its your birthday t

its your birthday t
It''s your birthday time again;
It''s true; there''s no denying,
Another year has come and gone;
You know that I''m not lying.
So for you, the birthday person,
Here''s what I want to say:
I hope this birthday''s the best one yet,
In every delightful way.
So happy birthday to you.
Have lots of birthday fun!
May your birthday wishes all come true,
Even if you have a ton.
  

May, 03 2010     386 chars (3 sms)     3724 views       Funny

more Funny SMS Messages

Nurse:
Mubarak HO Khansaab
Ap k Ghar
Larka peda Hua hy
Pathan:=

.
“O”

Mera”KHUDA”
Ye Kesa
Technology hy,
B.V Mera Hospital
mein hy or Bacha
Ghar Pada hua hy.
Message Of Da Day

Kisi ki taraf dosti ka haath itni jaldi na berhao!


Ho sakta hai us nay...







Washroom se aa kr haath na dhoey hon!
-Commandar Safegaurd
1 Gang Thi.... wo logo ko mar ke unki dead bodies par ghanti bajati thi... dan wat was their profession .......

...

...

...

...

...

...

...

...

Marketing (MAR-KE-TING)
Aik Doctor Apne Dost Se)

Yar Mai Soch Raha Hon K Is Gaon Main
Apna Clinic Khol Lon.
Dost:Tumhara Khyal To Naik Hy

Magar Yahan Ka Qabristan Chota Hai .

___@
___/_DON_\___
[_(@)______(@)



DON Ki Car Se Cheeni Nikaalna,
Mushkil He Nahi Namumkin Bhi Hai.


Kyon?


Kyon K

Don Khud Ek Pao Cheeni Le Kar Ja Raha Hai. :-)
The Most Unfulfilled Desire Of All Science Students Is...















A Bomb Should Have

Fallen Instead Of

An Apple On NEWTON .. ;-) ;-)
Heer says to Raanjha:
Ki Hasil Kitta Way Mayn Teri Heer Ban K

Raanjha says:
Bandriye!
Mayn Kera Raanjha ban k S.P lag gaya wan???
Ya ÅLLAH kisi kø MOBILE nå de*
Ågr de tö us me $M$ kå system nä de*
Ågr sMs kä system de tö BÅLÄÑCE nå de*
Ägr BÅLÄÑCE de tö 10-12 Msg krny kå HÖ$LÅ b de*
Ameen
*. . .Agar teen din tak subha neend se jag ker kangha na kia jaye to hair style Veena Malik jesa ho jata hai.. ;)






*. . .Zubaida Apa k stylish totkey. . .*
The Mark Of A
True M.B.A Is That


.


.


.


.


He Is Often Wrong

But

Seldom In Doubt ... ;->
Na hawa na maya hai, Ehsaas tum ney hi jagaya hai..Hamien b msg kar k dekhlo,Company ne yeh MOBILE sirf tumhari GIRL FRND k liye nahi banaya hai.
If people says you are crazy, be patiend. if they say you are monkey, relax. if they say you are stupid,be cool but if they say you are smart, Thapad maar sale ko.