Free stay Free breakfast

Free stay Free breakfast
Free stay Free breakfast Free lunch Free dinner Free trust Free security Don''t loose this opportunity just dial 15 & say ULLU K PATHAY
  

May, 25 2010     135 chars (1 sms)     3075 views       Funny

more Funny SMS Messages

Jatt Proposes to a Girl :

Kutta mar gaya razai vich…
Main paagal ho gaya teri judai vich…
Fernail te machar beh nai sakda
Te main tere bin reh nahi sakda!!
Zamana bhot hi kharab
ho gya hai,


her sawal ka ylta jawab
ho gaya hai,


Na Sms na call na hi koi
miss call,


Her banda hi mobile ly
ker nawab ho gaya hai.->
1 aadmi bhagta hua bus me charha or zor se chillaya
"khabrdar koi apni jaga se nahi hile ga.....
.
.
.
.
.
.
Manjan wala khud aap k paas aaye ga"
''A rupee is easy 2 earn...
but a smile is hard 2 find...
rupee loses its value...
smile increases its worth..
i lost a rupee when i sms u...
but who cares!
i won ur smile...''
What is the part of Female''s Body which has

Hair All Around

Abit wet Inside &

Drops water when Excited
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Don''t Think Wrong Stupid
It''s Eye
Santa: Why Do Girls Look Beautiful? Is It Real Or Due To Make Up?

Banta: All False.
Girls Look Beautiful Because Boys Have Good Imagination
Man to a Frnd:
I gifted my wife a Diamond Necklace and she didn''t speak to me for a month.
Frnd: Why?.






Man: stupid, that was THE DEAL... ;->
Jab Koi Baat Bigar Jaye
Jab Koi Mushkil Par Jaye
Tou
Tou
Tou
,,???

(".)
<))>
JL

Tou Yaad Rkho K
"Puthey Kamman De Puthey Nateejey" ;->
Height Of Unreasonable Demand ??





2negroes Wearin Black Suit

Standin Infront F A White Wal

N Asking 4

a Color Phtograph
Aik molvi ki bivi marr gai,
wo khusray se kehnay laga k alaan kerdo.
khusra mike k aghay ja kar kehnay laga
"haijjmalo pao luddi.
molvi di marr
gai Ae buddi":-)
bUs Mai Larki ka pAoN bUdHe k pAoN NeChAy AtA HaI.
bUdHa: S:orRy

LaRkI: Get Lost!
tHoRi dAiR bAd uSka pAoN Aik LarkAy k pAoN nEeChAy Ata Hai

Larka: S:orRy

Larki:Its Alright

bUdHa:Na te! Mere sOrRy dE sPeLLiNg GaLat sI ?? ..'';->''
Shohar: Ye Tum Mujh Ko Bhary Bazar Main "A.G"

Kyoun Kehti Ho?

Biwi: Ab Bhary Bazar Main
"Abhy Ghady"

Kahoun Gi To Kya Acha Lagay Ga... :P ;->