1 day i went 2 ZOO

1 day i went 2 ZOO
1 day i went 2 ZOO.So many animals wre there
(>. .<)
"v"
Mouse
(@v@)
( "=" )
Owl
o(o¿o)o
(!)''(!)
Monkey
(@¿@)
"(<>)"
HayAllah! Tusi v?
  

May, 26 2010     172 chars (2 sms)     2749 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ankho mai kuch nami thi,

mujh mai shayad vitamin ki kami thi,

jis se sari raat phone pe bat ki,

wo kambakhat meri mehboba ki ammi thi... =P ;->

Want To Go USA

Here''s A Chance For You

Mr.Obama Is Waiting
For You To Be In
White House

Get Ready

Because

He I In Search Of
Dog For His Daughter ;)
Chala Ja Msg Tu Ban K Gulab,

Hogi Sachi Dosti Tou AyeGa Jawab

Agar Na Aaye Jawab Tou Mat Hona Udaas

Samaj Jana K Balance Nahi Hai Ghareeb K Bache K Paas. . .
Wats dhE diffrence between a mosquito n a fly
.
.
.
.
.
.
Fly can Fly...
but
Mosquito cant mosquito...
Light the Cigar With the Heat Of Liver ..Their is Alot of Fire in Liver ..
Nahi Samjhay?????
Lo Urdu main Parho …
Biri Jalayele Jigar se Piyaa .. Jigar maa bari Aag hai..

Agar basanti ki mausi thakur ko rakhi
bandhe to basnti & thakr ka kya rishta hua?




Kuch b nahi,kaam karo apna,Thakur k hath hi nahi the.
Koi Insan Agr Ankhe Band Karke Muje 3 Baar Pukare
To Me Uske Samne Aa Jata Hu.
Try Karo

1

2

3

Nahi Aaya?
Are Yaar Insano Ki Baat Ki Thi.


Why isn''t Akshay Kumar''s wife
not a big star as he is?






bcoz



Twinkle Twinkle ''little'' star.!
Pathan K Ghar Guest Aa Gaye...
Maa Ne Kaha:
Jao Baita Ja K Mehmanon K Lie Kuch Ley K Aao

Pathan Bahar Gaya Or....
,
,
,
Rikshaw Le Aya.:-)
aik aadmi k ghr k samne gdha mra hu pra tha!

Usne Muncipal commeitte ko fone kya or kaha k mere ghr k samne gdha mra pra he uthwa len!

jwab mila k wahin dfun kr do!

Us aadmi ko ghussa to buhat aaya pr tahammul se bola: G me dfun krne lga tha mgr
.
.
.
.
.
mrhoom k bachon ko itlaa ko krni thi na...!!
:)
Only One Man

In A Thousand Is

A Leader Of Men ...

And

The Other 999

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Follow Woman ...
What''s the biggest pressure on Pak players when they need
1 run to win with 5 overs remaining and 10 wickets in hand....???



???/



??????




==>> Ya Allah, Jeet Kar Angrezi bolni Paregi !!!!! ;->