Free stay Free breakfast

Free stay Free breakfast
Free stay Free breakfast Free lunch Free dinner Free trust Free security Don''t loose this opportunity just dial 15 & say ULLU K PATHAY
  

May, 25 2010     135 chars (1 sms)     3069 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek Sharabi 3r Flor
Sy Neechy Gir Gaya

Log Us k Ird-Gird
Jama Ho Gaye Aur Us
Sy Poocha - Kya Hua
Bhai ?

Wo Bola - Pata Nahi,
Main Bhi Abhi Neechy
Aaya Hon ;->


1 Bacha ZONG K Office Ja Kar Larki Ko I LOVE U Kehta Ha

LARKI: Tumhari Himat Kesay Hui..?

BACHA: Aap Hi To Kehty Ho

" ZONG LO OR SUB KAH DO "
What if Acountants start making Movies....

1 - Muna Bhai C.A,,

2 - Hamara Ledger apke pas hai,,

3 - Maine overdraft kyon kia,,

4 - Journal sey Balance Sheet tak,,

5 - Kabhi Credit Kabhi Debit,,

6 - Cash Balance wale Profit Le Jayenge,,

7 - Hum Tax dE chuke Sanam,,

8 - Kyun TeLi ho gaya na?,,

9 - Mein Acounts ki Diwani hon,,

10 - Kaho na Depreciation hai...!!!
Son:papa jab sab shadi kar ke pareshan hai tu shadi kyu kartay hai?
Papa: Beta aqal badam khanay
Se nahi Thokar kha ke aati hai:->
ßrandy+Water=
Injurious To kidney

Whisky+Water=
Injurious To Heart

Vodka+Water=
Injurious To ßrain

çonclusion: Please Avoid WATER


Memon ka 1 rupia chatt se gir gaya,

memon neeche pohncha to rupia nahe mila

kion??









memon rupiay se pehley pohnch gaya tha!...=P;->
Tmhari Life M 1 Aisi Larki Aygi
Jo Srf Tmhari Hogi Tm Us Se Be Had Pyar Krogy
Tm 2no Ki Muhbt Bemisal Hogi
Tm Use Kiss Krogy Jb Wo Krib Akr Kahegi







Papa:->
The 1st Advice Of
Father To His Son
When Son Got His
Driving License Made,
Is

"Remember 1 Thing Son
If U''re Going To Hit
Anything, Make Sure
Its Cheap" ;->
1 Medical student ne apni classfellow ko blood se likha letter de kar kaha,"Muje
iska ans zarur dena ?????

Larki Ne jawab diya,"Tumara blood group A+ Hai"
Newspaper Men Advertisement Aayi Hamare Pas Aisi Product Hai,

Jisko Pehan Kar Aap Pori Dunya Ko Dekh Sakte Hain,

Magar Aapko Koi Nahi Dekh Sakta.
Price 10,000 + Free Home Delivery

1 Shakhs Ne Ads Parhte Hi 10,000 Rs. Bheje.

Kuch Dino Bad TCS Wala 1 Packet Le Kar Aaya.

Us Shaks Ne Jaldi Jaldi Parsel Khola To Andar Se Ek


"BURQA" Nikla. :-)
Magistrate: Aakhir tum baar baar isi ek ghar se kyun pakray jatay ho?

Chor: Janab main in ka family chor hun…
Ik adme chupkay say jahanum say nekla aur janat main chala gayafreshtay na pakar ker khub maraadmi utha or bolaTUWADI INA HARKTA TOO KOI JANAT WICH NAI ANDA.