Free stay Free breakfast

Free stay Free breakfast
Free stay Free breakfast Free lunch Free dinner Free trust Free security Don''t loose this opportunity just dial 15 & say ULLU K PATHAY
  

May, 25 2010     135 chars (1 sms)     3068 views       Funny

more Funny SMS Messages



Sardar 2 Srdarni: Janu Coka-CoLa Peeney k Baad Kch Krny Ko Dil Chah Rha hy?

Srdarni: (Sharmaty Huey) Kro Jee...!


Srdar: BrrrRrrrRrrrR ;->
Wat did an IT engineer scream while falling from the 10th floor.?



.



.



guess..!



.



.



.



.



.


HE SCREAMED- F1 F1 F1 F1 F1...
RAM -yaar relince k har phone ke piche 3G CDMA kyu likha hota hai?

SHYAM - Oye itna bhi nahi malum 3 Gujrati Chor Dhiru Mukeshbai Anil (ambani).........;->
Aik Bachey Ne Zardari Se Kha
Janab 14 Mahine Ho Gay Humare
School Main Teacher Nahin Aya.

Zardari To School Kaise Chal Raha Hai,
Bacha Jaise Mulk Chal Raha Hai
Sardar K Restaurant Per Customer Ne Kaha:

O Sardar Ji Soup Me Makkhi Hai,

Sardar Ji: Oye! Dil Bara Ker Yaar,

Makkhi Tera Kitna Soup Pi Jaye Gi... :-) :-)
Mujhe 2 chizain bohat tang karti hain ...

1, Aap ki yaad
Jo buhot aati hay..

2, LIGHT jo buhat jati hay..
Today Is Smart People''s Day

So Send this Msg to Someone

Who looks Smart

Plz Dont send back to me

B''coz

Tung aa Gaya Hon

I''ve Already Read
997388937 Msgz :S
Qiyamat Ki Nishaniyan.
1.Memon Badmashi Kary Ga.2.Sindhi Mehnat Karyga.
3.Muhajir Hukumat Karyga.4 Punjabi Ghairat Karyga.
5.Pathan Larki Say Piyar Karega

Aata Hy Yaad Humain Double Sawari Ka Zamana,
Wo Apni Bike Ko Chamkana,
Wo Kaminapan Krna,
Wo Coaching K Samne Villi Lagana,
Wo Bachiyan Phansana,
Wo Hasna Hasana,
Wo C-View Jana,
Wo Baot Basin Per Raja Sahab Ka Pan Khana Aur Sutte Lagana,
Wo Logo Ki Hatana,
Wo Tulley Ko Cherh Kar Bike Bhagana
Burns Road Jana,
Wo Roll Point K Roll Khana,
Wo Paise Urana,
Na Wo Din Hain
Na Ratain,
Agar Kuch Hy To Bus Yaadein He Yaadein... ;->
woh sadak ke is paar thi hum sadak ke us par the
kuch hum aage badhe, kuch voh aage badhi
hum kuch aur aage badhe, voh bhi kuch aur aage badhi
hum kuch aur aage badhe, voh bhi kuch aur aage badhi
ab hum sadak ke us par the, aur voh sadak ke is par thi
Its not an achievement 2 make 100 FRiENDS in a Year, but an achievement is 2 make a FRiEND for 100 Years, ''N'' I know I''ve made ONE, that''s . . . YOU !!
Apun wishing you a wonderful, super duper, zabardast,
extra bariya, extra special ekdum mast n dhinchak bole to
ekdum jhakaas, JANAM DIN mubarak ho..