I wish I could show

I wish I could show
I wish I could show you in my own little way how much I value u, It wasn''t like years or centuries but what you have shown me is enaf to treasure you for a lifetime!
  

May, 25 2010     166 chars (2 sms)     2997 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Hello Janu!

Plz Mera Ye sms Apny Ammi Abbu k Samnay Oonchi Awaz Main Parhna

Ok?

Ready

.
.
.

Dulha Mil Gaya
Dulha Mil Gaya Mil Gaya...... :-''
Ek Bahut Barrey Sharabi ki
Car k Peeche Likha Tha:

.
.
.
.

Daaru Piyo
Tay Insaan Bano

Roti To Kuttay Bhi
Kha Lete Hain. :-)
Friend 2 Sheikh:
Muje apni ring de do main ring ko
dekh k tumhay yaad karu ga

Sheikh:
Tum ye soch k muje yaad kr lena
k mene ring mangi thi or usne nahi di.
''SARDAR: KAL HUM NAY EASYLOAD WALAY KO BEWAKOOF BNAYA

BOY: WO KASAY?

SARDAR: HUM NAY US KO 100 RS KA NOTE DYA OR NUMBER GLAT LIKHWA DYA!!!!''


Ek Kisan Gadi me Gehun le Ja raha tha
Police ne usko rok liya

Sipahi: Kya h isme?
Kisan: Gehun


.


Sipahi: Abe Hath mila main bhi GAY Hun
Jiss Train Mai Pyari Pyari Larkiyaan Safar Kar Rahi Hon..

Us Train Ko Kya Kahein Gaye ??


..


...


...


...

Socho

Its Simple Yaar


" MAAL GARRI "
laaloo k peechhe kutte ka bachha padh gaya
laloo bola,
"hum tho BSNL ka card dalwaa liya hoon
sasura e hutch ka network kaise pakadh raha hai"
Sir :pyar or ishq mai kya farq hai,

Student:sir pyar wo hai jo
Aap apni beti se krtay hain,


Sir :GOOD!Or IHSQ?



Student:sir jo mai ap ki beti se krta hon.>


Lamha Lamha waqt guzar jayega…
Chund lamhon mein exam aa jayega…

Abhi bhi waqt hai, do line parh lo…
Warna pass kya MUNNA BHAI karvaye ga??
teenage girl was on fone for 30 min b4 she hung up.

Father: that wus short, u should atleast talk 4 2 hrs, wut happened??
Girl replied: it wus wrong number.
Whats the diff between Quaid-e-Azam, Musharraf & Lalu Parsaad?
Quaid didnt know whats lie,
Musharraf doesnt know whats truth
&
Lalu doesnt know the difference ;->
''Kabhi hosla bhi azmaa lena chahiye, Bure waqt main muskura lena chahiye, Jab saat din main bhi khujali na mite, to 8th din naha lana chahiye.''