''Larka: tumhari Zulfon

''Larka: tumhari Zulfon
''Larka: tumhari Zulfon sy khelney ko jee chahta hai.....

larki ne wig utari or kaha: Loo khelo per de dena subah university bhi jana hai:-)''
  

May, 24 2010     145 chars (1 sms)     3436 views       Funny

more Funny SMS Messages



My Life Funda

How 2 forget
love failure.
SMOKING ? no !
DRINKING ? no !
DRUGS ? no !


Then what..?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
JUST LOVE ANOTHER ONE!
Pathan apne dost ko mobile de kar: Oh yara hamara Girlfriend ko sms to kardo ?

Dost: Tum khud Q nahi likhte ?

Pathan: Oh yara hamara Writing kharaab hai na isliye.
1 Paagal Aadmi Ne Doosre Paagal Aadmi Ko Fone Karke Kya Poocha . ..??




Socho Socho . . .










"Abe . .Tera Fone Number Kya Hai..??
A Day Will Come . . .

When the whole world will, CELEBRATE:

YOUR NAME

YOUR FAME

YOUR PERSONALITY

YOUR THOUGHTS

YOUR VIEWS

But keep in mind,

April Fool comes once a year.

Congratulations!

It''s Gonna B Ur Day After 4 Days JAn|x . . . :p ;->
Movie titles related to eng students:
exams - socha na tha,
classes - kabhi kabhi,
question papers - na tum jano na hum,
copying - yaarana,
maths2 - asambhav,
maths1 - mission impossible,
environmental sciences - pyar mein kabhi kabhi,
1st semester - kuch to hai,
2nd semester - yeh kya ho raha hai,
distinction - kal ho na ho,
1st class - raju bangaya gentleman,
2nd class - dil mange more
fail - phir milenge
What if Acountants start making Movies....

1 - Muna Bhai C.A,,

2 - Hamara Ledger apke pas hai,,

3 - Maine overdraft kyon kia,,

4 - Journal sey Balance Sheet tak,,

5 - Kabhi Credit Kabhi Debit,,

6 - Cash Balance wale Profit Le Jayenge,,

7 - Hum Tax dE chuke Sanam,,

8 - Kyun TeLi ho gaya na?,,

9 - Mein Acounts ki Diwani hon,,

10 - Kaho na Depreciation hai...!!!
''Woh ye keh kar meri saari 7UP pee gaya Faraz.....









Tu meri adhuri pyaas pyaas, Tu aagai Man ko raas raas''
PAthAn 2 BosS: MErE GhAr 12wAn BAchA pedA hoNE wALA hy
LihAzA MEri TAnkhwAh bArhAi jAyE!

BoSS: YAAr MEri bAAt suNo MAiN ApNi FActory ChALAon yA TuMhAri... ;->
Mafi nama"
Agr
meri
missbell/sms
se
Aap
preshan
ya
tang
ho to
bila jhijhak
apne
mobile
ko
khench
k
diwar
pr
de
maren
na rhy ga phone!
Na bajy gi tone.


Judge:why did u shoot ur wife
instead of shootingher lover?

Sardar:Your honour,
it’s easier to shoot a woman once,
than shooting one man every week.
Indian Boy: Mere 3 Bhai & 3 Behen Hain. Teray Kitne Hain?

American boy: Mere Bhai Behen Nahi, Par Meri Pehli Mummy Se 4 Papa Aur Pehla Papa Se 5 Mummy Hain .
son was filling application form.

There was a question about mother tongue.


Son! Mai ithay ki likhaan?

Man! likh day putar, VERY LONG.