Yaad hai main

Yaad hai main
Yaad hai main tumhare ghar main aya tha . tum chair par soyi hoi thi .

maine tumhari Naak main ungli ki tum ne kaha yeh naak nahi hai maine kaha yeh ungli nahi ha :P
  

May, 22 2010     169 chars (2 sms)     4222 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek admi ki ammi ke NIC per beva likh diya gaya
woh admi gusse mein apne abba ke saath
Nadra ke office gaya
or pathan manager ko bola isse shahi karke do,

Pathan manager ne pistol nikali
Or uske abba ko mar diya
or bola yeh lo shahi ho gaya
Aaj, kal, harpal, har samay, har vaqt, maheno, salo saal se ek DIL tumhare liye dhadakta tha aur dhadakta rahega aur wo DIL hai ur''s own DEAR.
Yaa ALLAH ..!!

Tujhe Tere Pyare bando Ka Wasta ...!!


Iss Dafa Ramzan Mein Shetaan Ko Chor Ke
Wapda Walon Ko Band Kar Dena

AMEEN
...NaYa FunDa...

ab har bachha bindass keh sakta hy:
Meine mummy papa ke saath "BLUE"
film dekhee... =P
Falling in love is when he lays in your arms and wakes up in your dreams." What a joke!

The New England
journal Of Medicine
Reports That ... !!

" 9 Out Of 10 Doctors
Agree That 1 Out Of 10
Doctors Is An Idiot..."
;->
Aao Aaj Hum Wada Karain K




Zindagi Bhar Pyar Karenge




Wafa Karenge




Mohabbat Karenge




Sirf Aur Sirf















Pakistan Se ;->
Aaj ek din aur jee lo
Aaj ek khuwaab aur dehk lo
Aaj ek Dua aur maang lo
.
.
Aaj ek sms aur karlo
.
.
.
kia pathaa...
kal balance ho na ho!!.....
''A Very Sexy Secretary To Boss:

Rote Howay

Sir Kya Aap Ne Mujhe Nokri Se Nikal Diya?

Boss: Nahi To!

Secretary: Tu Phir Sir Aap Ne Kamre Se Sofa Q Hatwa Dia''
NEWS

.

.

MErE MobiLE mE KhudKAsh BoMB hAmLA huA hy..
12 sMs Moke pEr jAnbAhAk,
25 ShAdEEd ZAkhMi,
50 sMs LA pAtA,
Or..
8 sMs nE INboX mE dAm tOr diA.. =P ;->
Bunty: Kya Tumhe SUNNY DEOL Ka No Pata Hai?

Vicky: Nahi Pata Q Kya Hua?

Banty: Bus Vo Ghar K Bhar Handpump Hai Use Ukhadna Hai....:)

SMS Packages band hony per 4 log bohat khush hongay.

Socho Kon?

.
.
.
.
.

1. Faraz


2. Pathan


3. Sardar


4. Aap Samajh To Gaye Hongay. :-)