(Pak traffic police)

(Pak traffic police)
(Pak traffic police)

Motorcycle wala: Sir Meray papers to Complete hen!
Phir Chalaan Kyn?

Police: Beta Double Sawaari Khul gai he
or Tu Single
ja raha hai.
  

May, 25 2010     164 chars (2 sms)     3436 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek Pathan BLOOD K Baare Main Book Parh Raha Tha

Wife Ne Poocha Aaj Ye Kyun Parh Rahe Ho ? ? ?


Pathan:
Mujhe Doctor Ne Kaha Hai Kal Mera BLOOD TEST Hai . . . ;->
Larki Set Kerne Ka Easy Tareeqa!















Jo Kameena Mujhe Sms Nahi Karta,
Main Usko Tareqa Nahi Batata
Sardar:what is the name of yor car?

Lady:i forget the name,but it starts with T.

Sadar:oye kamaal ki gaadi hai,Tea se start hoti hai.Hamaari gaadi petrol se start hoti hai!
Teachr Ne SHRAB Ka Nuqsan Btany K Liye

1KEERA SHRAB Me Dala To Wo Mr Gia.

Teachr:"Ap Ne Kia Seeka?

Studnts:"SHRAB Peenay Se

PAIT K KEERAY Mar Jatay He"

A Parody Of Zong Song
Enjoy Krte Raho
Tv Dekhte Raho
Parhae Par Kabhe Tawajja Dena Nae
Me To Mayoos Tha Paper Dekh Ke
Pharra Bhej Dya Us Ne Paegam Me
To Cheatng Karte Raho
Pass Hote Raho
Result Per Kabhe Tawajja Dena Nae
Turu Run Ru Ru Run Ru Ru Ru Ru Run


Dunya Main TOKYO woh shehar hai,

Jis Main koi Faqeer nahi hai.

Lekin Dunya main aik aisa Faqeer hai jo wahan bhi pohanch gaya hai.

Samajh to Tum Gaye Ho. :-)
Bhikari:
Kuch Khana Dedo

Admi:
Tamatar Khao

Bhikari:
Roti dedo

Admi:
Tamatar Khao

Bhikari:
Tamatar Hi Kyun

Wife:
Ye Totla Hy
Keh raha Hy
Kamakar Khao.. ;->
''Agar molana hazrat film bana nai
lagai to film kai naam is tarah hongai ``islam aaya tum na aaye
kaho na ramzan hai
hum zakat de chuke sanam
kabhi rozai kabhi ramzan
hamari tasbi aap ke pass
molvi banaya aap ne
shaheed to hona hi tha
janam sajda karo
ye molvi aap ki naam''''''
Husband:u will never succeed
in making that dog obey u!
Wife:Nonsense it’s only a matter of patience,
I had a lot of trouble with u at first.
Hum ko
gali my DEKH kar khud ko CHUPA lia..

Jany ye
DUSHMANO ne usy kia sikha dia..

Ghar
us ne kya banaya MASJID k samanay..

CHAHAT ne us ki humko NAMAZI bana dia.../
Sardar : Was thinking .
Sardarni : Kya soch rahe ho?
Sardar : ye START TV walo ko pata kaise chalta hai
Sardarni :Kia?
Sardar : yehi k " Ap dekh Rahy hain STAR PLUS " !

"zardari k liye Mazmoon"

ap 1970 May Peda Huay,
Aap Ne bgairti Ki Ibtedai Taleem
Apne Mohallay Se Shru Ki Or ala taleem
ek naam war Daku se le..
Jab Dakait hone Ka Certificate Hasil Kia
To Aap ne hakoomat k khazanay ko lootne
k plan bananay shuru kr diyay
Or Phir Benazir se shadi Kar
K Aap Ne Profesional
Bgairti ka aghaz kia aur 10% mashoor ho gaye
Na jane kaisay kurse-e- sidarat
pe aa behte aur loot loot k
apna naam takreebn
100% mashoor kr liya.