When u feel sad…. To cheer up just go to the

When u feel sad…. To cheer up just go to the
When u feel sad….
To cheer up just go to the mirror and say,
“damn I am really so cute”
u will overcome your sadness.
But don’t make this a habit…..
Coz liars go to hell !!!!
  

May, 26 2010     180 chars (2 sms)     2960 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aik Orat Kisi Molvi Nu Time de k na aai,molvi intizar krda rya,intzar krn to baad Masjid wich gia tay speaker nu on kr k kainda."Hazraat.! Changi nai keti"
A girl askd her boyfrnd: "Wat do u like most in me, my pretty face or my sexy body?"





He looked at her frm top to toe and replied:"I like ur sense of humour.." :P
Smallest Leave Application by a Child:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Dear Sir,
Mai Aaj Nahi Aaunga! :’(
Nahi Aaunga :’(
Nahi Aaunga :’(
Thank U…
Bas nahi aaunga
''Aap ko bohat bohat


*EID MUBARAK*












heraan mat houn jis ko mera $m$ mil jaye
us ki to Eid hi ho jati hai...!!!''
I know u r too much daring person and like to dare to any game.

I have a special dare 4 u.

Can you do?

if yes then the dare is!


"Bijli k Transformer par khadey ho kar nahana hai".
Reason Of Smile:Ek Ghar Se Har Waqt Hasne Ki Awazain Ati Thi.

Ek Din Ek Sahab Us Ghar Ki Taraf Gae K Itni Khush-Gwar Zindagi Ka Raz Malom Hoske.

Whan Jakar Pocha To Unho Ne Btaya, Ke Mere Biwi Larai Karte Waqt Mujhay Belan Se Marti Hai.
Agar Lag Jae To Wo Hasti Hai Aur Na Lage To Me Hasta Ho :-D


Teacher: what is the scientific formula for water?
Sardar: h.i.j.k.l.m.n.o.

Teacher: nonsense! how did you derive that?
Sardar: auntie, it is H to O (h2o)!


Sardar english k paper main fail ho gaya,
He did translation:

1.Main aam admi nahi hon
I’m not a mango man

2.Sarda or garma fruit hain.
Colda & hota r fruits

3.Mujhey bhi english ati hay
English comes 2 me also

4.do ro do chaar.
give and give four.

5.Mera taluk hari pur hazara se hay
I belong 2 green pur thousanda:)
Lamha Lamha Waqt Guzarta Jai Ga..
Roh Ka Jism Se Rishta Toot Jai Ga..

Abhi Waqt Hai 2,4 sms Kar Do..!
Kal Ka Kia Pata Kis Ka Mobile Cheen Jai Ga.../
Kanjoos k ghar Mehmaan aaey huay thy:

Kanjoos: Thanda peo ge ya Garam?
Mehman: Thanda.

Kanjoos: Rooh Afza ya Pepsi?
Mehmaan: Pepsi

Kanjoos: Bottle mein peo gay ya glass me?
Mehmaan: Glass me.

Kanjoos: Saada glass ma ya design wala?
Mehmaan: Design wala.

Kanjoos: Lines wala ya flowers wala.
Mehman: Flowers wala.

Kanjoos: Gulaab wala ya chambeli wala.
Mehman: Chambeli wala.

Kanjoos: Sorry Yaar! Hamaray ghar me aisa glass nahi hay.
Teacher To Student:
Tmhai''n Apne Papa Se Kitne Paise Milte Hyn ... ?

Student : Mjhe Kia Milenge, wo Tou Khud Mummy Se Le Ker Jate Hyn ;->

Teacher: who is the father of ibn-e-sinna?
pathan soch mai gumm

PATHAN Said:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
John Cena