Free stay Free breakfast

Free stay Free breakfast
Free stay Free breakfast Free lunch Free dinner Free trust Free security Don''t loose this opportunity just dial 15 & say ULLU K PATHAY
  

May, 25 2010     135 chars (1 sms)     3059 views       Funny

more Funny SMS Messages



Ek din me uske sath gaya date per,

Phir usne apni birthday pe bulaya cake pr,

Hum ne kuch baten ki beth kr,

Uske bhai ne hamari baten sunli late kr,

Phir usne mujhe chamat lgaya khench kr,

Ek haftey tak me leta rha bed pr,

Ab kabhi nahi jaonga date pr... =P ;->
Masoom Mohabbat Ka
Bus Yehi Afsana Hai,


Mohabbat Nibhane Ka
Yehi To Zamana Hai,


Ammi Ghar Se Nikalne Nahi Deti Aur...


Mujhe Aaj Date Pe Jana Hai :->
A man in Hell asked Devil:
Can I make a call to my Wife?
After making call he asked how much to pay.
Devil : Nothing, Hell to hell is Free.
Arz kiya hai


Sms dosto ko itne kiye
k jeet gay SMS k race


Mobile bhi unka pareshn
hoke kehne lga,



NO SPACE



NO SPACE


NO SPACE.........;->

Sms dosto ko itne kiye
k jeet gay SMS k race


Mobile bhi unka pareshn
hoke kehne lga,



NO SPACE



NO SPACE


NO SPACE.........;->
Definition Of A
Professor ... !!!
























A Professor Is One
Who Talks In
Someone Else''s Sleep ... ;->


Teacher:
What should be in a
book to make it a bestseller?

Tommy:
A girl on the cover
and
no cover on the girl.
A Public Service Message For U



"Biryani Khaiye

Qabal Is K

Aap Ki Biryani Khai Jaye ..."




Message Brought To You By

"STUDENT BIRYANI" ;->
Larki Pehli Baar Larke k Saath Uski Car Main Drive Par Nikli


Wo Ek Sunsaan Road Se Guzarne Lage Tou
LAki Ne Poocha :
‘’Kia Tum Sirf Ek Haath Se Drive Ker sakte Ho ?’’


Larka Khushi Se Bola : Haan Haan Kion Nahi . . .

Larki : Theek Hai , Ye Lo Tissue Paper Aur Apni Naak Saaf Kerlo
Astagfirullah

Astagfirullah

astagfirullah

Send This Sms 2 1000
people

INSHA ALLAH

Balance Khatam Ho jaye
Ga mager bakhshya tussi
fair vi nahi jana,>
A girl askd her boyfrnd: "Wat do u like most in me, my pretty face or my sexy body?"





He looked at her frm top to toe and replied:"I like ur sense of humour.." :P
Gabbar:
Aaj Maine Basanti Ko Nahatey Huye Dekha..!

Viru:
Kuttey Kaminey Main Tera Khoon Pi Jaunga..

Gabbar:
Abey Main Naha Raha Tha Basanti Ja Rahi Thi.


If Time Doesn''t Wait For You,

Don''t Worry !









































Just Remove The Damn Battery

From The Clock And Enjoy Life .