When u feel sad…. To cheer up just go to the

When u feel sad…. To cheer up just go to the
When u feel sad….
To cheer up just go to the mirror and say,
“damn I am really so cute”
u will overcome your sadness.
But don’t make this a habit…..
Coz liars go to hell !!!!
  

May, 26 2010     180 chars (2 sms)     2941 views       Funny

more Funny SMS Messages


Wife: If I die what will u do?
Husband: Main paagal ho jaun ga!

Wife: Will u marry again after I die?
Husband: Pagal kuch bhi kar sakta hai
ishq hai to izhaar b hona chahiye admi ko shakal se bimar b hona chahiye yadon se kehdo 1 din ki chhuti de do
;;;
;;;
aakhir ishq main irtwaar b hona chahiye..
Difference Between Pati & Gadha.

ANS:Pati Gadha Ban Sakta Hai,

But Gadha Itna B Gadha Nahi K Pati Bane!!


Pagal Khanay Ka Incharge:

Aap Theak Hain, Is Liye Aapko RELEASE Kya Ja Raha Hai.

Magar Afsos K Kal Jis Pagal Ko Aapne Swimming Pool Mai Doobnay Se Bachaya Tha,
Aaj Usne Phanda Daal Kar Khud-Kushi Karli.


Pagal: Us Ne Khudkushi Nahi Ki Hai.


Woh To Maine Usay Taang Diya Tha Sukhanay K Liye. :-)
ik admy anpe ghar waloon ko kehta hai ke jab main maroon ga

tu mery kabarr main ik cap main thori se chai rakh dena

orr wo ik din marr giya ghar waloon nai is ki kabarr main chai rakh de

hasab lene ik farishta yaa orr iss nai kaha ke hasaab do
admy kehta jere pehlee farishte cha pe ke gay se o koon se


Have We Ever Realized That the Word
''STUDYING'' is Actually a Combination of the Word,

''STUDENT''

&

''DYING'' :-)
Pathan Ne 1 Ghar me Chor¡ K¡,Sab Kch Lutne K Bad Jayenamaz B Utha L¡.

Malik Bola Ye Jaynamaz To Chor Jao

Pathan: Khocha Hm Tum Ko Kia Kafir Nazar Ata he



A mathmatical question!

36 + 30 + 38 =???


Ans?


104



no yar

once again

36 + 30 + 38 = Bhabi



confused???


Yar apni Sania bhabi. :-)}
Hight Of Hasrut

Written At The Back Of Suzuki Mehran....

















"Mai Bari Ho K Parado Bano Gi"
42723958281956

Card ka number hai load kar k Miss Call De Do ...






Main ne bhi kar lia hai... ;->
Height Of Inspiration



College Ka 1 Student College K Toilet Mai Gya

Jab Ander Ja K Wo Cummood Pe Betha To Samnay Likha Tha

Itna Zor Taleem Per Dete To Exam Mai A+ Grade Laitay
''Hurry up. fill in the blanks with "HAAN" or "NAHI"

1.__________main insan nahi hu

2.__________main hi bewakuf hu

3.__________mera koi ilaaj nahi

4.__________main pagal hi hu''