''Larka: tumhari Zulfon

''Larka: tumhari Zulfon
''Larka: tumhari Zulfon sy khelney ko jee chahta hai.....

larki ne wig utari or kaha: Loo khelo per de dena subah university bhi jana hai:-)''
  

May, 24 2010     145 chars (1 sms)     3409 views       Funny

more Funny SMS Messages

Is A male or female????

















socho





Socho


Female
















Why?







Bcoz




A kya bolti tu...? ;->
Arz kiyA hAi . . .

ZindAgi nE diyE bAhot sE sitAM




WAh WAh







ZindAgi nE diyE bAhot sE SitAM








wAh wAh




KhudA ki KAsAM
EID khAtAm... :d ;->
What wil a pathan say when he wil be asked

.
.

Rose petal na hota tu kia hota
.
.
.
Simple yar
.
.
.
.
.
Kocha "HANKIES" hota ;->
Womenz Day Par Aik Larki Ne Pathan Se Kaha

"Apko Pata Hai Aj Womens Day Hai?"

Pathan Ne Ghabra K Kaha:

"Kamaal Hai, Jb Hum Ghar SeNikla Tha

Tab Tu Tuesday Tha.



What R U Searching

?

?

?

No Msgs Today
.

.

.

.

.
Bcoz
.


Kashmir Day Is Holiday :->
Hitler says,
“There is no word like IMPOSSIBLE in my dictionary”
Sardar says:Ab bolne se kiya fayidah?
“Jub kharidi thi tab hi check karna tha na”:D
1 TT Pistol Ki Qeemat Tum Kia Jano Musharaf Babu . . .

Har Larke Ka Khwab Hota Hy 1 TT Pistol

Har Mard Ki Shaan Hoti Hy 1 TT Pistol

Aur

Mobile Cheen''ne K Kaam Aati Hy 1 TT Pistol ;->
He said… Do u love me just coz
my father left me a fortune?
She said… No stupid, I’d love u no matter
who left you the money!
A Sardar Reads On the front side of the girl T-shirt written
" Handle With Care "
Next day sardar wears jeans written on
" CANDLE WITH HAIR "
FOOL ne
FOOLon ki
FOOLWARI main
FOOL ke saath wish kiya hai
u r the most
BEAUTIFOOL
WONDERFOOL
and ColorFOOL
amngst all FOOL’s
HAPPY APRIL FOOL’s DAY

HAPPY APRIL FOOL - 2008!!!
''Ashik ban gaya,Mat karo waar,
Bura nahee ye pyaar,Bura hai intezaar.
Letter diyaa to, Thappad mat maro yaar,
Bura nahee ye ikraar,Bura hai inkaar.
Sharaabee bana to,Mat dalo ilzaam,
Bura nahee ye jaam,Bura hai anjaam.''
why i hate C.I.D :(

An Example:
LADY: Rahul Mera Bhai Tha

DAYA: Kya? Rahul Tumhara Bhai Tha?

LADY: Han, Rahul Mera Bhai Tha

ABHIJEET: Rahul Sach me Tumhara Bhai Tha???

LADY: Ha Sir...Wo Mera Bhai Tha.

ACP: My God, Iska Matlab, Tum RAHUL Ki Bahen Ho ..