Aapki Or Apki Poori

Aapki Or Apki Poori
Aapki Or Apki Poori Family Ki Next Week Hamare Ghar Aftari Hy,
Ghar Waley To Mana Kar Rahey They K,
Aata, Chawal, G0shat Sub Mehenga Hogaya Hy,
Magar
Meine Kaha K Aane Wala Apna Rizq 7 Le Kr Aata Hy,
Lihaza Ap Apna Aftari Ka Smaan 7 Le Kr Aana,
Waise,
Hum Log BIRYANI Sh0q Sy Khatay Hain
OK
"Aana Zar0or"
  

May, 17 2010     314 chars (2 sms)     2496 views       Funny

more Funny SMS Messages



Once A pig fell in luv with a chicken & they both kissed each other.
Nxt day
Pig died of bird flu & chicken died of swine flu

AJAB PREM KI GHAZAB KAHANI =P ;)
''This SMS has been flagged inappropriate and may contain text or image unsuitable for public view.
Are you sure you want to see it?''
(",)
<))> Xcuse Me
_/?_

Aap kAAm bAAd mE kArnA,,
PhELE MEri bAAt SuNLo,,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

dil laga k kaam kiya karo =P ;->
Long Time Ago.... Only idiots used.... to read my SMS And Today, The history continues...
Pathan.
Agr mere Hath Me hukumat ho to Me MULK ki Tqdeer badaL don.

Wife:
Tum pehle Apni Shalwar to badal Lo, Subha se meri Shalwar pehn k ghom rahay ho.
SEX!!!
























Now that i have caught your attention,
I Just Want To Teel U That
Dont drink and Drive, you might Spill it ... ;->
Wife: Yester-Night I Saw A Dream

That U Were Sending Me

Jewellery And Clothes!

Husband: Yeah, I Saw

Ur Dad Paying The Bill !!!

Impressive quote..


"Zruri nahi k agr aap ki shakal yateemo
jaisi hai to aap ko accha rishta nahi mil skta"





SHOAIB MALIK
Aj tab tak piyenge jab tak wo samny waly 3 darakht 6 nhi dikhty.

Bar owner:
Bas kro kamino, samny 1 hi darakht hy. Ab kya jungle banaoge?
Boy: Bus Male Hoti hai ya female?
Girl:female ,har koi ispe charthe hai.
Boy: to Phir woh pregrant kyon nahi hoti?
Girl:kyon k sab peachay se charhte hai.
Student : "Yaar! Dhokha Ho Gaya"

Dost:"Kya Hua?"

Student: "Maine Ghar Se Books Ke Liye Paise Mangwaye The,

Unhone Books Hi Bhej Di..!!!

Child 2 d Sales Girl in a Sweets Shop:
Miss, will u marry me when I grow up.

Girl smiled & said:
Yes

Child:
Can u give ur Future Husband a free Chocolate! ;->