1 bacha zong k offic

1 bacha zong k offic


1 Bacha ZONG K Office Ja Kar Larki Ko I LOVE U Kehta Ha

LARKI: Tumhari Himat Kesay Hui..?

BACHA: Aap Hi To Kehty Ho

" ZONG LO OR SUB KAH DO "
  

May, 06 2010     157 chars (1 sms)     3585 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sweet But Not Honey

Precious But Not Money

Bright But Not Sunshine

Improves With Time But Not Wine


Chalo Maire Baare Me Tou HoGaya
Aap Sunao ? ? ? ;->
Izzat bachane ka naya tareeqa ..

Ek larka apne dost k sath khara tha k Wahan se ek larki guzri,

Us ne us larki ko ishara kiya aur aankh mari,

Jawab mein larki ne us larke ko Lanat de di ..

Wo larka apne dost se bola:
.
.
.
.
.
.
.

Bechari 5 baje miline ka keh rahi hai magar main jaonga he nahi... ;->
To Know A Person
Walk A Mile In His Shoes


Then




Then What ? ? ?








He Is One Mile Away, U Have His Shoes . . . .


JuzZZ RuNnN . . . ;->
A Smile costs less than Electricity.
But…..
Gives more light !!
So Always Keep Smiling….. &
Prove that u’re the Best TubeLight !!
WIFE-Kyu Ji,Jab B Me Aapke
Pas Aati Hu To Aap Chasma
Pahen Lete Ho?





HUSBAND-Doctor Ne Kaha Hai
Jab SIR-DARD Aaye To
Chasma Pahen Lena!

Larki us Aashiq ko to Maf kr Daiti hy jo Mooka se Galt Faida uthae,

Mgr,

Usko Maf Nhi krti jo Moka se Faida hi Na uthae..
(Mohtarma Sheri Rehman)
Smile is a curve that sets everything straight and wipes
wrinkle away hope u share a lots and receive a lots 4 days
2 come
happy Birthday .......

1 Aadmi bike pe ja raha tha.
Usne rastey me kharey huey Pathan se pucha: Sir, Aapko Lift chahiye kya?

Pathan:
Nahi humara Ghar tou Ground floor pe hy.. ;)

Son : Padosi ki ladki ko english nahi ati

Father: Tujhe kese pata?


Son : "GIVE ME SWEET KISS"

kaha 2 thappad marti hai
"U-fone" Pesh Krta Hy
12 Aaney Package
Apne Un "Jazz"
Safeen k Liye Jinho''n
Ny 1st October 2008 Sy
Apni "Telenor" Sim
Istimal Nahi Ki,
Foran "Warid" Ka 100 Rs
Wala Recharge Kro
Aur Sab Keh Do ...

Mazeed Tafsilat K
Liye Apne
"Ptcl" Sy Dial Kare''n
0900 78601

Telefun Telefun ;->
Shrminda Tb Nhi Hoty
Jb Zuban Se Buri Bat Nkal Jaye
Or Shrmnda Hm Tb B Nhi Hote
Jb Dil Se Kisiki Yad Nkal Jaye
Arey
Shrmndagi To Us Wqt Hoti Hy
Jb Shadi Me Khamoshi Ho
Or
ZOR SE PAAD Nkal Jaye :P ;->

Girl:Agr Tmhe Mjsy Shadi Krni Hai To Tmhe Hr Hafte Mumi Ko 10kg Ata Dena Hoga,

Papa Ki Car Me 10litre Petrol Dlwana Hoga
Boy:Acha BEHAN Ami Abu Ko Salam Kehna