''Larka: tumhari Zulfon

''Larka: tumhari Zulfon
''Larka: tumhari Zulfon sy khelney ko jee chahta hai.....

larki ne wig utari or kaha: Loo khelo per de dena subah university bhi jana hai:-)''
  

May, 24 2010     145 chars (1 sms)     3425 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Jab kabhi TooT k bikhro to batana mujh ko
.
.
.
.
.
Main thora bohat welding ka kaam bhi janta hoon.''
aik larki hai jo kaali hai
fitrat ki bari niraali hai
aankhoon main hai kuch kuch kashish
aur khana -e- dimaagh khaali hai
I am doing candle lite. . . . .
.
.
.
.
.
.
.
Poti !

"Geo WAPDA sada Geo"
Wo Konsa DRIVER Ha Jis Ka LICENSE Nhi Hota?

Khud Soch K Niche Answer Dekhna!





Yar Khud Soch,






Socho
Yar
Socho




















Ans:SCREW DRIVER,
A punjabi women in London, Telling 2 english doctor about her baby''s illnes. . . Doctor My baby is ill 1week da, Na eat da na sleep da, Bus weep da e weep da.
1st Pthan 2 2nd: Eid Ki Nmaz Prhny Q Ni Aya

2nd: My A Rha Tha K Rsty My He Log Nmaz Prhty Dekhy,
Whi Prh Li. Ajib Nmaz Thi,
1 Bnda So Rha Tha, Us K Pichy Sb Prh Rhy Thy R Koi Sjda B Ni Tha.
1st: Khocha Tu Jnaza Prh K A Gya Hy!
2nd: Kya Bat Krta Hy,
My Sb Ko Mbark Bad Bhi Dy K A Gya... ;->
aik aadmi k ghr k samne gdha mra hu pra tha!

Usne Muncipal commeitte ko fone kya or kaha k mere ghr k samne gdha mra pra he uthwa len!

jwab mila k wahin dfun kr do!

Us aadmi ko ghussa to buhat aaya pr tahammul se bola: G me dfun krne lga tha mgr
.
.
.
.
.
mrhoom k bachon ko itlaa ko krni thi na...!!
:)
Ek aadmi raat ko 3 baje utha or, Tahajjud parhne k bad dua mangte waqt bola..

''mere Mola sab so rahe hain or mai teri ibadat kar raha hoon,

to saath wali charpai se Aawaz aai

''Bahi tu apni dua maang humari kyun shikayat kar raha hai... ;->
AAP VOTE KIS KO DAINGE ?

PPP KO ?

MMA KO ?

MQM KO ?

ANP KO ?

PML Q KO ?

PML N KO


VOTE JIS KO BHI DO
LEKIN

WINNER ?
.

.

.

.

.

.

.

.
PARVEZ MUSHARRAF ONLY. . . ;->
Chala Ja Msg Tu Ban K Gulab,

Hogi Sachi Dosti Tou AyeGa Jawab

Agar Na Aaye Jawab Tou Mat Hona Udaas

Samaj Jana K Balance Nahi Hai Ghareeb K Bache K Paas. . .
What Is difference Between Secretary and personal seceretary??
Secretory says good morning sir, While Persoonal secretory says OH GOD! its Morning sir
Jo AfrAAd sMs MosuL kAr rAhey hain,

UnSy iLtimAs hai
K jAwAbi sMs
LAzmi IrsAAL karein,

JAwAb MosuL nA honay ki SurAt mein sMs ki frAhmi,

MunqAtA krdi jAygi

ShukriyA