1 memon ne arbi ko

1 memon ne arbi ko
1 memon ne arbi ko khoon dey k uski jaan bachai.
Arbi ne usay MERCEDES gift kardi.
Arbi ko phir khoon ki zarorut pari,
Memon ne phir khoon dia.
Ab k bar Arbi ne till waly laddu gift kiye,
Memon:Ghusse se, mercedez kion nahi di?
Arbi:Munna…!!
Ab hamarey ander bhi memono ka khoon dor raha hay:)
  

May, 25 2010     300 chars (2 sms)     3086 views       Funny

more Funny SMS Messages

Kya aap confidence se chalte hai...

kya aap penalty bharte hai...

kya aap mobile ke bill se darte hai...

To aap sms kyon nahi karte hai?
Chalo Faraz ab ishq ka mza chakain

Tmam dawain bacho ki pohnch sy dur rakhen

Faraz kya milan ki ab justuju karen

Tbiat zyada khrab hoto doctor sy ruju karen.
Koi Sui mangy
Hum Teer deingy

Koi Billi mangy
Hum sher deingy

Koi Lassi mangy
Hum Kheer deingy

Magar

koi CHEENI mangy to

Hum Cheer dein gy... ;->
May our friendship turn into silver

silver into Gold...

Gold into diamonds...

And

May our diamonds be forever....

then we will sell it OK?

fifty-fifty ;->
Our education system has a drawback;
it does not teach us teamwork.
When we solve our tests collaboratively,
they call it cheating... ;-)
How did an intelligent boy propose to a girl? He took the girl along with him on a boat n at the middle of river said ''Marry me or leave the boat''. :-)
Gadha kitna bekar janwar hai duniya is ko nakara hi samajti hai, is main aqal b nahi hoti magar is bechare ki himat to deko ye sms kitne ghore se per raha hai.
Wife Running After A Garbage Truck: Am I Too Late For The Garbage?

Hubby Following Her Yelled: Not Yet.

Jumpppp Innnn Fastttt.
Khubsurat Phoolo’n Main




Haseen Wadiyo’n Main




Dilkash Baagho’n Main




Aap Jesa













1 Keeda Zarur Hota Hy ;->


Q: Ghairat kia hai..?









A: Ghairat wo cheez hai
jo agar ap ko aa jaye to
mera inbox kabhi
bhi khali na rahey... =P ;->
TuMhAri YaAd to MujhE AisE aAti hy "PAppu" , , ,

JesE Aandhi mEi ShopAr Aatay hEiN... ;->
wese tusi na.....
Tusi
baray
cute,
smart,
intellegent,
nice,
loving,
caring,
dashing,
adorable,
marveellous,
attractive,
friendly,
or lovely
banday ka
msg parh
rahay ho!!!:)