pathan ki bv bhaag

pathan ki bv bhaag


Pathan ki B-v bhaag gai 3 din baad wapis aaye
Pathan ghusse se bola
''''Ab kya lene aayi ho''''

Pathan ki B-v boli
''''Main apne mobile ka charger bhool gai thi'''';->
  

May, 06 2010     181 chars (2 sms)     3590 views       Funny

more Funny SMS Messages

Beautiful Picturs r developd In Dark Room

So if u see darknes in ur life
assume that NATURE is making beautiful Life 4 u...

(A public service Msg 4rm KESC)



1 pathan angoor bech raha tha
mgr keh raha tha aaloo le lo aaloo.

2sry admi ne kaha khan saab ye to angoor hai.
Pathan. Chup ho jao warna makhia aa jayn gi.


Pathan ki B-v bhaag gai 3 din baad wapis aaye
Pathan ghusse se bola
''''Ab kya lene aayi ho''''

Pathan ki B-v boli
''''Main apne mobile ka charger bhool gai thi'''';->
Kaun kahta hai ki budhape mei ishq nahi hota..
Kaun kahta hai ki budhape mei ishq nahi hota..

Darasal baat ye hai ki BUDDHO par kisiko shaq nahi hota...
Jab Apka Janam Hua
Badal Fate
Adbhutt Rosni Huyi
Bhagwan Khud Sab K Samne Prakat Huye
Or Bole
"SoRRY Galti Ho Gayi
Plz ADJuST Karlo."
Once Upon A Time
.
.
.
.
.
.
.
A Boy Asked To A Girl:
''''Will U Marry Me. . . ?''''



Girl Said: ''''NO''''






Aur Is Terha Larka Hansi Khushi Rehne Laga . . . ;->
Propose
Karne
Ka
Yakdam
Jakkas
Style

" Kya Ghoor Ghoor K Dekhti Hai ... Mar Dale Gi Kya .. ??
Dil Daina Hay To Dai ... Rakkh k Achaar Dalaye Gi Kia ..?? "
what is depth of frendship?
!
!
!
!
!
!
!
!
!


ITS when your best freind runs with your lover and you miss your best friend.

Ek aadmi raat ko 3 baje utha or, Tahajjud parhne k bad dua mangte waqt bola..

''mere Mola sab so rahe hain or mai teri ibadat kar raha hoon,

to saath wali charpai se Aawaz aai

''kamine tu apni dua maang humari kyun shikayat kar raha hai... ;->


(Aur barbad hogya
wo shaks jis ne kisi poilce wale ko dekha
aur rishwat na di ?

Molana asif ali zardari)
Do U Knw Wat Is Diffrnce

Between Radio Nd Akhbar?






Simple
Janix


Akhbaar ME Hum Rotyaan Bech Skte Nd Radio Mai Ni;->
What is the height of kind heartedness?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Its "me" messaging u
inspite of d busy schedule!