(Pak traffic police)

(Pak traffic police)
(Pak traffic police)

Motorcycle wala: Sir Meray papers to Complete hen!
Phir Chalaan Kyn?

Police: Beta Double Sawaari Khul gai he
or Tu Single
ja raha hai.
  

May, 25 2010     164 chars (2 sms)     3468 views       Funny

more Funny SMS Messages

Officer Santa: Madam swimming is restricted in this lake.
Lady: why didn't you tell me when I was removing my CLOTHES?
Officer Santa: Removing clothes is not restricted.
Meri Har Zarurat Mere Dost Jc Hai

Mre DiL Mai Bani Murat Mere Dost Jc Hai

Yun Mat Kaho Mra Dost BANDAR Jsa Hai

U Kaho BANDAR Ki Surat Mere dost Jc Hai!.. ;->
"Ishq Karne Se Pehle Us Ka Anjam Dekh Lo"



Agr Phir Bhi Samaj Na Aaye To
Film ''Ghajini'' or ''Tere naam'' dekh lo.
Ek Dost Dosre Se: "Yaar Me Peshawar Gaya Udher Na Banda Na Bande Ki Zaat.."

Dosra Dost: "Phir Kya Tha ?"

Pehla Dost: "Bas Jidher Dekho Pathan He Pathan... ;->
LXS 2154

LZM 5421

LWA 5421

LEA 8745

Aray itna Gor se kiya pahr rahe ho ?
Kal Subha 10 baje se pehle iin cars
par kapra mar dena Ok ??

"Bike Rider To Sarjant
Sir Mere Documents Complete To Hain.

"Phir Chalan Kaisa

Sarjant.

Double Sawari Khul Gayi Hai,
Aur Tum Single Ja Rahe Ho. ..


Friend 2 pathan.
Yaar Aaj tumhara mobile bohat baj raha hai kheriyat to hey na.
.
.
Pathan:
O nahin yaara aaj ghalti sey main apni behan ka mobile ley aaya hu
Ek khan zameen per lait kr phone kr raha tha.

Ek admi ne pucha yeh kia kr rahay ho.

Khan bola is me say awaaz aarahi plz try late kar./<
Mumy:beta q ro rhe ho?
Beta: mumy papa ne muje kissi nhi ki.
Mumy:beta ap ne papa ko tables nhi sunaye honge
Beta: kam wali ko kon se tables ate hain
KHUSH KISMAT HAIN AP K HUM AP KI DOSTI KO ITNI SHIDAT SE CHAHTY HAIN.....WARNA HUM TO WOH CHEZ HAIN JIN K KHUWAB MAY BHI LOG APPOINTMENT SE ATAY HAIN:-):-):-)


Nurse : Mubarak Ho Apke Han Bacha Hua Hy
Kia Name Socha Hy

BAP:Nurse Ko Cherty Hue Ap Itni Sexy Aur
Beautiful Hen Ap Hi Koi Nam Bta Dein

NURSE : Is Ka Nam Kutte K Bacha Rakh Len.
''What is the difference between a woman and a magnet? Magnets have a positive side!''