bas bohat hua b

bas bohat hua b

Bas Bohat Hua

Bura Lage Tou Sorry
Me Ne Neeche Saaf
Saaf Likh Dia Hy ...
































"SAAF SAAF" ;->
  

May, 06 2010     164 chars (2 sms)     3313 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aap Ki Chahat Ki Qadar Kartay Hay,

Salam Aap Ki chahat Ki Nazar Kartay Hay,

Jo Kartay Hay Wafa Hum Say,

Jaan Apni Hum Un Ki Nazar Kartay Hay.
I Like You


I Like You


I Really Like You

I Really Really Like you....

Kyunki Geeta mai likha hai

"PAAP SE NAFRAT KARO PAAPI SE NAHI"..!!!


Wife:What is 10 years with me?
Husband:A second.

Wife:What is $1000 for me?
Husband:A coin.

Wife: Ok give me a coin.
Husband:Wait a second
Ghar me practis karna

1. Aik angoor lo

2. Hath me pakro

3. Ab upne danto k beech me rakho

4. Ab ahista se sheeshe me dekho

WAH! LANGOOR K MUNH ME ANGOOR.:-

Ek Boy Ro Raha Tha:

2nd Boy: Oye kya hua?

1st Boy: Aaj mere Abbu ne Mujhe Juta Mara Hai.

2nd Boy: Tum Khush Naseeb Ho.

"Jutta" Sirf "Azeem" Logon ko he Mara Jata Hia.


Passenger:Bhai.. Kitne ghante bus me rehtey ho?

Conductor: 24 ghantey..

Passenger: Kaisey?

Cond: 8 ghante bus me..
or baki 16 ghantey Biwi k bas me
''Aap ka chalna, aap ka hansna,

aap ka daikna,daikh kar muskrana,

ankain milana,nigain churana,

aap ka bolna, aap ka khana pina,

hata k aap ka chalte chalte murna

..........uf kuch to sahi hota.''

Taliban:Hm Buht Jald Karachi Arhe Hen

MQM: Aslaha Le Lo

Awam: Rashan Le Kar Rakh Lo

Pathan: Istaqbal Karo,

Memon: BURQAY KHARID LO BAD ME RATE BARH JAINGE.
Love Happens Automatically.
.
.
.
Manual Working Of It
Is Called Flirting.....
A NEPALI Couple Named Der 1st Baby Bhai Chung Butiya.
2nd Baby Behen Chung Bhutiya.
3rd A Negro Was Born Dey Named Him.



" Ye Kaun Kaliya"
Child 2 d Sales Girl in a Sweets Shop:
Miss, will u marry me when I grow up.

Girl smiled & said:
Yes

Child:
Can u give ur Future Husband a free Chocolate! ;->


Before Marriage:-

He: yes! atlast it was so hard 2 wait
she:do you want me 2 leave?
He: No! don’t even think about it
She: do you love me ?
He:ofcourse! over n over!
She:have u ever cheated on me?
He:No!y r u even asking?
She:will u go on wid me on picnic?
He:every chance I get!
She:will u hit me ?
He:R u crazy?I’m not that kind of person!
She:can I trust u?
He:yes..
She: Darling!

After marriage…
Now simply read from bottom to top