EK pathan apny Cat say Bhut paryshan Hota HA......

EK pathan apny Cat say Bhut paryshan Hota HA......
EK pathan apny Cat say Bhut paryshan Hota HA......

Ek din uski cat ki tabyat kharab hojati ha tu wo kapny lagti ha...

pathan ..doctor k pas jata ha

o docotr sb is ko dhko kab say vibration pay is charging khatam ho tu ya mary...

doctor...ya janwaro ka hospital ha is say mobile market lay jao...Cool
  

May, 25 2010     313 chars (2 sms)     3480 views       Funny

more Funny SMS Messages

NEWS ALERT !!

Koi Bhi
Kuch Bhi
Khaane Ko De

Mat Khana Plz



Idhr Udhr
Nigah Rakhna


Q
K











City Govrnmnt Ne
"Kutta Maar"
Muhim Shruu Kr Di Hy ;->
''Aya re larkiyon ki what lagane larkiyon ne kya hai larkon ko tang apni bi hai ab inse jung larkion ki baba assi tassi AYA RE LARKIOYON KI WHAT LAGANE BABA LARKE ZINDABAD''
''Jamadarni ko impress karne ka teriqa.. Press Down!





...
...
...
...







Sadqay jaoun jamadarni ko bhi na chorna ..! :-)''

Free Call From Any Network In Zero Balance.
Use Bellow Trick
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Call Customer Care & Enjoy..!!
FOOL ne
FOOLon ki
FOOLWARI main
FOOL ke saath wish kiya hai
u r the most
BEAUTIFOOL
WONDERFOOL
and ColorFOOL
amngst all FOOL’s
HAPPY APRIL FOOL’s DAY

HAPPY APRIL FOOL - 2008!!!
"Phool Insano Se Zyada Khubsurat Hote Hen
Lekin Kuch Insaan Phoolon Se B Zyada Khubsurt Hote Hain"

Jesy K "AAP"



Ko



SMS Karne wala..
tumhein pata hai k ab Pakistan mein b har kaam merit kee bunyad par ho gha, aur shuruat mujhe karney k liye kaha ghaya hai,

so mein kehta hoon

"Tum sab sey bardey budhoo ho" mind na karo merit kee bunyad par no.1 ho.
hey wat do u call d Gal who Pushes her Father ..???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.


PUSH-PA
''Is dil ko yeh gawara nani hota

Inbox main koi sms tumara nahi hota

bhool kar hi koi sms kar dia karo

Miscall par apna guzara nahi hota.''
It''s MOONSOON
&
I''m Sure... U must Be Very Happy
U Must B Feelimg Like Goimg Out.. Drench.... Sing Songs ........... Splash Water & Find Sum 1 Special.....

RyTe..???


Isn''t It.....???




Every Frog Feels De Same.... ;->
A guy frm my College...
In Physics Lab

"Go here, Stand There..."....!!
Andhe ke hath me "TORCH",
Bahare ke hath me "RADIO",
Gunge ke hath me "MIKE",
AUR AAP KE HATH ME "MOBILE"
WAH WAH Kya Zamana Aaya hai!!!