Free stay Free breakfast

Free stay Free breakfast
Free stay Free breakfast Free lunch Free dinner Free trust Free security Don''t loose this opportunity just dial 15 & say ULLU K PATHAY
  

May, 25 2010     135 chars (1 sms)     3054 views       Funny

more Funny SMS Messages

hum wo aashiq hein jo dooriyon mein ziada khush hein,

kyun?

coz love ho gha to shadi ho ghee, shadi ho ghee to oonch neech b hoti hai aur oonch neech honey sey pyar blast ho jata hai,

issi liye to,

Oh my friend keep way,
We can remain frnds in this way
pathan ne Language centre me Admision lia
Or agle din us se kaha gya k koi
Acha sa English sentence sunao
Pathan:josh me bola!
I shall never die B4 my death ;->
Once the ant and the elephant were playing hide n seek game.

It was elephant''s turn to catch the ant but the ant was caught.

She was hiding in the temple. Then the ant asked how he came to know that she was hiding in the temple then he replied that he saw her sandals lying outside.
Husban: Darling! tum mujhe aik jagah se boht achi lagti ho.

Wife(khush ho k): Kahan se?

Husband: dooooooooooooor se...
Duniya ki wo konsi Company Jo duaon
pe nahi balke
bad-duaon pe chal rahi hai?



Ji haan aapne bilkul shi
gues kiya


Ye aizaz sirf K.E.S.C / WAPDA ko hasil hai. ;->
Baba Black Sheep Do U Have Any Wool . . . ?


.



.



.




.




.




.





.




.


Abay Gadhe Black Sheep Sepoocha Tha
Tujh Se Nahi . . .
Jaamia Hafsa ki tamaam taalibaat baahar aa gaen par aik andar reh gai,

kyon...?

.
.
.
.
.
.
.
.
Uss ka burqa

Molvi ABDUL AZIZ pehan gae ha


Us Gali Sy Is Wajah Se Jana Chor Dia "Pappu"...!!!

Wo Kameeney Nokia.1100 Bhi Cheen Letey Hain... ;->
1 Day God Tested Me
He Erased All My Memory n Asked
"Do U Remember Any1 Now?"
I Told Ur Name
God Smiled n Said
"Some Virus Can''t Be Formatted" ;)
Sharab ek bimari hai jo pure samaj ko khatam kar deti hai aao milkar
is bimari ko khatm Karen ek botal tum khatam karo ek botal hum khatam


Boy: Boys r Inteligent Than Girls!

Girl: Any Proof ?

Boy: You Always Say Inteli-GENT
But
You Never Say Inteli-LADY.. ;)
Extreme Kamina Baccha..
.
.
.
.
Son:”Papa aapki Luv Marriage hui thi na.. ??
.
.
.
.
Dad:”Haa par tumhe kaise pata.. ??
.
.
.
.
.
.
Son:”Q k Aapki shadi aur meri D.O.B
me sirf 6 mahine ka farq hai..