial
our marriage CD
Full Forms
WIFE= Worries Invited For Ever.
LOVER= Loss Of Valuable Energy And Rupees.
FRIEND= First Relationship In Earth That Never Dies


Biwi Shohar Se
"Tum Shaadi k Baad
Badal Gaye Ho !"

Shohar:
"Mene Tumhei''n Pehly
Hi Bata Dia Tha k
Mujhy Shaadi Shuda
Larkio''n Main Koi
Dil-chaspi Nahi .." ;->

Sachi muhabbat kya hay?

Jb teri mehboba ki naak beh rahi ho
or tu usy chaat ly

or tujhy uska zaiqa rafhan custerd
jesa lgy to samjh lena

mery dost that u r in LOVE...
5 Points That Prove
"U r A Normal Student"

1- Unnecessary Talk
On Phone

2- Plan Each Day 2 Study
But End Of The Day
"Kal Se Pakka"

3- U''ve All The Data But
U Work 1 Day B4 The
Dead Line

4- Rite Now U r Thinking
Of 4wrding This Msg To ur
Frnds

5- On Each Point U Smiled
Coz Its True ... ;->
tumhein pata hai k ab Pakistan mein b har kaam merit kee bunyad par ho gha, aur shuruat mujhe karney k liye kaha ghaya hai,

so mein kehta hoon

"Tum sab sey bardey budhoo ho" mind na karo merit kee bunyad par no.1 ho.
After finishing MBBS… Dr Munna Bhai starts his practice.He checked his FIRST patient’s eyes,
tongue & ears by TORCH & finally what did he say?
“Battery is OK”
Pathan:-

ALLAH tu mujhe
100 Rs
de ga to
50 Rs
teri rah main dounga


Raste main usko 50 Rs mile

Pathan Bola:-
ya ALLAH

itna bi bharosa nahi tha apney pehle hee kaat liye pasey
''Tusi boht great ho........

Rusgulay di plate ho......

coce di krate ho........

ande da aamlate ho.......\''
Load Shedding K Fawaaid:

Generator,UPS & Candle Walo Ko Rozgar Ki Farahmi
Bijli Ka Bill Kam Aiga
Mobile Charge Na Hone Se Balance & Time Saving
TV Na Dakhnay Say Gunaho Ma Kami
Sabr Karney Ki Waja Se Jannat Mein Jaaney K Ziyada Imkanat

(A Public Service Msg By K.E.S.C)