After finishing MBBS, Dr. Munna started his

After finishing MBBS, Dr. Munna started his
After finishing MBBS, Dr. Munna started his practice. He checked the eyes, tongue & ears of his 1st patient by torch & finallly said Bole To..Torch Theek hai...!!!
  

May, 25 2010     163 chars (2 sms)     2714 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pathan ka interview tha..


Sawal aya : English me translate kero,

"Me nokri k liye bohat ummeed se hun".
.
.
.
Pathan : I am Pregnant for the Job...;


This msg is specially typed to inform,

rather remind some people

that...
" I''M ALIVE "
And so u can msg me... =P ;->

Beautiful Girls Don''t Like to Study Because....

.
.
.
.
.
.


They Knows K Dunya K Kisi Konay Main.

Koi Na Koi Gadha, Unke Liye Parh He Raha Hoga. :-)
I always pray 4u that.

May ur life b bright & sunny
& ur partner b fat & funny

May ur life b filled wid roses
&
U have children with pheeni pheeni noses.
You Can Control Ur Breath But Not Death,
U Can Control Ur Life But Not Ur Wife,
U Can Control Ur Emotion But Not Ur


"`Loose Motion`"
Last Night Katrina Said 2 Me
iTs Too Late, Jano aJ rat Main
Tumharay Ghar Rukon Gi..!

I RepLied: jAn Tum Agr Ruk Gai
To Phr Main Nai Rukon Ga... =P ;->
A sardaar to his friend: Main apna purse ghar bhool aaya, meenu 1000 Rs chahi dey si.
Friend: Dost hi dost dey kam aanda hai, le 10 Rs, riksha karwa tey purse ley aa.
Life While Doing M.B.B.S

1sr Yr: Yahoo I''m In
Medical College

2nd Yr: Kahan Phans
Gaya? Help Me

3rd Yd: Severe
Migraine, Sumtymz
Pagalpan b

4th Yr: Aah Soon It''ll
b Over

5th Yr: Finaly It''ll b
Over

House Job: I Did It

Job : I Love Myself

W8 a Min !
Sunthing Is Missing


Ohhh !!! Meri
"JAWANI" ;->
Shaadi Me Dulha K Saath Barati Kyun Jate Hain ?
.
.
.
.
Kyun K Log Kehte Hain K Kisi K Sukh
Main Jao Na Jao

Par

Dukh Main Zarur Jana Chahiye ... ;-)
Teacher:
Sach Aur Weham Me Kia Farq Hai?


Student:
Aap Jo Hum Ko Perha Rahe Hain
Wo Sach Hai

Lekin

Hum Parh Rahe Hain Ye Aap Ka Weham Hai . . . ;->
ROz naya kapde penkar meri rhe gurzar se gurzar jati ho
.
.
.
Wah wAh
.
.
.
ROz naya kapde penkar meri rhe gurzar se gurzar jati ho,
Meri jaan sach sach batao ye kapde kaha se churati ho.
Pathanon ne eid k baad 5 waqt namaz b saudia k sath parhne ka faisla kia hai...
Nai timings ye hongi
Fajr- Suba 8 bje
Zohr- Sepeher 4 bje
Asr- Sham 7 bje
Maghrib- Raat 10 bje(suraj gharoob hona shart nai)
Isha- Raat 1 bje