Judge: U r crossing the limits.

Judge: U r crossing the limits.
Judge: U r crossing the limits.
Lawyer: Kaun Saala aisa kehta hai?
Judge: How dare you call me saala?
Lawyer: My Lord, I said kaun ‘Sa Law’ kehta hai?
  

May, 25 2010     153 chars (1 sms)     3265 views       Funny

more Funny SMS Messages

Tumhare Liye Main Kutoo Ki Jan lesakta hu
Gutka le sakta hu pan le sakta hun..

Kaaway pakr k de sakta hu tumhare hath main
Suraj per jasakta hun magar kya ha k rat main..

tumhare liye main so saal g sakta hun
tumhare liye main teen glass lassii k pi sakta hu..

tumhare abba agr plain dila dein to tare tor k la sakta hu
shair agr nakli ho to ankhe phor k asakta hu..

itna bhadur hu k chupke se muhabbat ka dum bharta hu
tum se milne roz aoo magr tumhare abba se darta hu..
BaAp BeTa Se : TuM KaB TaK

PaRtHe RaHe ThE?

BeTa: RaT 12 BaJe TaK,LeKn

11 BaJe ToU LiGhT GaYe ThI,

BeTa: MoSmYaT Se MaI PaRhNe

MaI ItNa MaGaN ThA

K LiGhT JaNe Ka

PaTa Hi NaHe ChAlA . . . ;->
Aik GADHA tha,


Wo Sms Parh Raha Tha,

Usay Pata Tha k Sender ne Usay GADHA Kaha Hai,

Wo Phir b Sms Parh Raha Tha..

Beychara GADHA Jo Tha!

A Black Guy Was
Given A Pair Of Wings
By God

He Asked God "Does
This Mean That I''m
Now An Angel ?"

God Laughs "No You
Silly Nigger You Are
A Bat" ;->
Boy: Muj se Shadi karo gi?
Girl: Nahi Boy: Q Nahi?
Girl: Ghar Wale Nahi Many gy!
Boy: Ghar me Kon Kon hy?
Girl: 1 Husband or 4 Bache.
Boy. Thek ha baji..:p:p
Old man walkng on
street sees a child tryin
2 reach a doo bell


Old man goes to d
door,rings the bell&
says Wt else little man?



Child: Chalo hon Nassoo..->
Baap:baita, paper kaisa huwa?
Baita:bus pehla sawal choot gia!
Baap:acha! aur baqi?
Baita:teesra mujhe aata nhe tha!chotha mai karna bhool gia!paanchwa mujhe nazar nhe aya!chatta paper ki pichle taraf tha,mai ne dekha he nhe
Baap ghusy mai bola:aur dosra?
Baita:bs srf wohe galat huwa hai ;->
ALLAH Bachaye !

Pagal Biwi se Purane T.v Se

Dubai k shiekh Se Nai ki Shave se

Aurat ki Bewafai se Haram ki Kamayi se Orr apki Judai se
Wo listen listen likhti rahi, mei lesson lesson perhta raha

Wo dream dream likhti rahi, mei drum drum perhta raha

Wo call me call me likhti rahi, mei kill me kill me perhta raha

Wo date date likhti rahi, mei dot dot perhta raha

Wo meet meet likhti rahi, mei mat mat perhta raha

Wo Love Love likhti rahi, mei leave leave parhta raha

Wo shadi kar k chali gai, main language course karta raha''
Shadi ka Vada kia Parveen seApni Mohabat thi Nasreen seAnjane me ye sub keh dia Mehreen seKia hal hua Hoga mera Pucho Samreen seAb Umeed hai Sirf Nosheen se
Breaking news..

abhi abhi mili tazza khabar ke anusaar pata chala hai ki......



Australia ki oneday team me Steave buckner ko jagah mil gaye hai..


lekin abhi tak ye pata nahi chala hai ki wo team me karenge kya....!
Q) Which is the motion jisse insaan bahut khush ho jaata hai ??
.
.
.
.
.

.
A) PRO MOTION