1 memon ne arbi ko

1 memon ne arbi ko
1 memon ne arbi ko khoon dey k uski jaan bachai.
Arbi ne usay MERCEDES gift kardi.
Arbi ko phir khoon ki zarorut pari,
Memon ne phir khoon dia.
Ab k bar Arbi ne till waly laddu gift kiye,
Memon:Ghusse se, mercedez kion nahi di?
Arbi:Munna…!!
Ab hamarey ander bhi memono ka khoon dor raha hay:)
  

May, 25 2010     300 chars (2 sms)     3084 views       Funny

more Funny SMS Messages

Zardari Ab Chup Ka Roza Rakhain ge
Or Kabhi Nahi Bolein ge,

kyun K Zardari Ne Suna Hai,

"khatay Huay Bolna Nahi Chahiay"
Muncipalty Van JAANVARON ko uthane ke liye aayi hai,
Tujhe.... Apni dosti ki kasam.... Please Bhaag ja.

BB hum sharminda hain

.
.
Wah wah wah
.
.
BB hum sharminda hain

.
.
.
.
ap k shohar zinda hain!:-D
Latest Shaytan Ki 4 Nishanian . . .

1. Haath Me Mobile Ho Ga





2. Angutha Button Par Ho Ga





3. Msg Parh KeR Hanse Ga





4. Phr Soche Ga Kis Ko Frwrd Karun . . . ;->

Wife:
Meine
"GADHO" par research ki Hai,

wo apni
"GADHI"
ke siwa kisi aur "GADHI" ko dekhta tak nahi!


HUSBAND:
Issliye to wo

"GADHA" Hai
100 pathan aik kashti me sawar thay
k achanak kashti ruk gai
.
.
.
or
.
.
.
sab doob gaye, kaisay?
.
.
.
pathan thay na sub,
dhakka laganay utar gaye
:p
Janab Asif Zardari Apni Kitab

"Kuttapan"

Main Likhtay Hai K

"MAIN Kuttay Ko Ya Kutta Mujhay Kat Lay

Dun0 Surton Main Teeka

Kuttay Ko He Lagay Ga "
Agar apne DIMAG ko test karna ho

to usko COW k samne le jao.

Agar wo dur gai to samajh lena

ki dimag me GOBAR hai,

agar pas ayi to samajh lena

k BHUSA hai.
''maine usay kitni bar kaha ha k din main 8,9 glass pani piya kro,
"faraz"
lekin
wo phr b kehti hai k MERA TAN MAN PYASA CHANA WAY TERE PYAR DA.''
Height Of Dreaming:

Bill Gates cAme tO Me And Asked
.

.

.

.

.

.


.
Are,Tere pAas xp ki Cd hAi kyA?
Peshawar Ki Police Ka Bhi Jawab Nahi Hai

1 Pathan Talaab Main Naha Raha Tha

Police Wala Kehta Hai

Chal Ooye Bahar Aa Kar Kapry Pehan

Teri Talashi Leni Hai.:
What would u call the knee of a madhu makkhi ? ?


.





.


.



.

Socho socho



.

.
.
.
U know it,
.
.

Bolo bolo



.Ansr: BI-KI-NI !!..(bee ki knee)