(Pak traffic police)

(Pak traffic police)
(Pak traffic police)

Motorcycle wala: Sir Meray papers to Complete hen!
Phir Chalaan Kyn?

Police: Beta Double Sawaari Khul gai he
or Tu Single
ja raha hai.
  

May, 25 2010     164 chars (2 sms)     3466 views       Funny

more Funny SMS Messages

ov o l e Y U ov o l e Y u L V e ou I Love You Sister!! hehehehe....
Life Of A University Student

Wallet Hy
Paise Nahi
Lecture Hy
Attendance Nahi
Mobile Hy
Balance Nahi
Frnds Hyn
Grl Frnd Nahi
Exams Hyn
Tnsion Nhi
Parhna Hy
Mood Nhi ;->


Jab barish hoti hai, Tum yaad aate ho.
Jab kali ghata chaye, Tum yaad ate ho,

Jab bheegte hain tum yaad aate ho,
Bataoo Meri umbrella Kab wapis kro ge!
Mumbai may ghareb awam mer rahi hay.terrorist ksi k qabo me nai aarhay.Indian Govt se guzarish hay k..
.
.
.
.
.
.
''Sunny Deol'' ko bhejo na..:-D
On your birthday,
I''m thinking about how much light and sparkle
you freely dispense wherever you go,
how your sunny smile lights up any gathering.
Every birthday marks another year
of you radiating positive, happy energy,
contagious happiness
that infects all who come in contact with you.
May your next birthday find you the same--
glowing from within,
beaming bright joy on everyone you meet.
I feel blessed to know you.
Mein tum sey pyar karta hoon! mein tumharey baghair zinda naheen reh sakta, agar tum mujhe na millee to mein khudkushi kar loon gha, chahey kuch b ho jaye mein tum sey hee mohabat karta rahoon gha.


Shabash seekh liya.......ab rozana 10-15 sey yehi bol diya karna
KHAN Ne 1Bacha Agwa Kia
Or Taavaan K Lye Sticker Pe Ye Likh K Bache Pe Chipkaya:
10 Lakh Kal Subah Pul K Neche Pohnchado?
Aur Bache Ko Ghar Wapis Bhejdia.
2sre Din Wo Pul K Neche Gya To Usy Pese Milgye
Or Sath Sticker Pe Likha Tha:
Khuda Qasam
Pese Ka Gam Nai,
Gam Is Bat Ka Hy K
KHAN Ne KHAN Ko Looota ;-
g/f: meri mummy bhi tumhe bahut pasand karti hai.
b/f:kuch bhi ho , par mai shadi tum hi se karoonga.
''2 Hijade Shaadi Ki Badhai Dene Gaye.
Haye-2 Main To 1100 Lungi.Dusri Boli 2100 Lungi.
Piche Se Pathan Bola Abey 2310 Le Le Usme FM Bhi Hai.''
ItNi BtAmiz AurAt MAinE ZiNdAgi mEin nAhe dEkhi...










Jo kEhti hAi "App k AcouNT ki RAqAm iS cALL k Liye nA kAfi hy... ;->



Nights are totally sleepless..
Days are so restless...
Ohhh GOD...am I in Love????
GOD said:
IDIOT, you are in PAKISTAN !!

Happy load sheding.
Wo Kia Cheez Hy
Jo Biwi Apnay Husband Ko Sari Umar Nahi Deti
Bar Bar Magney Per Bhi Nain Deti.
Aur Yeh Illegal Bhi Nain Hy??



Guess??


Come On Yar?



Sakoon