''Larka: tumhari Zulfon

''Larka: tumhari Zulfon
''Larka: tumhari Zulfon sy khelney ko jee chahta hai.....

larki ne wig utari or kaha: Loo khelo per de dena subah university bhi jana hai:-)''
  

May, 24 2010     145 chars (1 sms)     3405 views       Funny

more Funny SMS Messages

idher golay pay gola hai
idher golay pay gola hai.
odher dhamakay pay dhmaka hai.
idher mashwara hai mansubabandi ka
odher kakay pay kaka hai.
NAME: SAIMA

D.O.B:15/10/1988

WEIGHT:49 Kgs

HEIGHT:5''7"

COLOR:Whitesh

BIRTHPLACE:Lahore

DREAM:Behan banongi to sirf "IS SMS PARHNAY WALAY KI!
Any Man Who Can Drive Safely


While Kissing A Girl


Is


Simply Not Giving The KISS The Attention


It Deserves . . .
Woh kya hai k jiss k liye tum kuch b kar saktey ho?



Mujhe pata hai! bataooon
"Easy Load"
Pakistanio k karname tum kia jano...

"papPu"

Ye tou catch chorne ki bhi HAT-TRICK karte hain... ;->

PaKi RocKs. . . B-)
Aadmi bola ya Allah mujhy dard de, dukh de, tension de, mujhy barbad kar de, mery pichey bhoot laga de, ek farishta bola abey saley eak line mien bool ke biwi chahey...!
321 Arab..

25 Crore..

35 Lakh..

51 Thousand..

2 Rs Only../

YeH MeRa BanK BaLance NaHi Hai Tu KyA HuA MerA MobiLe NumBer Tu HaI..

KEEP MESSAGING.../;->
Bow

Boow

Gurr



Bow Bow



Bowwwooo



Bow Bow Bowoo



Bow Bowoooo




O.K Ur Training Is Completed,
Now Go And Stand In Front Of D Gate
Is qadar hum zindagi ko manany nikly,

Uski chahat k hum pagal deewany nikly,

Jb b usy dil ka haal sunana chaha,

Honton se Nasibo Lal k gany nikly... ;->
AgAr " Mahima choudhry" lAdka hOti to uSka naam kya hota?????

?
?
?
?
?
?
?
not getting
?
?
?
its "Baaphibaap choudhry"
E
k kaam karo








































































is MSG ko delete kar do is may kuch nahi hai. ;->
A man had a "Gin" 1 day the Gin asked him "Mere Aqa! koi Hukm dein?" Man thought n said:"make a road for me 4m my home 2 USA"Gin: "Mere Aqa This is very difficult, as huge jungles mountains n sea come on the way so it is very difficult".Man:"ok meri BV ko mera tabey farman bana de"Gin foran bola:"Sir Road single banani hai ya double".