When u feel sad…. To cheer up just go to the

When u feel sad…. To cheer up just go to the
When u feel sad….
To cheer up just go to the mirror and say,
“damn I am really so cute”
u will overcome your sadness.
But don’t make this a habit…..
Coz liars go to hell !!!!
  

May, 26 2010     180 chars (2 sms)     2939 views       Funny

more Funny SMS Messages

Tera mera sadiyaan da vair a.
Tu lang ja saadi khair a.

Main ghr gya to lga tha taala.
"Jalnay waley ka moun kaala"

Band kro ye star plus k show
"Haaran do rastaa lo"

Wo waj gya ik car sy
"daikh mgr pyaar say"

Mahngaie na pora pakistan halaia
"Jiny maa noo sataia unee riksha he chalaia

[0][3][2][1] [6][3][0][1] [0][0][0]

Ye lo bangali baba ka taviz
Jis larki kø bhejø ge wø foran set ho ja''aygi..
Brrrr...
BBRRRR...
BBBRRRRR....
brrr...
BBbRrrRRR

BRRRRR...


PAppu CocaCola Pee raha hai... ;->
mErI DuKh BhArI kAhAnI sUnO gE



*&^$@@_+@_+)()(&^%&{{{((!~
@@#(_+(&%*9&5^^6&$#@{}:"<>?>??><
???>


DeKhA Aap BhI MeRe JazBaat NaHi

SaMaJh PaAye ;->
''ALLAH AAP KI UMAR LAMBI KARE!
ALLAH AAP KO NAUKRI DE!
ALLAH AAP KO KHUSH RAKHE!
ALLAH AAP KI ROZI MAIN BARKAT DE!
YAAD HO GEYA?
CHAL PHIR KATORA UTHA OR SHOORU HO JA.''

Banaras Chowk Pe 1
Pathan Gun Le Kr Khara
Hogaya . Jo b Wahan Se
Guzarta
Us Se Poochta: TUM KON?
Man : Mahajir
Pathan Shot
DhUzZzZ

Pathan: TUM KON ?
Man : Bihari
DhUzZzZz


Pathan: TUM KON ?
Memon : Bhai Main
Goonga Hon

Pathan : Jao Yaar
Bezaban Ko KonMaray ... ;->
Agr spiderman PAKISTAN mai bnti
to us ka nam kya hota...
Zra socho



.



.



.


Phr socho








"JAALAY wala GUJJAR" :-D
Piece Of Philosophy From A Passionate Smoker ... !!!

I Always Think Of

Leaving CIGARETTE ...

But ... !!!

For Thinking

I Need A

CIGARETTE .. ;->
''Lab khamosh hote hain jab tum saamne aati ho,
Dil dhadakta hai jab nigaahein milaati ho,
Saans ruk jaati hai jab muskuraate ho,
Bhoot ho kya jo tum itna daraate ho.''


Professor:Chemical symbol of Barium?
Sardar: BA

Professor:For sodium?
Sardar: NA

Professor:What will we get if 1 atom of BA
& 2 atoms of NA combined?
Sardar: BANANA
PAthAn 2 BosS: MErE GhAr 12wAn BAchA pedA hoNE wALA hy
LihAzA MEri TAnkhwAh bArhAi jAyE!

BoSS: YAAr MEri bAAt suNo MAiN ApNi FActory ChALAon yA TuMhAri... ;->


Read each word Reversely:

A’
suomaF
rotcoD
dloT
eM
tahT
ylnO
latneM
stneitaP
evaH
ehT
tnelaT
oT
daeR
$M$
revenehW
stI
nettirW
‘…ylesreveR