Free stay Free breakfast

Free stay Free breakfast
Free stay Free breakfast Free lunch Free dinner Free trust Free security Don''t loose this opportunity just dial 15 & say ULLU K PATHAY
  

May, 25 2010     135 chars (1 sms)     3063 views       Funny

more Funny SMS Messages

Lovers sitting in a park,
boy tries to kiss the girl..
Girl says No dear not all this before marriage..
Boy: Don?t worry darling ?I am already married?.:p
Sardi Ho Gayi Hai?
Haan
Naak Bhi Band Hai?
Haan
Sir Bhi Fat Raha Hai?
Haan Bah Haan!
.
.
.
.
.
.
To Ye Msg Padna Kya Zaruri Tha.... !!
Duniya Main Sab Se Himmat Wala Kaun?


DHOBI-

Kabhi Bhi Kisi Ke Ghar ja kar bol sakta hai sahib bibi ji ko bolo Kapray nikal kar rakhe main abhi aa kar le le leta hon

Once there was Fight between teeth & tongue;


teeth: manay zra sa dabana hai or tumhari cheekh nikal aani hai



t0ngue:manay th0ri si bakwas karni hai or tum 32 k 32 bahir ho gay:-D
Tujhey dekha to yeh jana sanam,

Tu beingha aur mein kana sanam,

ab yahan sey kahan jayen hum,

teri ankhon mein dub jayein hamein,

Ankhein teri sapney merey,dil tera yadein teree,
tera hai kya sab kuch mera jaan meri yadein meri,
Teri ankhon mein ansoon terey aagaye muskuraney laghey phir to hum,
To Prove His LUV..

He Swam D DEEPEST Rivr!

Climbd D HIGHEST Mountin!

Crosd D HOTEST Desrt!

She-Divorcd Him...

Kabhi Ghar Pe To Hota Nhi Tha.
TuM is ShehAr k khuLoos sE Abhi wAqif nAhi "Pappu" , , ,





Yeh Roti b nAhi KhiLAte Or BArtAn b dhuLwA Lete hAin . . . :d :p ;->
Girls word in diff language

Arabi.hurma
Irani.dosheza
French.fure
Hindi.kania
Italian.amito
Maxican.monaro
German.amisa

In our sindhi?

Hatit Wah ji chori aa!
"Raks karti hay gardish-e-dauran,

dar khulay hain sharab khano k,

"Chaey peenay ko ab kahan jayen,

Band hotel hoey pathano k."
Wat Is D Diff B/W

Poison & Alcohol?

If U Drink Alcohol,

U Will Dance Around People,

If U Drink Poison

People Wil Dance Around U..!
If some body say

u r intellegent
u r smart
u r handsome
u r cute










Than give him a slap,

And tel him / her


To day is 26th March

NOT FIRST APRIL.
''Can A Kangaroo Jump

Higher Than A Effiel Tower?


Ans:
Yes Bcoz
D Effiel Tower
Cannot jump''