Yaad hai main

Yaad hai main
Yaad hai main tumhare ghar main aya tha . tum chair par soyi hoi thi .

maine tumhari Naak main ungli ki tum ne kaha yeh naak nahi hai maine kaha yeh ungli nahi ha :P
  

May, 22 2010     169 chars (2 sms)     4219 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Jab jab aati hai aap ki miscall....skooon, chain aur khushian laati hai aap ki miscall.
.
.
.
.
.
carry on 4 life time skoooon.''
Teacher. Bachon wada kro cigrett shrab nahi pioge.
bachey:nahi pienge.
Teacher:larkio ka pecha nahi karoge
bachey:nahi karnge
Teacher:un pr awazen nahi kaso ge.
bachey: nahi kasenge.
Teacher: apni zindagi watan pr qurban karoge.
bachey: karenge,asi zindgi ka karna bhi kia he.
Rehman Malik mera naam hai..

Awam ko topi pehnana mera kaam hai..

Jab se aaya hon Media pe chaya hon..

Kabhi Double Sawari band kabhi Bomb ki khabar laya hon..

Sab kahania purani bhulaiye Ab ek naya jhatka khaiye..

Zardari or Sheri k khilaf SMS mat banaiye..

Warna kuch hi din Mein SMS service band paaiye..

Mere Dosto Isko Ab Hum Se Panga Chaiye..

Aaiye aaj se SMS mein Isi Ki bajaye... ;->
Zara socho yar SMS
receive karne ke
paise lagte to kya
hota?
.
.
Kuchh log MERE
MURDER KA PLAN bana
chuke hote!
Gold Rate Keeps On Increasing Day By Day .. I''m So Much Woried About U ..

Be Careful Sumone may Kidnap u B''coz ur My Most Precious Friend With a 24 carat GOLDEN HEART :)
Asif Zardari, America K Sadar Obama

K Rishtedar Hain

Qarebi Zraye Sy Pata Chala He K

Asif Zardari, America K Sadar Obama

Ki Phupho K

Kuttay Ka Puttar Hay... ;->
When a man talks dirty
to a woman, it''s sexual
harassment.when a woman talks dirty to a woman talks dirty to a man,
it''s$3.95per minute.
Rakhtey hein jo auron k liye pyar ka jazba























aisey log ziada tar apney ghar walon sey naraz rehtey hein Funny but a bit true


Udas Kyun Kar Rahy Ho Shaam Ki Tarha..

Wah Wah...!

Udas Kyun Kar Rahy Ho Shaam Ki Tarha..

Aao
Mithi Mithi Batein Karein
"AAM"
Ki Tarha..

HAPPY
MANGO SEASON.
A Nurse Fell In Luv With

A Doctor But D Nurse

Spent Most Of D

Time In D Medical Store Y?

Only D Medical Boy

Could Read

Doctor''s Luv Letter!
Larka apni Grl frnd sy: Janu 7up peene k baad kuch krne ko dil chah rha hy..

GF: (sharmaty hUe) krlo G
Larka:
) ' (
/ ) ).poooon
_/ /

GF: durr fitte muu :@
Eik bAr Eik kaNjos Ne Apne Dost kO MaryaL Ghora
Tohfay Mein Dia Magar Wo Ghora Usi Raat Mar gYa.

AgLy rOz kaNjoS Ne Dost ko pHonE kiA Aur Pocha kaHo GhorA kAiSA hAi tEz Dorta Hai Na

Dost Tanzia Andaz Mein kEhNy LaGa Han itNa tEz Dorta Hai k iS Dunya Se
Us Dunya Pohunch Gaya Hai. . //->