1 memon ne arbi ko

1 memon ne arbi ko
1 memon ne arbi ko khoon dey k uski jaan bachai.
Arbi ne usay MERCEDES gift kardi.
Arbi ko phir khoon ki zarorut pari,
Memon ne phir khoon dia.
Ab k bar Arbi ne till waly laddu gift kiye,
Memon:Ghusse se, mercedez kion nahi di?
Arbi:Munna…!!
Ab hamarey ander bhi memono ka khoon dor raha hay:)
  

May, 25 2010     300 chars (2 sms)     3064 views       Funny

more Funny SMS Messages

Woh bhi kya din the jab log humain diwano ki tarah kiss kiya karte the ....

par haaye hamari phooti kismat us waqt hum 2 saal ke hua karte the .........
Kehdo un parhne walon se,
Kabhi hum bhi parha kertay thay,
Jitna syllabus parh k wo top kertay hain,
Utna to hum choice per chor dia kertay thay,
Ek khan zameen per lait kr phone kr raha tha.

Ek admi ne pucha yeh kia kr rahay ho.

Khan bola is me say awaaz aarahi plz try late kar./<

True Luv Story

A Mosquito & Hen Fell In Love
Wid Each Other
1 Day They Kissed Each Other

Hen Died Of Maleria
&
Mosquito Died Of Bird Flu


Moral :
Mohabbatan Sachaia’n . . . ;->
Teachr : Tumhari Writing
Din-Ba-Din Kharab Hoti Ja Rahi Hai

Student : Sir Is Lye Kyun

K Mere Papa Ki Wish

Hai K Main Doctor Banno.
SHORT and SWEET SAYING :

"Nobody
In
This
World
Is
Rich
Enough
To
Throw
Away
A
Friend.."
This is an SMS

























Maan liya! Lagta hai tumhari grammer kamzor hai


Asli sentence hai,


This is a SMS
Din Ko Karo
YA
Raat Ko Karo


Ander Karo
YA
Bahir Karo


Beth Ker Karo
YA
Leat Ker Karo


Bed Per Karo
YA
Kursi Per Karo


Piyar Se Karo
YA
Ghusse Se Karo


Neend Main Karo
YA
Hosh Main Karo


1 Bar Karo
YA
2 Bar Karo


"Kerna Tu Hai"
--sMs-- YaaR..

Jaisay maRze hai waisay kaRo... ;->
2 Friends . . . See & Saw
One Day See Saw Sea & Saw Didin’t See Sea. Se Saw Sea & Jumped In Sea. Saw Didn’t See Sea But Jumped In Sea. See Saw Saw In Sea & Saw Saw See In Sea. See Saw Both Saw Sea & Both Saw & See Were Happy To See Sea .

Agar Samajh Aa Jaye Tou Mjhe Bhi Bata Dena . . . ;->
Pathan namaz parhnay gya 0r 2 bar wazoo kia..
kisi ny pocha khan sahab aap ny 2 bar wozu kyo kia hai?
pathan ny jawab diya:agr 1 toot gya to dosra kam ayega ;->
A Bf Brought Present 4 His GF

GF(After Opening)

What D Hell Wud I Do Wid Dis Diwali Rocket ?

BF : U Wanted Stars Na?

Now Sit On It N Get Lost!!
Difference B/W Cinema Theatre & Operation Theatre?


Cinema Theatre : Take Ticket & Go Inside!


Operation Theatre: Go Inside N Take Ticket!