Buyer to seller : is it pure honey ?

Buyer to seller : is it pure honey ?


Buyer to seller : is it pure honey ?
How do I know if it is pure honey ?
Seller : give the dog some honey ..
if the dog doesn’t lick it, it is pure honey

Buyer :what if the dog licks it ?
Seller: so it is not a real dog.
  

May, 25 2010     233 chars (2 sms)     3005 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardar by mistake goes into ladies toilet .

All ladies suddenly stand up !

Sardar : IZZAT DIL MAY HO BUS YEHI KAFI HAI...... BETHO BETHO
what will himesh say to magnify a picture..?







Zara Zoom Zoom... ;->
3 aalsi kamchor mil k khana kha

rhe the,

.

namak kam lga...

.

1 bola "Jo pehle bolega wo namak layega...

.

Sb baithe rahe...

.

Na koi bola, na kisi n khaya,

. 3 din aise hi guzr gye,

tino behosh ho gye...

Logo ne socha ye mar chuke hain..

Jb phle wale ko dafnanay lge to

wo bola "Oye me zinda hu"

Baki dono bole "Chal beta namak le k aa:)
Every walk of life will contain

ups and downs,

flowers and thorns...

So my sincere advice to you is

.

.

.

"Chapalaan pai rakhna"
If time doesn''t wait for you, don''t worry! Just remove the damn battery from the clock and Enjoy life!

Kitne armano se
Shadi ki rat uska
Ghongat uthaya
Main ne
Pappu...

Wo bare piyar se
boli....

Aap sherwaani main aik dam chutiya lag rahe hain... =P ;->
Police wala Thanay mein ek Mulzim ko bohat mar raha tha,aur us per bohat saray ilzam laga raha tha.

Isi doraan Usko ghar se fone aya k us k ghar beta paida huwa hai,
fone sun kar us ne doosron ko bataya, Mulzim ghussay se cheekha Or kehnay lga

"PA DE PA DE A V CASE MERE UTTAY PA DE"
Never Ask
For A Hug
Just Take It


Never Ask
Do U Luv Me
Say I Luv U


Never Say
I Can''t Live Widout U
Say I Live 4 U


U''ve Been Trained
Now Go & FLIRT ... ;->

Pakistan me burai kon phela rha hy?

.
.
.
.
.
.

1- INDIA
2- AMERICA
3- ISRAEL
4- AFGANISTAN
5- BARTANIA

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Ans:
"GEO".. ;->
The Only Way You Can Feel Good About YourSelf Is By Making SomeOne Else Look Bad.

And

I''m Tired Of Making Other People Feel Good About Themselves…. ;->
TuMhAri YaAd to MujhE AisE aAti hy "PAppu" , , ,

JesE Aandhi mEi ShopAr Aatay hEiN... ;->
Pathan 100 K Note Pr Likha Hua No. Dial Kr Rha Tha

2nd Pathan: Ye Kr Rahy Ho ?

1st Pathan: Quaid-e-Azam Ka Number Dial Kr K Pooch Rha Hoon
Un ka Mobile Kis K Paas Hy ... ;->