1 memon ne arbi ko

1 memon ne arbi ko
1 memon ne arbi ko khoon dey k uski jaan bachai.
Arbi ne usay MERCEDES gift kardi.
Arbi ko phir khoon ki zarorut pari,
Memon ne phir khoon dia.
Ab k bar Arbi ne till waly laddu gift kiye,
Memon:Ghusse se, mercedez kion nahi di?
Arbi:Munna…!!
Ab hamarey ander bhi memono ka khoon dor raha hay:)
  

May, 25 2010     300 chars (2 sms)     3071 views       Funny

more Funny SMS Messages

A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
Anchiii...Xcuse me plz! S0rry 2 disturb u.
1000 Pages ki Book kitne din mein parhi ja sakti hai?

Writer: 6 months

Doctor: 2 months

Lawyer: 1 month

Prof: 1 week

Student: Pehle ye batao paper kab hai?


Koshish karien k woh SMS bheja karain jo hamien pasand hoon..
ab aap hamari pasand poochien gay..
To hamien EASY LOAD walay SMS bht pasand hain.
Teacher:
Jo mere sawal ka jawab dega wo ghr ja skta hy.,

Pathan ne foran apna bag khirki se bahir phenka.. ;)
Teacher:
Ye bag kis ne phenka hai..???
;
,
Pathan:

Main ne ….. yahooo.. … Chutti :-)

Teacher shocked… :
''Bhool kar b kisi ko na rulana,

Zindgi main sab ko hasana,

Dushman ko b galay lagana,

Phir b koi ghum day to,

Maray ko phone lagana,

THOK DEIN GAY saalay ko''
Tongue Twister

The Sixth Sick Sheikh''s Sixth Sheep''s Sick !

( This Is World''s Most Difficult Tongue Twister Acording To Guniess Book Of World Record )

Say it!

Lahore Mai Kuch Dair Pehle Operation Shuru ho Chuka hai:

Aap Logon se Request Hai, Plz Dua Kijiye


Khuda Jaane Ab Kya Hoga?


Ladka ya Ladki..!! :-)
A golden message for youngsters....


A bright future CAN give u many beautiful girls....

But a beautiful girl CANNOT give u a bright future....
"FRIENDS STAND BEHIND U DURING UR BAD TIMES"
do u want a documentary proof ??
Ok,In future check out ur marriage album..U''ll find al frns behind u!
Hamesha Yad Rakho..

Hum
Is
Dunia
Me
Dosro
Ki
Khidmat
Karne
Aye
Hain
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wah!
To Phir Dosre Kia Aam Lene Aye Hain?(",)
English Theory

"I love to walk in a rain because no one can see my tears"

Pakistani Theory

"Main barish main isliye chalta hon ta k daney mar jaye" ;->


Student : "Yaar! Dhokha Ho Gaya"

Dost:"Kya Hua?"

Student: "Maine Ghar Se Books Ke Liye Paise Mangwaye The,

Unhone Books Hi Bhej Di..!!!