(Pak traffic police)

(Pak traffic police)
(Pak traffic police)

Motorcycle wala: Sir Meray papers to Complete hen!
Phir Chalaan Kyn?

Police: Beta Double Sawaari Khul gai he
or Tu Single
ja raha hai.
  

May, 25 2010     164 chars (2 sms)     3439 views       Funny

more Funny SMS Messages



Son : Papa,Aapko Yaad He Apne Kaha Tha

Agar Me Exam Me Paas Ho Jayunga

To Mujhe 5000rs Doge.

Father: Haan

Son: Gud News He,

Apke 5000rs Bach Gaye
1 admi car main 2 lrkiyon k 7 betha hai.
Car ka No. 2989 hai,
jo Car ka number hai wohi admi ka
un larkyon say rishta hai.Batao kia rishta hoa?
Its challenge 4 u.
.
.
.
.
.
.
.
.
Answer: Nawassi [2 9 89 [Nawasi]]
The breeze has awakened the earth, and sun has coloured our world. The birds have added melody to the morning & I hope I am not late to wish you Gud Morning
Remember !

Divorce is never a
solution
Try to stay away for
few years

If differences dtill
persist


Just



KILL YOUR WIFE

(Peer Asif Zardari) ;->
Teachr: Tum bade ho kr kya kroge?
Santa: Shadi.
.
Teachr: Nahi, mera mtlab kya banoge?
Santa:"DADDY
"Bike Rider To Sarjant
Sir Mere Documents Complete To Hain.

"Phir Chalan Kaisa

Sarjant.

Double Sawari Khul Gayi Hai,
Aur Tum Single Ja Rahe Ho. ..
YuN to BohAt hAiN ZAmAne mEi sMs kArnE wALe "PAppu" , , ,

Woh Kehte hAiN
''''HumAyuN" kA AndAz-e-SeNdinG hE kuCh Or hAi.. =P ;->
''Usne mujhe rat ko jungle me akele chor dya faraz.
.
.
.
Ye keh kar k
Pyar kia to darna kia..?''
Teacher-Apko Shahrukh Khan Ki Movie

RAB NE BANA DI JODI Se Kya Lesson Mila?

Student-Ummeed Mat Haro

Shadi K Bhad B Ladki Pat Sakti Hai.
Dear Indians,
Finaly We Have Achieved INDEPENDENCE

Sender:
M K GANDHI
9880444444

Sent:
00:00:00am
15-08-1947











Sorry For The Late Delivery!
Allah Bachaye!

Pagal BV Se.
Or Purane TV Se.

Dubai k Sheikh Se.
Or Nayi k Shave Se.

Orat ki Bewafai Se.
Or Purani Mithai Se.

Haram ki Kamai Se.
Or Bhutto k Jawai Se.
Janab Yaqoob Rasheed Ne Farmaya K Dhu al-Qi''dah K Maheney May Jo Shaks Kisi KO 100 Rupee Ka Card send Kary Ga Qayamat K Din Ussy WARID ki Sim Free Miley Gi!!!!