its your birthday t

its your birthday t
It''s your birthday time again;
It''s true; there''s no denying,
Another year has come and gone;
You know that I''m not lying.
So for you, the birthday person,
Here''s what I want to say:
I hope this birthday''s the best one yet,
In every delightful way.
So happy birthday to you.
Have lots of birthday fun!
May your birthday wishes all come true,
Even if you have a ton.
  

May, 03 2010     386 chars (3 sms)     3721 views       Funny

more Funny SMS Messages

whAt d|d A rAt sAy tO A cAt??




tHink?


?
?

BillO rAn| kAhO tO aBhi jaAan De DuN...!
Ek research se pata chala hai chimpanji bhi SMS pad sakte hain,
Ye SMS apko final testing ke liye bheja ja raha hai..
Apna certificate zoo se collect kare!!!.
Boy: Papa Sach Or Raaz Me Kia Farq Hai?

Papa: Tum Mery Bety Ho Ye Sach Hai,
Tumhara Dost Arshad B Mera Hi Beta Hai
Ye 1 Raaz Hai ;)
a
b
c
d
e
f
g
h
i

i

i

i

i

i


i


i


agar i ha to TOILET jao shor ku macha rahy ho
Boy: From D day im ur frnd,


i m not able 2 eat,drink,smoke.


Girl: how sweet,so u r madly in LOVE


wit me!


Boy: SHUT UP,


U made my pocket empty....
Pathanon ne eid k baad 5 waqt namaz b saudia k sath parhne ka faisla kia hai...
Nai timings ye hongi
Fajr- Suba 8 bje
Zohr- Sepeher 4 bje
Asr- Sham 7 bje
Maghrib- Raat 10 bje(suraj gharoob hona shart nai)
Isha- Raat 1 bje
Pathan to Police:ujhe phone pe Qatal ki dhamkiyaan mil rahi hain.

Police:Kon hai wo ?

Pathan:
.
.
.
.
.
PTCL waly kehte hain bill nahi bhara to kaat dengy.
Son : Mom, Teacher Was Asking Me 2day
If U Have Any Bro Or Sis Who Will Be Coming To School
Mom : Dats Nice Of Her To Take Such Intrest In You.

So What Did She Say When U Told Her That Youre The Onlu Child
My Dear?
Son : She Just Said ... Thank Goodness


1Admi Santa ki beta se Puchhta he
Beta Papa Ghar me he?

Santa ka Beta Sprite Pete hue
Uncle Sidha bolo Mummy se milna he

Sidhi Bat No Bakwas
Which Was The First Nike Shop?




Ans : The First Barber''s Shop In Pakistan

(Naai Ki Dukaan)
MEMON:
Jao..!
2 dukano se 3-3 kabab le k aao...


Servant:
Janab..!
6 ikhattey kyun nahi..?


Memon:
Nalaik Aadmi..!
Chatni 0r Piyaz ziyada miley gi... ;->
Aapko LAPTOP Gift Karna Chaha

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.



Par
Tum Is Tarah Button Daba Daba K Kharab Kar Doge..
Is Liye AB Cancel