Can we do romance in

Can we do romance in
Can we do romance in the midnight today?
I’m in a good mood:)
Just a little bit of kissing and biting!!
Reply me soon,
yours Loving Mosquito.
  

May, 25 2010     148 chars (1 sms)     3228 views       Funny

more Funny SMS Messages



In Moti LArkyuN sE kEh do Mujh sE Dur hE rAhAin "PAppu" , , ,



"MujhE Doctor nE bArA GoSht mAnA kiA huA hAi... ;->
1 ch0te bache ne darwaza kh0la aur apni behen k BOY FRND k0 dekh kar masumiat se b0la:
Aap r0z baji se milne aajate hai, Kia apki apni baji nai hai ;-)
budget k baad b waheen par Pakistan hai,
budget k baad b waheen par Pakistan hai,

waziron kee khusiyani, aur awam pareshan hai


KNOWLEDGE WEEK

Afghanistan wahid mulk hai jis mein train nai chalti

Dunya mein sab se bara school CHICAGO mein hai

Dunya ka pehla operation GREECE k Doctor HYRO FILS ne kya

Dunya mein sab se Bara Hospital BAGHDAD mein hai.

Dunya mein sub se bara DARAKHT USA mein hai

Dunya ka sab se Shareef Insan PAKISTAN mein hay!
.
.

=P =D
Qus: Why girls cry on wedding day aT The Time of deparTure?

Ans: wo sochati hai k itney saal intezar karney k baad dulha mila bhi to sirf eik.. ;-|
Why is Love Marriage Is Better Than Arrange Marriage...???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
B''coz A known Devil Is Better Than An Unknown Ghost...... ;->


Tumhara Naam Phool Rakhon To Bikhar Jaogay.

Tumhara Naam DIL Rakhon To Toot Jaogay.

Lo Rakh Diya Tumhara Naam KESC.

Jab Chhor Kar Jaogay, 1 Ghantay Baad Wapas Aajaogay. :-)
KFC New Prices.

Piza @Rs.200
Chicken @Rs.150
Burger @Rs.100
Pepsi @Rs.50

Lakin ap phir b kuch kha nhi sakte Q K
ap k pas tou sms k liye b paisy nhi hote.
Dad to Son : “When I Beat U , How Do U Control Ur Anger

Son: “I Start Cleaning Toilet “

Dad: “How Does It Satisfies U?”

Son: “I Clean It Wid Ur Tooth Brush “ ;->
Heer Ro Ro Kar Ranjhe Se Keh Rahi Hai,
.
.
.
.
.
.
.
Heer Ro Ro Kar Ranjhe Se Keh Rahi Hai,
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
Mujhe Rumaal De Kutte,
Meri Nak Beh Rahi hai..
Zindagi main

PAISA

PYAR

DOST

Sab atay hain jatay hain

PAR

Totay howay DANT wapis nahi atay

Samajdar ho umeed hai SmS bhejty raho ge...


Your Sms R Not My Disturbance

But.....

The Disturbance Is Your Silence.....

SO Don''t Disturb Me Please !!! ;->