a black guy was giv

a black guy was giv

A Black Guy Was
Given A Pair Of Wings
By God

He Asked God "Does
This Mean That I''m
Now An Angel ?"

God Laughs "No You
Silly Nigger You Are
A Bat" ;->
  

May, 06 2010     168 chars (2 sms)     3110 views       Funny

more Funny SMS Messages

MSG karne pe jo mrtay hain..

CALL karne se jo darty hain..

BAD LUCK to dekho...!!!..???

Aisy KANGLAY dost meray he pally parte hain..!!!. ;-)
Teacher: Agar apna character sudharna hai to sab auraton ko MAA kaha karo.
Student: Madam is se mera character to theek rahega, par mere baap ka Character begar jayega.
1 Pathan ki beti ko kisi ne SMS kia
I LOVE YOU
Pathan ghuse ma beti se kehta hy:
jis ne sms kia hy usay ma dekh lu ga filhal tm uska sms usay wapis bhejo... ;->
sheesha ho k kaanch ho,
tum ko na koi aanch ho,

aur dua hai k milein tujhe pyar karney waliyan,
k jin kee tadad 7 ho ya kam az kam paanch ho
Source of Vitamin
"Cricket balls are a rich source of Vitamin A, B, C, D & E.

I chew them regularly to stay fit"

-Shahid Afridi
Ek Memon Ne Wakeel
Se Mashwara Krne K Baad
20 Rs Diye

Wakeel Ne Pucha:
Ye Mere Secertry k
Liye Hyn Ya Peon K Liye

Memon Bola:
Ye Tum Teeno''n k Liye
Hyn ... ;->
Wife:”
Mujhe kisi mehangi jaga le ke chaliye na ji”
.
.
.
Husband:Chalo, tayyar ho jao…”
.
.
.
.
.
Petrol pump chaltay hain:D
Newton law of Girl frnd :-

"Luv can niether b created nor b destroyed,

it can only changd from 1 girlfrnd to another,

with some loss of energy time & Money".
Aati thi . . . Jaati thi
Hasti thi . . . Hasati thi
Dekhti thi . . . Muskurati thi
Bhagti thi . . . Bhagati thi
Ab pata chala… sali bevakuf banati thi
Situation,

Whn 1 Hr Wi|L Be Back...

1st Frnd:Beth Ja Yaar Abhi To 10 Bjay Hain
Ghar Ja Kr Kya Krna Hai?

2nd Frnd:Nahi Yaar Naye To 11 Bjay Hain
A msg for all the students
of different Colleges and Universities !

As we all know that isb had been through
so many strikes and holidays,
last year.
So, to cover-up that all the students
must hav to convince
our skools admin team to
open the skool on 14th Feb (Sunday);-)
Kisi Unknown Number se Miss Call Ya Call Aaye to...

.
.
.
.
.

Receive Kar Lena,

Ho Sakta Hai,

Tumharay Kisi Jannay Waly Ne Apna No Change Kar Liya Ho. :-)