1 day i went 2 ZOO

1 day i went 2 ZOO
1 day i went 2 ZOO.So many animals wre there
(>. .<)
"v"
Mouse
(@v@)
( "=" )
Owl
o(o¿o)o
(!)''(!)
Monkey
(@¿@)
"(<>)"
HayAllah! Tusi v?
  

May, 26 2010     172 chars (2 sms)     2751 views       Funny

more Funny SMS Messages

EveryOne Thinks Of Changing The World....
But
No One Thinks Changing Themselves....

EveryOne Wants To B In Heaven
But
No One Wants To Die.....
Msrofiat
Kanjosi
Gurbat
Laparwahi
Narazgi
Balance ki kami
Mobile ki khrabi
Alfaz ki killat
Nakhry
Ya koi or wja hai sms na krne ki.
''Two goldfish are in a tank. One says to the other, "Do you know how to drive this thing?"
Naya Qaumi Tarana


Mush Sar Zameen Shaad Baad
Kishwar-e-Haseen Shaad Baad
Tu Nishan-e-Corruption Aalishaan
Arz-e-Mushistaan
Shaad Baad Opposition Barbaad
Mush Sar Zameen Ka Nizam
Aatay Gas Bijli Ka Burhaan
Qaum Mulk Saltanat
Chaudry Paindabad, Shaukat Aziz Mulk Se Farar
Parcham-e-Sitara-o-Hilal
Khoon Main Runga Sara Saal
Bhool Apna Maazi
Shaan-e-Haal
Jaane-Istaqlal
Saya-e-Bomber Sar Par Sawar . . . ! !
A MQM boy & MMA girl fall in love,MQM Boy say "Marjaunga Tere Khatir=Jiye Mahajir Jiye Mahajir".. :->MMA Girl say''s Mujay Bhi Tumse Pyar Hay, Bus Aik Mushkil Dushwar Hay. Jo America Ka Yaar Hay Wo Ummat Ka Gaddaar Hay.. :->
Aap

Achy

Imandaar

Sundur

Samjhdar

Khobsurat

Dimagh wale

Ho....
.
.
.
.Pata karo ye afwahen kon phela raha hai..?
MujK0 Malom Nhi Husun Ki "Tareef
Mgr
Haqiqat Me Haseen Sirf "Whi he"Jis Ne ApKo Msg Kya He
.... <(',')>
) (
// uff , ammi meri nazar utaren..
Dedicated to BHAI LOG...

Kbhi Kbhi Mere Dil Me Khayal Ata Hy Agr

Altaf Bhai London NaJate To Kya Hota?

To 9.0 Pe Unka Mazar Hota

Mustafa Kamal mazr k upar over head or nechay under pas bana kar signal free mazar banata

Farooq Sattar Sajada Nashin Hota

Babar Ghauri Wahan Charas Bechta

Wasim Akhtar Jooty Rakhny K Paise Leta

Shoaib Bukhari Langar Ki Degh Bnata

Saleem Shehzad Jeben Kat''ta

Baqi Rabta Commity Qawali Gati... =P ;->


Aaj ek mukabla ho rha.
Mukablay main bohat say log hisa lay rhe hain.
Is ki entry fees koi bhi nhi hay.
Is main hr ek kay liye dawate aam hay.
Jetnay walay ko 500 rupay milay gay.
Mukabla yeah hay kay kon is number pr
03216307893
Ziada easy load krwata hay.
Best of luck... =P ;->
Beta: Papa Apki Love Marrige Hui Thi Na?

Bap khush ho kr:
G Beta ApKo Kaisy Pta?

Beta:Wo AapKi Shadi Or Meri Date Of Birth Men Sirf 6 Months Ka Farq Hai na..!
In Dosti Ki Rahoon Main Dhoka Na Dena Dost Mera Yaqeen Tujh Py Aisa Hy Jaisy Zubaida Aapa Ko Apne Totkon Per. :-P
Hoping that the love you shared years ago Is still as strong
today as it was then Bringing you much joy , love and happiness
To celebrate again.Happy Anniversary