Sardar 1st Time

Sardar 1st Time
Sardar 1st Time JAHAAZ May Betha
Jahaz Runway Pe Chal Raha Tha
Sardar Ne Pilot Ko Zordar Thappar Mara Or Bola:
Mujay Dair Ho Rahi Hay Or Tu BY ROAD Ja Raha Hay.
  

Jun, 09 2010     163 chars (2 sms)     2522 views       Sardar

more Sardar SMS Messages

Dukaandar : Aap Ye PEN Le Jaiye Khub Chalega







SANTA : Mujhe Chalnewala Nahi

Likhnewala PEN Chahiye
A tiger killed a sardar in zoo.
A man asked y did u killed only sardar in crowd?

.

.



Tiger-aur kya karta... kab se bakwas kr rha tha

"ini wadi billi" :-D
Lawyer to sardar:geeta pe hath rakho
Sardar:Kamal hai, Seeta pe hath rakha
to baat court tak pohanch gaye,
ab bol raha he geeta pe hath rakho:p
Sardarni ne sardar se kaha me kapre nichor nichor ker thak gye hun mujhe ek spinner chahiye

to






Sardar doosre din Shahid Afridi le aaya
Man:Sardaar G Apki Behan Gum Ho Gai Hai. . .
Chlain Usay Dhonday.
Sardar: Chor Yaar Kyun Time Zaya Krna,
Kal Geo T.V
Per Aa Jaye Gi.
Sardar Found A Monkey And Took It To Police Station.
Inspector: Isay Zoo Le Jao

Next Day He Sees The Sardar With The Monkey At A Bus Stop
Inspector: Me Ne Kaha Tha Isay Zoo Lejao Phir Tum Isay Sath Leay Q Ghoom Rhy Ho??

Sardar: Kal May Isay Le K Zoo Gya Tha
Bara Maza Aya
Aj Film Dikhany Leja Rha Hon...
1st Sardar to 2nd Sardar mei bachpan may bohat taqat war tha..

2nd. wo k se?

1st. meri Maa kehti hy k jab mei rota tha to sara ghar sar py utha leta tha.. ;->
Santa Xerox Karne K Bad Kya Kar Raha Hai

Kya Kar Raha Hai..


Simple Check Kar Raha Hai Ki Kahi

Koi Speling Mistake To Nahi Hogaya Hai
Aik Sardar ki 10 betiyan thin phir ja
kar uskay ghar ek beta hua.
Sardar nay uska naam kya rakha hoga?
.
.
.
.
.
.
.
.
.



















.
.
MUSHKIL SINGH. !
Two seater helicopter ek
qabristan main ghir kar
tabbah hogaya....
.
.
Ek sardar g ko investigation k lye bheja gaya.......
.
.
ek ghanta bad control room se
sardar g ko call ai aur latest
update mangi gayi... .
.
.
Sardar replied...Sir 930 lashain
nikal le gayi hain...baqion ko
nikalne k lye khudai jari hai...
Srdar in Coffee shop wth wife.
Srdar:Jldi Pi, Coffee thandi ho Jau gi.
Wife:Fer ki hoe ga?

Srdar: Bywakof Rate List waikh

Hot coffee Rs.15

Cold coffee.45:-
Sardar School Ma Hans Raha Tha 1 Larka Bola Chup Kar Jao.

Sardar:Q, tM koN hO ?
Larka : Mai Monitor Ho.
Sardar bola:
Main CPU hoon... =P ;->