1 memon ne arbi ko

1 memon ne arbi ko
1 memon ne arbi ko khoon dey k uski jaan bachai.
Arbi ne usay MERCEDES gift kardi.
Arbi ko phir khoon ki zarorut pari,
Memon ne phir khoon dia.
Ab k bar Arbi ne till waly laddu gift kiye,
Memon:Ghusse se, mercedez kion nahi di?
Arbi:Munna…!!
Ab hamarey ander bhi memono ka khoon dor raha hay:)
  

May, 25 2010     300 chars (2 sms)     3080 views       Funny

more Funny SMS Messages

Girls in diff languages


Arabi=hurma
Irani= dosheza
French=fure
Hindi=kania
Italian=amito
Maxican=monaro
German=amisa



In our sindh?

Haedi wah ji chhori aa,
Ek khan zameen per lait kr phone kr raha tha.

Ek admi ne pucha yeh kia kr rahay ho.

Khan bola is me say awaaz aarahi plz try late kar./<
Q) "Woh Kaunsa Sawal Hain Jiska Jawab Aaj Tak Koi Khoj Nahi Paya?...




Socho...........












Socho............






A) "Choli Ke Peche Kya Hain"
Santa : People Santa : People consider me as a "GOD"
Banta : How do you know??
Santa : When I went to the Park today, everybody said,
Oh GOD ! U have came again..

Soldier to General:
Sir!
A small enemy group is attacking..

General:
Quickly bring me my red shirt..
"After Enemyz Defeat"

Soldier:
Sir why d red shirt??

General:
In red shirt if i got shot, my soldiers would''nt see my blood so they wont b discouraged..

Soldier:
Sir 100 enemy tanks are attacking..

General:
Hurry up!
Bring me
My Yellow Trousers.... ;->
Commerce professor asks the student: what is the most important source of finance for starting business?

Student: "Father in law".
Do U Knw Wat Is Diffrnce

Between Radio Nd Akhbar?






Simple
Janix


Akhbaar ME Hum Rotyaan Bech Skte Nd Radio Mai Ni;->
Paida Hua Zardari Tou
Shaitaan Ne Kaha

.
.
.
.
.

Lo Aaj Hum Bhi
Sahib-e-Aulaad Ho Gaye

;->
The 1st Advice Of
Father To His Son
When Son Got His
Driving License Made,
Is

"Remember 1 Thing Son
If U''re Going To Hit
Anything, Make Sure
Its Cheap" ;->
Husbnd:Kya Tumne Mujhe KUTTA Kaha?

No Ans.

Husbnd Again Asks, No Ans.

Then Again He Asks,

Wife: Nahi Kaha.

Plz Ab Bhoka Na Bandh Karo :D
Wo Kya Janay Mere Dil Pe Kya Guzri us waqt "paPpu"
Jab Us Ne Meri Tarf Dekha or Boli..


Excuse me
Badboo aap ne maari hai...? ;->
Time Pass Karna Hy ? ? ?



Khamoshi Se Kitchen Main Jao



Cabnit Main Se OIL Nikalo




Kamre Me Ja K KAPRE Utaaro



Phir












Purane KAPRE Badal Ker Kitchen Main Ja
PAKOREY Banao . . . ;->