Taliban: Hum Buht jald karachi arhe hai

Taliban: Hum Buht jald karachi arhe hai
Taliban: Hum Buht jald karachi arhe hai

MQM: Aslaha le lo

Awam: Rashan le kar rakh lo
Pathan: Istaqbal karo,

Memon: BURQAY KHARID LO BAD ME RATE BARH JAINGE:-)
  

May, 25 2010     169 chars (2 sms)     4027 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aaj Bohat He Rehmton+Barkton Wali Raat Hy

Aaj Raat Apna Khas Khiyal Rakhna

Suna Hy Farishty


SHAITANO Ko Dhond Dhond K PHAINTI Laga Rahy Hain.
So B Carefull.
KHABARDAR!
"MOHABAT"sehat k liye muzir ha. Tabiat zyada kharab ho to (SHADI) kijiye.
Tamam sms "WALDAIN" ki pohanch se dor rkhye
"VIZART-E-ISHQ Hakomat-e-dil.
Mummy Dady and Baby sitting Together,

.

Q?

.

Taa K
Mummy Dady Se,
Dady Baby Se,
Baby Mummy Se,
Dady Mummy Se,
Baby Dady Se,

ZONG k Baghair Bhi Baat Kar Saken. :-)
An engineering student to his sweeper brother:

"mere paas degree hai,

knowledge hai,

4 logon mein baithne ki izzat hai.

Tere paas kya hai?".

Sweeper: Mere paas naukri hai
Kash koi "exam result" ka insurance kara deta
to har exam sa pehle premium bharwa deta.
Pass hota to thik
warna insurance claim karwa leta
Arz kiya Hy Tawajo Fermaen..

Kameez Teri Kali..
Kameez Teri kali..

Wah Wah!

Tay Changa kita Paa Li... :p ;->
Once james bond hired a rickshaw n went 2 a place..
Driver: 12.50rs.
but bond gives him only 10rs
Driver: y only 10rs?
Bond:"DHAI ANOTHER DAY"! ;->
Gaalib ne apni mashooka ko date par bulaya, Wo late aayi to ye sher sunaya ''Falak pe sitaron ko neend aa rahi hai, Dusri ka time ho gaya aur tu ab aa rahi hai''


Really SmArt One


I May Not Always Love The One Who Loves Me.....

But

I Surely Do Respect Their Choice... =P ;)
Sms B Bade Kamal Ki Chiz H
20 Gadho Ko Sms Karo
10 Padte Hein
5 Ko Samjh Me Aata Hai
4 To Kanjus Hote Hein
1 Murga Kismat Se phnsta Hai

Jo Reply Karta Hai
Singer To His Neighbor:

Whenever I Sing,

Your Dog Starts Barking.


Neighbor: It Is Not His Fault,


You Start It First.
Food for thought: Why to suffer trying by all means to become rich and wear expensive branded clothes, when best things in life we do naked.