1 memon ne arbi ko

1 memon ne arbi ko
1 memon ne arbi ko khoon dey k uski jaan bachai.
Arbi ne usay MERCEDES gift kardi.
Arbi ko phir khoon ki zarorut pari,
Memon ne phir khoon dia.
Ab k bar Arbi ne till waly laddu gift kiye,
Memon:Ghusse se, mercedez kion nahi di?
Arbi:Munna…!!
Ab hamarey ander bhi memono ka khoon dor raha hay:)
  

May, 25 2010     300 chars (2 sms)     3078 views       Funny

more Funny SMS Messages



Jb meri koi call na aye,




jb koi sms na aye,




jb koi missed call b na aye,




To.....!




smaj lena k.



"APP K DOST"
Ko 100 wALE CArd ki zAr0rt hy ;->
Na Hawa Na Maya hai,

Ehsas tumhi Ka Aya Hai,

Humein Bhi Msg Kar K Dekh Lo,

COMPANY ne Yeh Mobile Sirf Tumharay GIRL FRIEND K Liye Nahi Banaya Hai.....
happy foggy winter


I Love Walking In FOG,

Beacause No One

Can Detect




I M








SMOKING....:P

HAPPY FOGGY WINTERz....
''Larkey Wale:
ap ki beti kuch karti he?.
Larki wale:
Haan MASHA ALLAH rozana 5 rupe mein 500 sms karti he.''
Agar Koi Yeh Chahay k Woh Dunia Main Sub Say Alug Nazar Aiay... Woh Jahan Bhi Jiay, To Loog Ussi Ki Taraf Daikhain To Ussay Chahiay k.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Apni Gardan Utarwa k Chala Phira Karay......
Jab Se Tum ko Dekha Hai


Mera Raat ko

Din Ko


Subha Ko Shaam ko

Khaate Waqt

peete Waqt


Sote Waqt

Jaagte Waqt

Huns Huns k Bura Haal Ho Gaya Hai............:P
Jail mei 3 Qaidi ek dosare ko apne apne
jurm k bare mei bta rahe thy?

1st Qaidi: Mujy 2 sal ki saza hoi Q k mei ne chori ki thi.
2nd Qaidi: Mujy 3 saal ki Saza hOI Q K Mainay Bank Lota Tha,

3rd Qaidi:Mujhay 14 Saal kI Qaid Hui Q K
Mainay Sirf Aik Sms Kia Tha... =P ;->
In Cricket Match 1 Girl Made Pakistani Flag On Her Cheeks.


A Boy Kissed Her Cheeks And Said "
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
I LOVE PAKISTAN "
Jhatka kuch is tarah dia sanam ne apni zulfoon ko pappu"


Ikatthi char joein mere daman main aa girin . . . ;->
Hum tu 7 asmaaano ki sair kar aye

sub tarron se dosti kar aye

ek tera khass tha jo sath le ae

Warna ap si sochiye k ap zamin pe kaise aye ?
aLaMa iQbAL AuR BiJli WaLo mAi Ek ChEeZ Hi SaMe Hai !
.
.
wO kiYa hAi?
.
.
sOcHo
oR SoChO
.
.
NaHi PaTa !
.
DoNo LoGoN Ko JaGaNe mAi LAgE rEhTe HaiN
Ek Commerce ki Larki gaali kese de gi?

Salay Bounced Cheque.

Zameen pe Liability.

Pedaishi Bad Debit.

Insolvent Aadmi Itna maarongi k teri Balance Sheet bhi Telly nahi hogi.