Breaking News:

Breaking News:
Breaking News:

Karachi k halaat kharab.
Govt ne terrorist k khilaf pehla action le lya.

Govt ka pehla action




Double sawari pe pabandi.
  

May, 25 2010     150 chars (1 sms)     3376 views       Funny

more Funny SMS Messages

Mumbai attacks kay baad Pakistan ney bhi India ko apni MOST WANTED LIST bhej di hai......
SINDH demands KATRINA KAIF

PUNJAB demand PRIYANKA CHOPRA

BALOCHISTAN demands KAREENA. KAPOOR

NWFP desperatly and urgently wants SHAHID
KAPOOR... =P ;->
Height Of Smartness


Professor : Only Wise Men Hesitate. . . Fools Are Always Confident. . . ! !

Student: Are U Sure Sir. . . ?? ;->
BOY: Apni beti ki shadi mujse kar dain mei apko us k wazan k brabar sona dunga
MEMON: Muje waqt do
BOY: sochne ko?
MEMON: Nahi beti ka wazn barhanay k lyae

1 Pakistani Dosray Se: "Yaar Kehtay Hain Is Baar Jang Computer Se Lari Jay Gi?"

2nd: "Han Misile Computer Se Contorl Hotay Hain Na"

1st: "Phir To Ham Jang Haar Jainge"

2nd: :Wo Kaise"

1st: "Yaar Ager Misile Chalanay Se Pehlay Bijli Chali Gai Tu?..


H i g h
H e e l s
W e r e
I n v e n t e d
B y
A
W o m a n
W h o
H a d
B e e n
K i s s e d
O n
T h e
F o r e h e a d .. ;->
Ek Khan Sahb Sey Koi Puchta Hey K "Time Kya Horaha Hey" ???

Khan: Baj Kr 10 mint
Fir Puchta He Boltey Hen
Khan: Baj Kr 15 mint
Fir Puchta He Boltey Hen
Khan: Baj Kr 20 mint

Thak Har K Banda Bolta Hey K Kya Baj Kr ???
Khan: Kaisey Bta0n Merey Ghari Mein Ghantey Ki S0en Hey Nhi Hey ;->;-)
BHIKARI : Saab Rs.6 dedo coffee pina hai

MAN : Kyoun bhai 1 coffee to Rs 3 ke hai

BHIKARI : Saab sath me girlfriend be hai

MAN : Bhikari hokar be girlfriend banali

BHIKARI : Nahi saab girlfriend ne bhikari bana diya
In battle Sardar was wearing mosquito net
instead of bullet proof jacket
why?
?
?
?
Saradar replied
O jis wich machar nai war sakda
goli kithon lange gi
Hello!My Name Is Dr.Love.
I M Specalist Of Lovelogy.

I Complete My Lovelogy Course From University Of Heart.If Any Person Want 2 Meet Me,So Plz Welcome My Address Is HEART EMPIR,

Room 143,Opposite Ishq School,Mohabbat Colony, Behind Dil Nagar.

(,") DR.DIL (",)


Govt ne pehle..
Oil..k rates berha dyay, phir
Aata..phir
Chawal..phir
Cheeni..phir
Sabzi..phir
kuch na mila tou time me 1 hour barha dia..
Ab govt k pas kuch barhanay ko nai raha to
To...
To...
To...
Ptcl number main 1 digit barha dia :)

"zardari k liye Mazmoon"

ap 1970 May Peda Huay,
Aap Ne bgairti Ki Ibtedai Taleem
Apne Mohallay Se Shru Ki Or ala taleem
ek naam war Daku se le..
Jab Dakait hone Ka Certificate Hasil Kia
To Aap ne hakoomat k khazanay ko lootne
k plan bananay shuru kr diyay
Or Phir Benazir se shadi Kar
K Aap Ne Profesional
Bgairti ka aghaz kia aur 10% mashoor ho gaye
Na jane kaisay kurse-e- sidarat
pe aa behte aur loot loot k
apna naam takreebn
100% mashoor kr liya.
WhiskEY,
Drugs
and Cigarettes
r a man''s worst enemiES..

Aren''t they?
But,

the man who runs away frm his enemies...


Is a Coward...
So b brave

chEErS..! ;->