I wish I could show

I wish I could show
I wish I could show you in my own little way how much I value u, It wasn''t like years or centuries but what you have shown me is enaf to treasure you for a lifetime!
  

May, 25 2010     166 chars (2 sms)     3016 views       Funny

more Funny SMS Messages


if you are inLOVE...Press Down
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.

.
.

.
.
.
.

.
.
.
.

.
Ther jao.Abhi tumhari MAMA ko batata ho.
Science teacher:agar kisi ladki ko mirgi ka attack ho to use lambe time tak
kiss karo isse wo thik ho jayegi. Student:par sir use attack kaise dilaya jaye
''ALLAH AAP KI UMAR LAMBI KARE!
ALLAH AAP KO NAUKRI DE!
ALLAH AAP KO KHUSH RAKHE!
ALLAH AAP KI ROZI MAIN BARKAT DE!
YAAD HO GEYA?
CHAL PHIR KATORA UTHA OR SHOORU HO JA.''


Husband: tum aesi roti nahi bana sakhti
jesi meri ammi pakati thi.

Wife: paka sakti hun agar tum be
aisa aata goondo jesa
tumhare abbu goonda karty thy ;-)

| !
| !"\(-.-)
| ! //>
| ! _/\_
tring ... tring
yaad dilane aaya hoon...

apke sms nhe aa rahe!

sms karo wrna ghanti kharab kar k bhag jaonga.. ;->
Arz he,
Samandar Me Gehraai
Ki Tarah

Pyar Me Judai Ki Tarah

Khuda Kare Apki Girlfrnd Apko Rakhe


.


Bilkul Apne Chhote Bhai Ki Tarah!!
''Dream makes all things possible
Hope makes all things work
luv makes all thigs beutiful
smile makes all d abv so always BRUSH UR TEETH...!''
Dunya K 5 Mushkil taren Kam
1-Hathi Ko dhakka lgana
2-Machar Ki malish karna
3-Chiunti ko kiss karna
4-Zrafey Ki gardan dabana
5-Ap Se SmS ki tawaqa rakhna
Ooi
aa
uff
maa
aai
aah
mmm
aaa
ouch
aa
haye
uff
aa
i
maa
bas
aa
maa
ouch
i
uff
ooh





bara dard hai,
mere iss SMS main,
tum ne bhi mehsos kiya na.:-D
Will you marry Me...!

















Aisa Mere Papa Ne Meri Mama Ko Bola Tha...!
Height of laziness-

@

@

@

STUDENT sticking CHITS

to answer SHEET..
Jaha Dekho
Jidhar Dekho
Aap k liye sab ki zuban pe 1 hi bat



"Ma Ka Ladla Bigad Gaya"