Pyar K Season

Pyar K Season
Pyar K Season Me Apne LOVE GURU Se Janiye Kitna Gehra Hai Ap Dono Me Pyar!!


Type LOVE SpaceSpace Send It To Ur Father''s Number.
He WilL Tel U Everything.
  

May, 18 2010     161 chars (2 sms)     3183 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardar dukhi tha, Kis Ne Pucha " Kya tention me ho?
Sardar: Yar ek dost ko plastic surgery ke liye 2 lakh diye the, ab saale ko pehchaan nahi pa raha hoon
Dil chahta hai

chori karon
jhoot bolon
sharab peon
rishwat khaon
qatal karon,

aur

jail jaon.


Shayad is tarah kabhi, main bhi president pakistan ban jaon.!
Main Tmhare Ghar K
Bahar Kaafi Der Se
Khara Hoo
Shayad Bell Khraab Hy
Darwaza Kholo



























Aisa Bol Ker Kisi Ko
Tung Nahi Krna
Chahiye ... ;->
Gulaab ko b kamal bana dete,
uski ik ada par kai gazal bana dete,
kambhakt marti nahi mujh par larkiyan,
warna CHAND par b TAJMAHAL bana dete.
Patient To Nurse

I Don''t Want To

Get Well Because I Love U!

Nurse : U Wont Get Well Either,

Bcoz Doctor Has Seen U

Kissing Me

& He Loves Me Too


Tu Hay Harjai To Apna Bhi Yehi Toar Sahi . . . ! !

Tu Nahin Aur Sahi, Aur Nahin, Aur Sahi . . . ;->
''zindagi behaal hai,sur hai na taal hai,
message box bhi kangaal hai,
kya aapki SMS factory mein hartaal hai?
plz.kuch toh bhejo yeh mere mobile ki,
zindagi ka sawaal hai......''
''Hain log vohi jahan mn achy
Jo serdeon main pehnty hain kachy''

Achon Se Zyada
Tum Achay Ho,

Sachon Se Zyada
Tum Sachay Ho,

Mene Kaha
Mujhe Tum Se Mohabbat Hai,

Wo Boli "PAPPU"

Sharm Karo
Abhi Tum Bachay Ho... =P ;-> o_O
If a baby is born in
Africa...
Wh8 will b the color of
the baby''s teeth ?


















Why U waste this much
time !
How will a new born
baby have teeth ? ;->
Bata Has Announced
Production Of Its Latest
Model Of Shoes.

It Is Heavier Than Normal
And Of Aero-Dynamic Design,
Especially Suitable 4
Throwing At Presidents
BV: aap ko mera banaya hua halwa pasnd nhi aya?
Bachy to 3 plates kha chuke hain

Ander se awaz aye...

Mama 1 or plate dena 1 kitaab ki jild reh gye hai. :-)