main bewakoof main

main bewakoof main
main bewakoof main bewakoof main bewakoof main bewakoof main bewakoof main bewakoof main bewakoof ahista bolo awaz yahan tak a rahe hai hahahehehe
  

May, 25 2010     146 chars (1 sms)     2924 views       Funny

more Funny SMS Messages

Agar Koi Aap Ko
Dukh De, Takleef De
Aap Ko Roney Pe Majbur Kerde
Tou Aap B Us Ko Rula Sakte Ho







Pata Hai Kese ???




















Us Ki Aankh Main Ungli Maar K ... ;->
Tiger Kills Goat
Hippopotamus Saw It. . .
Tiger Asks Hippo Not To Tell This In Court.
Hippo Refuses. . .!
Tiger Asks: Why ?


Hippo Said:
Coz








''''HIPS DON''T LIE'''' ;->
Es sms ko itna fwd karo k.


Mere dost Farooq tak puhanch jaye

.

Yar Farooq wo jo 100 rup leye thay ab wapis kar do...please...=P;->
''Kajol is a terrorist and she used
shahrukh khan in 9\11 blasts!
Jimmy sher gill is his originall lover!
Now enjoy the movie "My name is Khan" :p :-D''
Larki Doctor Se
Main Jub Cigrette Peeti Hun To Ajeeb Becheni Si
Hoti Hai Main Pehla Kash Leti Hun To Apne Shoes
Utar Deti Hun Dosre Kash Main Socks,

Teesray Kash May Shirt Utar Dayte Hon
Or Chotay Main.....
Dr: Yeh Lo G0LD LEAF Or
Tafseel Say Batao... :P :D ;->
Beta:
Papa aap ko Cancer howa hai phir aap sab ko AIDS kiyun bataatay ho?



Baap:
Taakay mere merne ke baad koi teri maa ko hath na laga sake.
Pee...peeeeeeep....



Pe-PeeeeeeeP...





PeeeeeeeeeeeP..






Pe-Pe-PeeeeeeeeeeeeP...










peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeP....










Samne se hut jao... , SMS
aa raha hai mera..
The Chief Excitement
In A Woman''s
Life Is ... !!!
.

.

.

.

.

.

.

.

.

Spotting Women
Who Are Fatter
Than She Is ... ;->
Part 2

iss aitbaar sey fee aikard 12000 sey zaid ka kharcha aata hai aur fasal ka aitbaar naheen.

Behtar yehi hai k fasal na bhoyein aur kissi sey lardayee kar lein

"6 mahiney hakumat sey chawal khao"

Mehkama Zaarat Hakumatey Punjab
Kamran Akmal Ne Bola Cricket Team Se:-
Meri Ball Nahi Kar Sakta Koi FACE
QK Meri Ball Mai Hai Pace
Good time
Bad time
Day time
Work time
Off time
Night time
Happy time
Sad time
Sleep time
Kisi bhi time
~MERA Sms Aasakta Hai~
''Ye balo Khubsorat Logon ko Dekh kay nachta hai


()""()
(-.-)
(,) )
L L




()""()
(-.-)
(,) )
L L


Nai nacha?



Meri wari to Nach Nach kay Pagal ho gya ci...''