main bewakoof main

main bewakoof main
main bewakoof main bewakoof main bewakoof main bewakoof main bewakoof main bewakoof main bewakoof ahista bolo awaz yahan tak a rahe hai hahahehehe
  

May, 25 2010     146 chars (1 sms)     2928 views       Funny

more Funny SMS Messages

Baap:baita, paper kaisa huwa?
Baita:bus pehla sawal choot gia!
Baap:acha! aur baqi?
Baita:teesra mujhe aata nhe tha!chotha mai karna bhool gia!paanchwa mujhe nazar nhe aya!chatta paper ki pichle taraf tha,mai ne dekha he nhe
Baap ghusy mai bola:aur dosra?
Baita:bs srf wohe galat huwa hai ;->
Washing Powdr Nirma
Wshing Pwdr Nirma
Dudh Si Safedi
Nirma Se i

Rangen Kpray B Khil-Khil Jae
Sbki Pasand Nirma

Ye Comercial BREAK Tha,
nOw
U Continue Ur Work.
OH GAL KARDI MUSKURAI,
ASI SAMJEYA KUDI LINE TE AAYI,
FIR USNE SAADE NUMBER DI MANG PAYI,
ASI V APNI SAARI YAARI USTE LUTAYI,
FIR USNE APNI BEBE SAADE NAL MILAYI,
ASI PURE MOHALLE CH WANDI MITHAYI,
FIR PATA NAHI SADE DIL WICH KI AAYI,
ASI NAAL LE GAYE APNEBHAI,
PATA NAHI VEER NE KI KAHANI PAYI,
YAARO AJ OH KUDI HAI SAADI PARJAI... :(

MORAL OF STORY :
APNI GIRLFRIEND NU APNE BHAI YA KISE V DOST NAAL NA MILAO... ;->
Definition of "WIFE"..............

"Someone Who''|| Stand by U Through All The
Troubles
Which U Wouldn''t Have Had If U Had Stayed Single.........." ;->
Can A Kangaroo Jump

Higher Than A Effiel Tower?


Ans:
Yes Bcoz
D Effiel Tower
Cannot jump
''alar balr baawe da bawaa kanaq kiaaye ga baawi bae kae chateae ge 100 rupea wte ge 1 rupeea khoota oda liaanda loot knd chille gaey sajna minu noat wkhaa maera mood bnealar balr baawe da bawaa kanaq kiaaye ga baawi bae kae chateae ge 100 rupea wte ge 1 rupeea khoota oda liaanda loot knd chille gaey sajna minu noat wkhaa maera mood bne''
Acording 2 a recent
survey
Men say
d 1st thing they notice
abt a woman is their
eyes
&
Women say
d 1st thing they notice
abt men is
aThey r bunch of liars ;)
Molvi Was Addressing In Masjid:
"Janab Aaj kal Cable K Channels Bht Gandey Aa Rahe Hyn"

1 Pathan Bola:
Nahi Nahi , Humarey Ghar Tou Bilkul Saaf Aa Rahey Hyn
Aap Wire Chck Krwao ...
''Aap k haath mein Mobile hai,
chehray pe khoob Smile hai,
Msgs ki achi khasi File hai,
phir bhi sms nahi karte ho,
Ye kon sa STYle hai''
Hmari Life Bhi Cirket Ground Hai Or Hum Playerz.
Jo 1st Time Larki K Saath Pakra Jaye
"Knock Out"
Hota Hai,
Jo G.F Ko Milnay Ja Raha Ho Rastay Me Accident Hojaye,
"RUN OUT"
Jo G.F Ki Deewar Phlangtay Huay Pakra Jaye,
"CATCH OUT"
G.F K Bhai Mar Mar Kr Tangain Tor Dain
"LBW Out"
Ap Ka Dost Ap Ko Larki Ban Kr Bewaqoof Bnaye,
"Stamp Out"
Or Kuch Pedaishi "CLEAN BOLD"
Hotay Hain.
Ye Log Sirf Taalian Bja Kr Guzara Krtay Hain.
Life Means ENJOY ,

ENJOY means Mobile ,

Mobile Means SmS,

SmS mEans ...

"salla muft da syapaa"
'Katrina:
Me Tuhmare liye sub chor dungi,
Salman:
Ami Abu?
Ktrina:G
Salman:
Khana pina
Katrina:G
Salman:
Friends?
Katrina:G
Salman:
"Jo ye msg parh raha hai os"
ko B?

Katrina:
Zuban sambal k bat kar Salman!

Me sb ko chor sakti hun lekin apne bhai ko nhi.
Bhaiya G smile'