After finishing MBBS, Dr. Munna started his

After finishing MBBS, Dr. Munna started his
After finishing MBBS, Dr. Munna started his practice. He checked the eyes, tongue & ears of his 1st patient by torch & finallly said Bole To..Torch Theek hai...!!!
  

May, 25 2010     163 chars (2 sms)     2722 views       Funny

more Funny SMS Messages

Question To Pathan: In Which State Ganga Flows?

Pathan: Liquid State.

Audience: Clapped.

Man Was Shocked.Turned Behind & Found Da Audience,All Were Pathan.
Son:Mujhe circus dekhna hai.
Papa:I M busy
Son: Waha 1 ladki chote-2 kapdo me
cheete pe sawari karti hai
Papa: Chalo chalte hai,
kaafi dino se cheeta nahi dekha
Asif Zardari ne
Nawaz Sharif ko
Wazart-e-Uzma ki
paish-kash ki to Nawaz Sharif ne kaha k
"tum wazarat sanbhalo main Uzma ko sanbhalta hon".
Kehdo un parhne walon se,
Kabhi hum bhi parha kertay thay,
Jitna syllabus parh k wo top kertay hain,
Utna to hum choice per chor dia kertay thay,
Why I Hate C.I.D :(

An Example:
LADY: Rahul Mera Bhai Tha

DAYA: Kya? Rahul Tumhara Bhai Tha?

LADY: Han, Rahul Mera Bhai Tha

ABHIJEET: Rahul Sach me Tumhara Bhai Tha???

LADY: Ha Sir...Wo Mera Bhai Tha.

ACP: My God, Iska Matlab, Tum RAHUL Ki Bahen Ho ...
Ek Phatan mobile ki dukan pr gya ur Bola:

Mujhe Kaan main Lagane wala mobile chaheye

.

Dukandar after much thinking
"Aap ka matlab hy Bluetooh Handsfree se hy"
Boy to a Girl : ager main tumhari sirf kiss karu tu tum kia socho gi?
Girl : I will think ek bewakof jo purra USA ghoom sakta tha airport se hi wapis chala gaya


Sardar made a call to the airport.

Asked,”How long is the journey from Punjab to America?”

Receiptionist: “One second sir….”.

Sardar: Ok, thank you..!!!
Memon ka beta:
abbu 2 Rps do na

Abbu:nahi dunga

Beta:abbu de do, doodh walay ki or ammi ki ek bat bataon ga

Abbu:yeh lo 5 Rps jaldi batao

Beta:doodh wala ammi ko bol raha tha k abhi tak is mahinay k paise nhi diay kal se doodh nhi milega :D

Moral :
Sirf memon hi memon sy paisy nikalwa sakta hy....?
Plz Tell Me Frankly !!!


Do I Look Stupid ? A Dumb Or Duffer ?
Do I Really Have A Funny Face ?Like An Alien ???

Plz Be Frank

Actually Someone Said To Me That

" I Look Like U "

1 Pathan Ki
10 Betiya''n Thi''n,

Phir Ja Kar Us K Haan 1 Beta Hua

Pathan Ne Us Ka Naam Kya Rakha Hoga?

.

.

.

.

.


Zarurat Khan =P ;)
1 Larka Apni GF k Liye Chooriyan le K Jata HAi .

Gf: Khud hi pehna doo
Boy: mujhe Nahi Pata Tha k Itna acha responce Mile Ga Warna May Kapray Bhi Le k ata.