1 memon ne arbi ko

1 memon ne arbi ko
1 memon ne arbi ko khoon dey k uski jaan bachai.
Arbi ne usay MERCEDES gift kardi.
Arbi ko phir khoon ki zarorut pari,
Memon ne phir khoon dia.
Ab k bar Arbi ne till waly laddu gift kiye,
Memon:Ghusse se, mercedez kion nahi di?
Arbi:Munna…!!
Ab hamarey ander bhi memono ka khoon dor raha hay:)
  

May, 25 2010     300 chars (2 sms)     3068 views       Funny

more Funny SMS Messages

BOY : May I hold your hand?
GIRL : No thanks, it isn''t heavy.

GIRL : If we become engaged will you give me a ring??
BOY : Sure, what''s your phone number??

GIRL : Darling, I want to dance like this forever.
BOY : Don''t you ever want to improve??

BOY : I would go to the end of the world for you!
GIRL : Yes, but would you stay there??
Man 2 pathan: Khan ji kal mainy apko phone kia par aap ny uthaya nahi?

Pathan:
Kyun uthata..,
Ye jo meiny 30 Rupye dekar GAANAA Lgwaya hai wo tera BAAP sunega.
Butt: Sir hun meri salary wada deyo, mera vyah ho gaya hai. Boss: Factory de bahar hon wale hadseyaan layi factory jimmevar nahin hundi.
Ye keh kr Pathan Ne truck Larkioon pe charha Dia FARAZ,


Bachna ae Hasinoo Lo main aa Gaya.... . . , ., , , , , ,
JEO PATHAN
Ladkiyon ke college me strike thi, Ladke bhi unke saath the ..Ladkiyon ne naara lagaya. ..HUMARI MAANGE Pichhe se awaaz aayi SINDHUR SE BHARO?.
Boy: Jotashi Meri Shadi Kyon Nahi Ho Rahi Hai?


Jotashi : Beta, Allah Ne Tere Naseeb Me Dukh Nahi Likhe

To Isme Main Kya Kar Sakta Hoon!
Haqiqat Smjo Ya Afsana

Apna Smjo Ya Begana

Hmara Apka Rishta Hy Purana

Is Liye Farz Tha Apko Batana

K Grmi Aa Gai Hy Ab Shuru Kr 2





GoLay ki redhi Lgana


Send Me Mesg On These Time



Morning

6am To 12pm

Noon

12pm To 4pm

Evening

4pm To 8pm

Night

8pm To 6am

Baki Time Tang Mat Karna Kam Karna Hota Hai
:-)
Bahu: Maan ji, yeh abhi tak nahin aaye, kahin kisi dusri ladki ke saath...
Saas: Arey kalmuhi, tu hamesha ulta kyun sochti hai?
Aisa bhi to ho sakta hai ki kisi truck ke neeche aa gaya ho.....

End of the World in 2012 means














I have wasted my whole life in school :) :)


Naka Naka Dumdum Fursat
Shaka laka sumsum SMS.

Ye African Zuban main likha hai.
Iska Urdu Main matlab hai.

Naak mai Ungli Maarne se Fursat mil jaye to SMS Kr lya karo.
All Schools, Colleges and Universities of Pakistan will remain close till 11th November!



For details visit:



www.inni-vi-lut-nai-pai-hoi.com
:-)