1 memon ne arbi ko

1 memon ne arbi ko
1 memon ne arbi ko khoon dey k uski jaan bachai.
Arbi ne usay MERCEDES gift kardi.
Arbi ko phir khoon ki zarorut pari,
Memon ne phir khoon dia.
Ab k bar Arbi ne till waly laddu gift kiye,
Memon:Ghusse se, mercedez kion nahi di?
Arbi:Munna…!!
Ab hamarey ander bhi memono ka khoon dor raha hay:)
  

May, 25 2010     300 chars (2 sms)     3074 views       Funny

more Funny SMS Messages

1 memon ne arbi ko khoon dey k uski jaan bachai.
Arbi ne usay MERCEDES gift kardi.
Arbi ko phir khoon ki zarorut pari,
Memon ne phir khoon dia.
Ab k bar Arbi ne till waly laddu gift kiye,
Memon:Ghusse se, mercedez kion nahi di?
Arbi:Munna…!!
Ab hamarey ander bhi memono ka khoon dor raha hay:)
Aik Elephant agar
Nangey Aadmi ko
dekhay ga to kha
Sochay ga?

Nahi Pata?
Ye hi k..

ye Aadmi iti si soond se paani kesay pita hoga..?
ha ha ha ha ha r
Nangey Aadmi ko
dekhay ga to kha
Sochay ga?

Nahi Pata?
Ye hi k..

ye Aadmi iti si soond se paani kesay pita hoga..?
ha ha ha ha ha


Teacher: How Do You Differentiate
“WIFE” & “MOTHER”

SARDAR:
Before Marriage We Sleep With “MOTHER”
&
After Marriage
We Sleep With Our “WIFE”
Jab Tak Zinda Raha.

Msg Karta Rahonga.

Jab Msg Na Bhejon, To Ye Mat Samajhna K Marr Gaya.

Balke.

Samajh Lena,
K
Bhai Par Bachiyon Ka Load Ziyada Hogaya Hai. :-)


nEw mEaNiNg oF SMS

SMS=Sania Mirza Shadi
SMS=Shoaib Malik Shadi

tHeY bOtH HaVe sAmE NaMe''s sHoRt fOrM

SM=Sania Mirza
SM=Shoaib Malik

may ALLAH bless us ;->
Friend: Matric k Baad kia Karo Gey?

Pathan: Agar Fail hua to Mochi Banun Ga.

Friend: Agar Pass Hue To?


Pathan: Phir to Inshallah Hum Apna Tandoor Kholey Ga. :-)
WIFE: Tum Ne Kabhi Socha Hai
K Meri Shaadi Kisi Aur Se Ho Jaati To Kya Hota?''''

HUSBAND: Nahi, Main ne kabhi Kisi Ka Bura Nahi Socha...!
Honto''n Se Jo Chooo Lia





Ehsaas Ab Tak Hai





Aankhain Nam Hain





Aur Saanso''n Main Aag Ab Tak Hai





Aur Kyun Na Ho





Khai Bhi Tou ''''HARI MIRCHI'''' Hai ;->


Suno

Mehsoos karo

Badal ki garaj

Bijli ki chamak

Barish ki ek ek boond

Tumse

Cheekh cheekh ker kah rahi hai
?
?
?
?
“NAHA LO”
EID Bohut door hay
:p
Why Pakistani Girls Are Not In Sport?


Only 10% Girls Play Games Like
Tennis, Chess, Carrom Etc


Bcoz 90% Girls Are Playing With
Boys....
Ek larka cinema mei film dekhne gya..
Sath wali seat pe ek bari bi beth gæin.
Unk pass 7UP ki bottle thi..
Wo film k doraan hr 10 minute pr ek sip leti..
2 hours bad larke ne unki bottle li or ek he saans mei khali kr k bola,
"Aapse khatm nahi ho rhi thi, isliye meine krdi"
Is per Bari bee boli...

"Main to is mei PAAN thook rahi thi" =P ;->


2 Sardars lookin at an Egyptian mummy.

Sardar1:Look so many bandages,
pakka truck accident case hai.

Sardar2: Aaho,
truck number bhi likha hay, BC-1760