When u feel sad…. To cheer up just go to the

When u feel sad…. To cheer up just go to the
When u feel sad….
To cheer up just go to the mirror and say,
“damn I am really so cute”
u will overcome your sadness.
But don’t make this a habit…..
Coz liars go to hell !!!!
  

May, 26 2010     180 chars (2 sms)     2951 views       Funny

more Funny SMS Messages

Boy: I can kiss u, without touching u..
Girl: U can''t!!
Boy: Lagi 20-20 ki?
Girl: OK
(Boy kisses tightly)
Girl: U touched me!!!
Boy: Yeh lo 20 rupees

A sweet demand by a kid.

He was beaten up by his mom.

Dad askd what happnd son?

kid said i cant adjust with ur wife anymore,

i want my own


Bare Zalim hain teri Gali k bache
Faraz !
.

.

.

.

.

Kutta peche laga ke kehte hain,
PYAR KYA TO DARNA KIA.
Srdar Apni Grlfrnd K Sath Date
K Liye Oil Mein Naha K Jata Hai
Gf: Ap Oil Mein Kiun Nahay?
Srdar: Meine Suna Tha K
Har Chiz Meezan Mein Achi Lagti Hai;->
Lady 2 accountant: can i met 2 manager,
"...Y NOT..." He is always ready to met beautiful women,
Ok then tell him that his wife has come to met him... :P
Histry of Pakorey
Ek Baloach Besan Ki Balls
Oil Mein Dal Raha Tha..


Jab Thori Dair Bad Bhi Wo
Kac''che The To Baloach
Bola






"PAKO REY" .. ;)
Red ROSE
pyar k liye

Yellow ROSE
Frndship k liye

White ROSE
Shanti k liye

AUR

Aapke liye?

?

?

?

?

?

?


NIMA ROSE
roj nhane k liye
NOTHING COMES FREE OF COST
IN THIS WORLD INCLUDING MY MESSAGE.
SO I HAVE DECIDED TO CHARGE FOR MY MESSAGE
AND THE PRICE IS
"YOUR SMILE"
''Kya bataen tujhe mere dost ab k saal,
Ja rahy thy yaadon ko dil main liye sambhaal,
1 Ajnabi ne achanak jo rok kar kahaa.
Chal oye!!! Mobile nikaal...''


Pathan ki flight me tabiyat kharab ho gai to Air hostess ne pocha

R U Sick suffering from fever
pathan

No I''m Muslman Suffering from peshawar:
Doc: tum roz subha clinic k bahir khare ho kar aurtoon ko kyon ghoorte ho?
Santa: ji ap ne bahar likha hai: Aurtoon ko dkehne ka samay 9am-11am hai :)
Apni Pasand Ka
Number Choose Kare''n

10 , 20 , 30 , 40 , 50
60 , 70 , 80 , 90 , 100





















Aur

Utna Balance Mere
Number Pe Easyload
Kerw De''n ;->