main bewakoof main

main bewakoof main
main bewakoof main bewakoof main bewakoof main bewakoof main bewakoof main bewakoof main bewakoof ahista bolo awaz yahan tak a rahe hai hahahehehe
  

May, 25 2010     146 chars (1 sms)     2943 views       Funny

more Funny SMS Messages


Read
Is Dafa 3-jan-2010
Per Date Kuch istarah Ho Gi.





1 Larki Meray Sath Front Per Hogi,

Or Baqi Teen Back Saeat Per Hon Gi.
Amazing Na..

This Wll Never Happen Again In Life,



BecOZ Soon They Will Get Married.;->


So Don''t Jealous.
BIWI k kharche se tang aakar PATI bola.."1 kg. LipStick ek m0nth me kha jati ho.."

BIWI boli.."jhoot q boltay ho,500 garms to tum hi chaat jaty ho. Haha


Agar manzil ko pana hai
to hosla sath rakhna,

Agar pyar ko pana hay
to aetbar sath rakhna,

Agar hamesha muskurana hay
to DAANT saaf rakhna

SANIA MIRZA Details:



Age: 19



Sex: Female



Weight: 56 Kg



Height: 165 Cm



Colour: Normal



Boy Friend:Assi Hor Kon.



Brother:Tusi Hor Kon . ("_")
Phoolon mai Tum


Khayalon mai Tum


Dil main Tum


Baghon main Tum


Sapnon main Tum


Yaadon main Tum



0 Tussi ghar v Benday O ke PHIRDAY E REHNDAY O.
Sahab:
Tum bathroom mei q ghus aye,
kia tumhain pta nahi tha k main naha raha hoon?
Mulazim:
Hazur galti ho gai,
main samjha tha begum sahiba naha rahi hain;-)
Lovers with Mobile in Pakistan cities . . .


ISLAMABAD
Hello Janu
chalo aj CHINEESE Restaurant m Dinner Meri traf sy

RAWALPINDI
Hello Janu
Kahan ho Tum ??
Ek Ghantty sy college k Gate py kharra hon

LAHORE
Hello Janu
aj to film ka mood ban rha hy aur wo b Tumhry saath

KARACHI
Hello Janu
what a Fantastic Mosam
Chalo Beach py Jaty hy..

PESHAWAR
Hello Janu
Kahan ho Tum ??
abhi abhi BOMB BLAST huwa hy
Tum khairiyat sy to ho
Din raat SmS kr kr k aisa kr dia tUm ny pappU,


Ghar ki ghanti bajny pr b mobile utha leta hon... ;->
''GSG PUKAAR.
HUKMARANO
Ye Dolat B Lay Lo
Ye Chen Aur Amn B Lay Lo ye Ezat Aur Rozgar B Lay Lo
ye Sahat Aur Talem B Lalo
Tax+tax
Lay Lo
ye Shuhrat B Lay Lo
bhalay CHEEN Lo Pora PAKISTAN ek chief justice k ilawa koi kuch nahen kahega
MAGAR
lauta do
wo bijli wo oil(Rs40) wo ata,wo chawal, wo roti, wo cheeni, wo pani.
Phir na khna
Cheif Justici
wo ek h, hum b ek, ek h, agar hum sory ho gy ek, to wo sub kuch jo loat lia h hum lota lengy.

Geo Sms Group
ZeeShan 03133070586
www.geogroup.uiwap.com''

S t r a n g e

Ever Notice
That Even The Busiest
People
Are Never Too Busy
To Tell You Just

How Busy They
Are .... !!! ;->
PTHAN 2 AMIL:Meri Aulad nhi hoti

AMIL:tum ko mazar pr manat manni pray gi

PTHAN:Bohat manat mani kuch na hua

AMIL:tum kis mazar pr gae thay

PTHAN:QUAID-e-AZAM .
''Do pal ki bhi khushi na mili to kya hua umr bhar gam ke sahare ji lenge, Kya hua jo hamari girlfriend nahi, hum aapki girlfriend ke sahare ji lenge.''