pathan ki bv bhaag

pathan ki bv bhaag


Pathan ki B-v bhaag gai 3 din baad wapis aaye
Pathan ghusse se bola
''''Ab kya lene aayi ho''''

Pathan ki B-v boli
''''Main apne mobile ka charger bhool gai thi'''';->
  

May, 06 2010     181 chars (2 sms)     3587 views       Funny

more Funny SMS Messages

WIFE-Kyu Ji,Jab B Me Aapke
Pas Aati Hu To Aap Chasma
Pahen Lete Ho?





HUSBAND-Doctor Ne Kaha Hai
Jab SIR-DARD Aaye To
Chasma Pahen Lena!
ik admi nay kaha:is zindagi sy to mot achi hay
foran ik jin namoodar hua aor bola may nay ap ki rooh leni hay:
admi foran bola yar abi admi kya mazaq b nahi kar sakta
Lil Bad One lAwlX

Height Of Romantic Shayiri
World''s Best Romantic Shaiyri



Ji Karta Hai Choom Loo Teri

Potty Me Pade Matar Ke Dane Ko,

Kambkhat Kabhi To Tere

Labo Se Hokar Gujra Hoga....
[")]
Laziness is our biggest enemy..(Allama Iqbal)

We should learn to luv our enemies.. (Quid-e-Azam)

now what should we do....?
Eik andha aadmi Police mai bharti hone gaya..
Interview k waqt us se pocha gaya:
Ap Police mai bharthi hoker kia karen ge.?
Andha: Mai andha dhund firing karoonga ...
Wife: Wherever We Keep D Money,

Our Son Steals It.

I Don''t Know What To Do About It

Hus: Keep It In His ENGINEERING Books.

He''ll Never Touch!


Janab Zardari Sb Apni Kitab "Gharibon Ka Khaatma" (Jild 2,Pg # 74)
Main Likhtey hain..

"Meray Hum-Watno Mehangaie Se Na Daro Hawa Khaoe,
Ghussa Piyo Aur Mazey Se Geo:-)
I know its your birthday 2day.. i am sure you’ll give me treat in a big hotel.. so i shall talk to u in personal there, coz i dunno to express my feelings in SMS”
Pappu excitedly announced to hi friends
"I will tell you all something....." All his
friends gathered around himto hear what
he would tell. What did Pappu tell them?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
A) "Something"... ;->
Doc: tum roz subha clinic k bahir khare ho kar aurtoon ko kyon ghoorte ho?
Santa: ji ap ne bahar likha hai: Aurtoon ko dkehne ka samay 9am-11am hai :)
GOLDEN WORDS


"Abey, main hon na! Tum log jao double sawari pe, agar tulla rokey tou bas mjhy call lga kr baat krwa dena..."

By:
William Badchoda =P =D
Pata Hai Hum Chloromint Kyun Khate Hai??
Kyunki.,
5-Star
Cadbury
Perk
Dairymilk
Kit-Kat

Or

Munch

50 Paise Mein Nahi Aata Hai