Judge: U r crossing the limits.

Judge: U r crossing the limits.
Judge: U r crossing the limits.
Lawyer: Kaun Saala aisa kehta hai?
Judge: How dare you call me saala?
Lawyer: My Lord, I said kaun ‘Sa Law’ kehta hai?
  

May, 25 2010     153 chars (1 sms)     3264 views       Funny

more Funny SMS Messages

Jab Sanam Teri Yaden Ati Hain
Kya Kahn Hamen POTIYAN Lag Jati Hain
Hamari Yado K Lamhe To Tmhain Satate Honge
POTIYAN Na Sahi PADD To Tumhe B Atey Honge ;->
Husband: Allah ne tumhain
2 ankhain di hain..
chawal se pather nahi nikal
sakti???
Wife: Allah ne tumhain 32
dant diye hain 2-4pather nahi chaba sakte..!!!!
Malkin:Tum saFaI TheEK tArAh sE NaHi kRtI. .


Wo kOnAy mE Lga hUa jaAla dEkH Rahi hO?
Iska zImaYDAar koN Hai?


NokrAni: YaqeenAn kOi mAkri hOgi . . . . :-
Do U know the fullform of COLLEGE- C-Come,O-On,L-Lets, L-Love, E-Each,G-Girl,E-Equally......Thats why boys go to college regularly....
"Think about yourself atleast once in your life time...







Otherwise you may miss the best comedy in this world.. " ;->
Girl:Agr Tm Mjse Shadi Krna Chaty Ho To Tme Mere Mumy Papa Ko Khush Krna Hoga
Boy:Han Me Kroga.Mje Kia Krna Hoga
Me Apni Jan Tk De Skta Hun.Kaho.
Girl:Tumhe Hr Hafte Mumy Ko 5kg Ata Dena Hoga,Aur Papa Ki Gari Me 5litre Petrol Dalwana Hoga.
Boy:Acha BAJI Ami Aba Ko Salam Kehna
pathan ne Language centre me Admision lia
Or agle din us se kaha gya k koi
Acha sa English sentence sunao
Pathan:josh me bola!
I shall never die B4 my death ;->
Agar train kee patree par aag lag jaye to tum kya karo ghey?




Budhu agar aag lagti to kya sirf patree ko lagnee theee!
Interesting but True:

Q. Kya shadi Jannat ka darwaza hai?
A. Jee haan! magar bahir jany ka..!!

Q. Insan apni bewuqufi par kab khush hota hai?
A. Shadi k din..!!

Q. Kya zubani larai mein aurat say koi jeet sakta hai?
A. Jee haan! Dusri aurat..!!

Q. Talaq ki sub say bari waja kya hai?
A. Shadi... =P ;->
Ek dum latest and jhakaas way 2 propose..
Boy- Xcuse me
Grl- jee kahiye

Boy- Mere hone wale bacho ki taraf se apko Happy Mother''s DAY.
Pakistanio k karname tum kia jano...

"papPu"

Ye tou catch chorne ki bhi HAT-TRICK karte hain... ;->

PaKi RocKs. . . B-)
If I had a spy camera...

i''ll snap ur evry moment...

evry smile...

evry memory...

n keep...

in my...

kitchen to scare the rats...