1 memon ne arbi ko

1 memon ne arbi ko
1 memon ne arbi ko khoon dey k uski jaan bachai.
Arbi ne usay MERCEDES gift kardi.
Arbi ko phir khoon ki zarorut pari,
Memon ne phir khoon dia.
Ab k bar Arbi ne till waly laddu gift kiye,
Memon:Ghusse se, mercedez kion nahi di?
Arbi:Munna…!!
Ab hamarey ander bhi memono ka khoon dor raha hay:)
  

May, 25 2010     300 chars (2 sms)     3070 views       Funny

more Funny SMS Messages

If A Gorilla Catches U,
What Will U Do?

?



?





I Know U Both Will Start Playing...

Its Natural When Close Friends Meet!!
What husband calls their Wives??????
1st year Barby Doll..........
2nd year China Doll.........
3rd year Baby Doll.........
............&.............
4th year PanaDoll.............
..............HAHAHA...........
''A punjabi women talking in english to a Docter About Sick Child
my Kaka is ill ek Week Da,
Na eat da,na Sleep da,
Bs weep Da teh Cheekh da,
nl nak v leak da
Ek Darya k Kinare 2 Sardar Chamach Se Darya Mein Daahi Dal Rahay Thay

Pathan Ne Dekha Tou Poocha: Ye Kya Kr Rahay Ho ?
Sardar: Hum Lassi Bana Rahay Hyn

PaThan: Ha Ha Ha...
O Pagal Ka Bacha, Log Isi Liye Tum Par Lateefay Banaty Hyn..

Itna Lassi Tumhara Baap Piye Ga.? ;->
ik admi ki nai shadi hoti hai wo apni begum se bharey huey

kareloon ki famaish karta hai jab us ki biwi kareley bana k lati

hai tu ik dhaga us k moo mein ajata hai wo nikalta hai or nikalta

hi rehta hai do min bad wo kehta hai k begum jaldi
aao mei udhara ja raha hoon....
What''s The Benifit Of
"Love At First Sight. . . ?"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

It Saves Time . . .
Boy:
Tere lye mere dil mai thora thora gham hai...

Girl: Aagay?

Boy: Lekin jb teri behan ko dekha to dil ne kaha

"DaDa Ye To Us Se B Udham Hai"... =P ;->
Islamiyat Ka Teacher Bachon Se:


Batao Woh Konsa Amal Hai, Jis Se Saray Gunah Muaf Ho Jatay Hain?


Class Main Khamoshi,
Sab Bachay Sochne Lagy.

Phir Ek Bacha Hath Khara Kar K Bolta Hai.


Sir, "N.R.O" :-)


( o_o)

(o_o )

( o_o)

(o_o )

( o_o)

(o_o )

Nigahain aj b us Kuttay ko tlash krti hy
pappu



Jis ne kaha tha
Loadshading 2010 mei khatam hojae gi ;->
FILM dekhni hai ?


Dekho






































INTERVAL





























THE END


Ye Hai SANJAY LEELA BHANSALI Ki New Film
"WHITE" . . . ;->
''Mu se log milty hain
merey ikhlaq ki waja se

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hor meri koi "PHAKKI"
nai mashoor.''
Pathan to his friend:Yara humko KFC walon ne boht mara hai.

Friend:Q ?

Pathan:Humara BV ka delivery tha to hum usko KFC legaya
Qk
Wahan Board pe likha tha....
"FREE DELIVERY"