(Pak traffic police)

(Pak traffic police)
(Pak traffic police)

Motorcycle wala: Sir Meray papers to Complete hen!
Phir Chalaan Kyn?

Police: Beta Double Sawaari Khul gai he
or Tu Single
ja raha hai.
  

May, 25 2010     164 chars (2 sms)     3441 views       Funny

more Funny SMS Messages



Pathan India gya whan barish ho rahi thi,
wo mander me ja kr bagwan ko bahir phank ker bola,
.
.
"Kdi na wi lya kr maama"... ;->
hockey aur cricket me kya fark hy ???

Hockey main Pakistan 1 ghantay main zalil hota hai

Jab ke

Cricket main 9 ghantay lag jate hain…
AMERICAN :"OUR DOG FIND BOMS"

JAPANIES: " OUR FISH PLAY FOOT BALL"

INDIAN: YE TO KUCH BHI NAHI HAI YAAR....................................... HUMARE TO GADHE BHI WORDCUP KHELTE HAIN.
WHAT IS THE SIMILARITY B/W DINOSOUR & SHARIF BOYZ????
.
.
.
.
.


.

.
.

.
.

.

.

.
.


DONO AB AIS DUNYA MAI NAE PAYE JATE...
A suicide bomber to Mulla Umer:


Sir jee! barood thora kum dala karen Last time hamara Aadmi jannat se bhi aagay nikal gaya tha. . . . . .!!!
Lo Bhai Mitro

Jo Marzi Ho Jave

Ajj Leni Hi Leni Ae

Chahe Sabut Hove

Chahe Fatti Hove

Chahe Khulli Hove

Chahe Band Hove

Chahe Koi V Rung Hove. . .

Je Kisi Kudi Ne Na Diti Ta Kisi Munde Di Hi Le Leni Ae. . .

Par Leni Zarur Hai. . .

Kyun k. . .







Hun Exams Aa Gaye Ne Te Hun Kitaan Ton Bagair Guzara Nahi Hona . . . ;->
TuM is ShehAr k khuLoos sE Abhi wAqif nAhi "Pappu" , , ,





Yeh Roti b nAhi KhiLAte Or BArtAn b dhuLwA Lete hAin . . . :d :p ;->
A Day Will Come . . .

When the whole world will, CELEBRATE:

YOUR NAME

YOUR FAME

YOUR PERSONALITY

YOUR THOUGHTS

YOUR VIEWS

But keep in mind,

April Fool comes once a year.

Congratulations!

It''s Gonna B Ur Day After 4 Days JAn|x . . . :p ;->
Tum Itny Sweet Q Ho?

Tum Itny Innocent Q Ho?

Tum Itny Intelligent Q Ho?

Tum Itny Lucky Q Ho?






Simple

Ab Ap Mere Friend Ho Kuch To Asar Hoga Na!
Larkio ki ada humain pasand nai,

Larkio se bate hamain pasand nai,

Wo to ane wale bacho ki zid hai k MAMA chahiye,

Warna humain shaadi karna pasand nai!
Phatan: Yaar mere dost k abbu foat ho gae Hy main ne use phone krna hy, Par call bohat lambi ho jaey gi.

Major Rohail: Happy hour on karva k kr lo sasta rahe ga.


Pathan: Oy afssos ki baat "Happy" hour se kese kru?
Man sees Sardar-G
standing in d midle of
a huge feild of grass
& notices, He is jst
standing dere,doing
nothing, luking @
nothing
Man asks: Sardar-G
wh8 r U doing ?
Sardar-G: Em trying 2
win a noble prize
Man: How?
Sardar-G: Well I heard
they give d noble prize
2 ppl who r
outstanding in their
feild.. ;->