1 memon ne arbi ko

1 memon ne arbi ko
1 memon ne arbi ko khoon dey k uski jaan bachai.
Arbi ne usay MERCEDES gift kardi.
Arbi ko phir khoon ki zarorut pari,
Memon ne phir khoon dia.
Ab k bar Arbi ne till waly laddu gift kiye,
Memon:Ghusse se, mercedez kion nahi di?
Arbi:Munna…!!
Ab hamarey ander bhi memono ka khoon dor raha hay:)
  

May, 25 2010     300 chars (2 sms)     3072 views       Funny

more Funny SMS Messages

what does ILU means?

I= I
L= Love
U=Urdu
so I love urdu... tum kya samjhey they...I love ullu..to haan mein tum sey b pyar karta hoon


Boy 2 God:
Give me a pocket full of money,
A job & a big vehicle full of girls.

God replied:your wish is fullfilled
&
He became a bus conductor of karachi university point.:p
Top 6 Reasons To Be A "Charter Accountant"
.
.
.

1- Hate To Sleep

2 - Like To Study Forever

3 - Enjoyed Life [A/c Student Ov C.A]

4 - Cant Live Widout Tension

5 - Want To Pay For His Sins In This World

6 - Dun Wanna Marry Before 40 Years Ov Age ... ;->
Why Is Love Mariage Is Better Than Arrange Marriage.....???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
B''coz A Known Devil Is Better Than An Unknown Ghost.......... ;->
Heer..Ranj

Soni..Maiwal

Laila..Majnu

Sahiba..Mirza

Romio..Joleat

Sasi..Panu

Sheren..Frhad

Aur

Coming Soon

The Bigest Lover Of 2009

Sheery Zardari ;->
Ek Larka Dr Sy Lagta Hai Ma Andha Ho Gya Hon

Dr. Ny Uski Ankhon Ko Check Kia
Or Kha Nahi Beta Tmhari Ankhein Tu Theek Hain.

Larka. Tu Phr Newspaper Me
Mujhy Maira Roll Num Kyun Nazar Nahi Aa Rha ?
"Barish ka Zamana hai" :-)

"Musam bi SUHANA hai" :-)

"Ek do sMs to kro" :-) :-)

"Kiya balance ko 2010 tak Chalana hai?" *"*"*"*"
In battle Sardar was wearing mosquito net
instead of bullet proof jacket
why?
?
?
?
Saradar replied
O jis wich machar nai war sakda
goli kithon lange gi
Never Ask
For A Hug
Just Take It


Never Ask
Do U Luv Me
Say I Luv U


Never Say
I Can''t Live Widout U
Say I Live 4 U


U''ve Been Trained
Now Go & FLIRT ... ;->
Police wale ne carwale ko roka- "yeh suraksha week hai. Aap belt pehn
kar car chala rahe hain, isliye aapko Rs 5,000 ka inaam
dia jata hai. aap is inaam ka kya karoge ?"

car driver- "mein iss inaam se apna driving license banwaunga"

pichli seat par baithi uski maa boli- "iski bat ka yakin mat karo.
ye sharab pi kr kuch b bolta hai."

uske papa bole- "muje pata tha ki chori ki car me
hm zyada dur nhi ja payenge."

Tabhi dikki se awaz ayi-
"bhai hmne border par kar lia kya ?.............. "
Pakistani Ny Chinese
Sy Kaha:
"Aao Hum Tumhe''n
Pakistan Ka Sadar
Banate Hyn"
Is Baat Pr Chinese Ny
Pakistani Par Case
Ker Dia k
"Ye Mujhy Chor
Samajhta Hy" ;->
Aapko Moon pe jana ho to aap kiske paas jaoge..?






ISRO..?



NASA..?


No..


Ranbir Kapoor k Paas..
Qki uske-"POCKET mein Rocket " Hai