I wish I could show

I wish I could show
I wish I could show you in my own little way how much I value u, It wasn''t like years or centuries but what you have shown me is enaf to treasure you for a lifetime!
  

May, 25 2010     166 chars (2 sms)     3002 views       Funny

more Funny SMS Messages

''suno,




Mehsoos karo,




Badal ki garaj




Bijli ki chamak



Barish ki ik ik boond





Tum se



Cheekh cheekh




kar keh rahi hai














"NAH Lo"
Eid abi dor hai.''



Agr Mobile companies bijli banati to kya hota ?

Pehle 2 ghante k bad bijli free,

5 frnds n family members ko 600 unit free,

weekends pr bijli totaly free,

rat 12 bje se subah 6 bje tk bijli 5 rupe ghnta,

bijli TM HI TO HO,

unit bijli or bill pr NO SMJHOTA,

bijli the smart choice,

isse sasti srf mombti
aami je tumhar
chin chhin chhin.

shudu je aamar
chhin chhin chhin.

4ward this line to 7 BHOOT & get luck b4 this amavasya.
Jai Monjulika mai!


I always pray 4u that.

May ur life b bright & sunny
& ur partner b fat & funny

May ur life b filled wid roses
&
U have children with pheeni pheeni noses.
1 over me kitne balls phenkay jate hai

Kya apne kaha 6?

Galat jawab

1 over me 1 hi ball 6 bar phenkay jata he
Bade aye!
Cricket k
shoukin.
Wife: Suno G, Doctor ne Mujhe Ek Mahinee Aaram K Liye Kisi Beautiful Foreing Country Jaane Ka Kha Hai . . . Hum Kahan Jayenge . . . ? ? ?

Husband: Kisi Doosre Doctor k Paas. . . ;->
BHAKT - Bhagwan mujhe wardan do ki mai marne ke bad phir zinda ho sakun.BANGWAN- Ye mere bas ki bat nahi hai putra, ye sirf Ekta Kapoor kar sakti hai.
You are one of the most CUTE persons in the world!!
Just a second, don’t misunderstand.
CUTE means:
Creating
Useless
Troubles
Everywhere..
Hum janday paye thay sair ko..Kinare kinare nair ko,Kuta paya nigah mein,Sutta pya tha raah mein,Hum ne gul khila diya,Kute ko thuda laga diya,Kute ne Dandi wad lai,Pini ki Pini kad lai,Itne main hum paj Pare,Cycle de which waj Pare,Kuta Magron le gia..Cycle wala piche pe gia...
New Funny GAME.
Sath sath Add karty jayain.

Sab se pehly 1 se 9 tak koi number apney Zahn main rak lain. Phir us main 5 ADD kar phir 2 se MULTIPLY karai phir us ko 10 divid kar dein jo ans aye us ko

Ek khali PAGE
pe lekh dain.
Phir us PAGE ka Jahaz bana k orayain. Aur Enjoy kerein :P
Ek Kana Kisi Ladki Ko Propose Kare To Konsa Geet Gayega?


?


?


?


?


?


1 Najar Se B Pyar Hota Hai, Maine Suna Hai.

Rona Is Baat Ka Hai k
Rona Nahi Aata

Wo Paaye ga Kia Jisey
Khona Nahi Aata

Wo Ganda Tha Ganda
Hai Aur Ganda Rahe Ga

Jisey POTTY krne K
Baad Dhona Nahi Aata ... ;->