stupid questions with s

stupid questions with s
stupid questions with smart answers....
boy:may i hold u r hand?
girl:no thanks its not heavy.
boy:plz say u love me..
gorl:u love me..
girl:if we get engaged will u give me a ring?
boy:sure whats u r mobile no..
girl:darling,i want to dance like this for ever
boy:dont u ever want to improve...
  

May, 18 2010     304 chars (2 sms)     3303 views       Funny

more Funny SMS Messages

PATHAN naqli note lekar shop pr surf lene gaya,

SHOP KEEPER: is mein quaid-e-Azam ki topi nahi hai

PATHAN:topi meili pari hai usi k liye to surf lene aya hon.
Hundred word does not
give pain...






But





A ture friend''s silence
makes more tears in
heart...





So always keep in touch
my FriEND.
''A man had his credit card stolen.

He however decided not to report it

because the thief was spending less than his wife did.''
Aqwaal-E-Zarreen
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Bardasht Karna Seekhain.
Diff B/w Ignorance &
Patience

Whn U See d Mirror &
U Dnt Laugh @ Ur Self
Tht Is Ignorance
&
Whn I Luk @ U & I Also
Dnt Laugh , Tht Is Calld
Patience ;->
Din Main 5 SmS,





Raat Main 10 SmS,




Haftay Main 200 SmS,





Month Main 1000 SmS,





Mujhay Bhej Kar
Sawab-e-Darain Hasil Karain..
"SHUKRIYA" ;->
''Kya bataen tujhe mere dost ab k saal,
Ja rahy thy yaadon ko dil main liye sambhaal,
1 Ajnabi ne achanak jo rok kar kahaa.
Chal oye!!! Mobile nikaal...''
If You Are Job Less ... !

Then

Scroll ... !!!













































Kerne Se Kuch Bhi Nahi Milega ... ;->
The New England
journal Of Medicine
Reports That ... !!

" 9 Out Of 10 Doctors
Agree That 1 Out Of 10
Doctors Is An Idiot..."
;->
KBC main shahrukh ne
mujh se pocha
world ka sub se bara ullu kon hai?
main ne 1 crore thukra diye,
magar aapka naam nahe bataya.
Height of Adab
Main sirf ye soch kr paper khali de ata hun
k kahin teacher ye na kahen
k agay sa jawab data hai . . . .:D
BOY:"Mere sath chalo gi?"

GIRL:"Kahan?"


BOY:"Jahan tum khao wahan?"

GIRL:"OK.
9.0 chalte hain?"

BOY: Qasam se
Baji
Yahan tu mazzaq krna bhi azzaab hai...