pathan ki bv bhaag

pathan ki bv bhaag


Pathan ki B-v bhaag gai 3 din baad wapis aaye
Pathan ghusse se bola
''''Ab kya lene aayi ho''''

Pathan ki B-v boli
''''Main apne mobile ka charger bhool gai thi'''';->
  

May, 06 2010     181 chars (2 sms)     3594 views       Funny

more Funny SMS Messages

This sardarji goes to see Jurassic Park and when the Dinosaurs start approaching, he was hiding under his seat when his friend asks him ;kyon sardarji, kya baat hai? Dar kyon lag raha hai cinema hi to hai.; Sardarji replies ;Aadmi hoon aur akkal hai, pata hai ki cinema hai, lekin voh to janwar hai, usko kya pata"
''Yeh Jo
Hath Me
4 inch ka dabba Pakda Hai Na



Yeh Sirf Msg
Receive Karne K
Liye Nahi Hai





Iss Se Msg
Send Bhi Hote Hai,



Try krke dekho
Its possible''
Washing Powdr Nirma
Wshing Pwdr Nirma
Dudh Si Safedi
Nirma Se i

Rangen Kpray B Khil-Khil Jae
Sbki Pasand Nirma

Ye Comercial BREAK Tha,
nOw
U Continue Ur Work.
Husband & Wife Men
Jhagra Hua Tou Wife
Ne Apni Maa Ko Fone
Kia:
"MAIN AAP K HAAN AA
RAHI HON, MERA UN SE
JHAGRA HO GAYA"

Maa Ny Kaha:
"USAY APNE KIYE KI
SAZA MILNI CHAHIYE,
TUM WAHIN THEHRO
MAIN TUMHARY HAAN
AA RAHI HOON ..." ;->
Yar apki Eik Photo
Chahiye,




Kitab Per Lagani Hai,





Kitab Ka NaaM Hai,







" QaBaR Ka AaZaB".
Khudi Ko Kr HaseeN Itna k KatreeNA KAIF Khud tUm Se Kahay.

>


>


>



>



>



>



>




>



"Aj Kala Jora Paa Sadi Farmaish Tay"
Girlfriend & Police
Main Kia Baat Common Hay ???
.
.
socho !
.
.
socho !
.
.
Aur Socho !
.
.
Donoo Hi Paisa Kha Kr
Chor Dete Hain !:p
Khat likh raha hoon khoon se, Siahi mat sanajhna. Khat likh raha hoon khoon se, Siahi mat samajhna. Kisi mariz ka SAMPLE liya tha Mera mat samajhna.
Why We Dont Study The Whole Semester
&
Spen Sleepless Nights During Exams . . . .?













coz










Sahil K Sukoon Se
Humain In Kaar Nahi
Magar Tuufano''n Se Kashti
Nikalne Ka Maza Aur Hy . . . ;->
Law Of Love

Derived From Newton''s Laws

Evry Boy Continues To Impress A Girl Unless

A THAPPAR Or SANDEL With A Force Is Impresed Upon Him

By A Lovely Girl.

This Force Is Called BESTI

BESTI Is That Chracteristic Due To Wich Any BE-GHERAT

Is Compeled To Change

His State Of BE-GHERTI Into GHERATMANDI
1 Admi K Ghar K Paas 1 Faqeer Kuch Yun Sda Lga Rha Tha :
Baba Anda V Kha Lynda Ay,

Baba Chaval V Kha Lynda Ay,

Baba Ice Cream V Kha Lynda A

Baba Burger V Kha Lenda A
Baba Sendvich V Kha Lenda A
Us Admi Ne Window Se Sir Nikal Kr Kaha
Baba "Chittar" V Kha Lenda Aa?
Ek taaza kalaam aaya hai...
Arz kia hai...
Jis ko ho sir azeez...
Woh hum se hat ker chaley...
Hum sir phiron ke saath...
Koi sir phira chaley...
Wah wah :-"