Pyar K Season

Pyar K Season
Pyar K Season Me Apne LOVE GURU Se Janiye Kitna Gehra Hai Ap Dono Me Pyar!!


Type LOVE SpaceSpace Send It To Ur Father''s Number.
He WilL Tel U Everything.
  

May, 18 2010     161 chars (2 sms)     3193 views       Funny

more Funny SMS Messages



Congratulation!

Amir Khan Ne apni Film
K Second part k liay
ap ko Chun lia hai
Jiss Mai ap ka
Bohat Main Role Hai
Film Ka Name hai

Bayghairut zameen per

Dil mai app,

Ankhön mai app,

Sansøø mai app,

Har jaga app hi app,

Na jane kab hogi hamari zindagi















"JARASEEM"
se pak... =P ;->
TEACHER : How Do You Spell "CROCODILE?"

STUDENT : K-R-O-K-O-D-A-I-L . . .

TEACHER : No, That''s Wrong. . . !!!

STUDENT : Maybe It''s Wrong, But You Asked Me How I Spell It. . . ;->


Mazboti Per Ab Ha Yaqeen







Pesh Ha










''PANTEEN'' ...=P ;->
Phansa Rha Hy Koi Bachian Baji K Naam Par

De Rha Hy Koi Faraib Shaadi K naam Par

Jaari Kia Hy Jab Se Musharraf Ne

"Huqooq-e-Niswan Bil Azaadi K Naam Par ;->
A brAnd nEw lOve stOry
STARRING

George w bUsh..!

Condeliza Rize..

Tony Blair..

Pamela Anderson..



SPECIAL GUEST APPEARANCE-----

BilL Clinton..



AND INTRODUCING VILLAIN----

Bin Laden..



MUSIC BY----

Gen.Parvez Reshamiya



ITEM NUMBER BY----

Monica Levinsky





KABHI AL-KHAEDA NA KEHNA-(a bomb that broke all relations!)



CASSETTES ND CD''S ONLY ON "AL-jazeera"

FEATURING ALL NEW HITS LIKE--

''Lets go blasting tonight..!
''WARNING ! ! !



This is a VIRUS . . .



When you turn your phone off it WON''T WORK AGAIN''

Diff B/w Ignorance &
Patience

Whn U See d Mirror &
U Dnt Laugh @ Ur Self
Tht Is Ignorance
&
Whn I Luk @ U & I Also
Dnt Laugh , Tht Is Calld
Patience ;->


Ek din me uske sath gaya date per,

Phir usne apni birthday pe bulaya cake pr,

Hum ne kuch baten ki beth kr,

Uske bhai ne hamari baten sunli late kr,

Phir usne mujhe chamat lgaya khench kr,

Ek haftey tak me leta rha bed pr,

Ab kabhi nahi jaonga date pr... =P ;->
Main 1 sms hoon. Jise stupid log parte hain. Nalayak log doosron ko forward karte hain. Gadhe delete karte hain aur Pagal store karte hain. TUM kya karne vale ho?????
''boti we tu dyl na dyde biwi no kidhe dil na dyde saari umer ronda re ga makeup da bill na dyde''
kya aap meri love stroy sunain ge?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
sunain ge????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
waqeyaeee sunain ge?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.aap ko mery zaaati moamly main dakhal andazi ka koi haq nahin hai