If people says you

If people says you
If people says you are crazy, be patiend. if they say you are monkey, relax. if they say you are stupid,be cool but if they say you are smart, Thapad maar sale ko.
  

May, 25 2010     163 chars (2 sms)     3144 views       Funny

more Funny SMS Messages

1st Man : Yar Ye
"AAHO" Kon Log Bolty Hyn???

2nd Man : Bhai Ye Hi Jo
Paindo Log Hoty Hyn
Wo Bolty Hyn !!!

1st Man: Acha Aap
Parhy Likhy Hyn ???

2nd Man : AAHO ... ;->
Mujhe Jee bhar k rone do


Faraz


.
Saari larkion k numbers abbu ne delet krdie hai :->

New scheme of school and college holidays

Summer vacations



Eid holidays



Winter holidays


And neW season of holidays
TALIBAN HOLIDAYS.:-D;-)
Molvi;muje wife k liya
brazier chahiay.


Shopkeeper;size kai hai?

Molvi ;size to maloom nahi, per us k purani brazier se meri 2 topiy ban gai hain.->
Sales man : Sir, which shaving cream do u use ?
Customer : Ali''s.
S.M : Which after shave do y use ?
C : Ali''s.
S.M : Which tooth paste do u use ?
C : Ali''s ?
S.M : Which shampoo do u use ?
C : Ali''s.
S.M : Sir , what is this Ali''s is it an international company ?
C : No, he is my room mate.
mErI DuKh BhArI kAhAnI sUnO gE



*&^$@@_+@_+)()(&^%&{{{((!~
@@#(_+(&%*9&5^^6&$#@{}:"<>?>??><
???>


DeKhA Aap BhI MeRe JazBaat NaHi

SaMaJh PaAye ;->
Polio Team; Darwaze Par Bachey Hain?
Pathan; Beta Pistal Aur Cartoos Lay Ao.
Polio Team Bhagte Huwey Pichey Say Awaz Aiee,
Tehro Ye Mere Bacho K Name Hain...!
Kon Kambakt Marne K Liye Peeta Hai



Ham To Isliye Peete Hai Kyaunki Peene K Baad

.
.
.

.
.
.
.
.
.
.

.
..
.
.
.

Susu Aata He
Shahid aur Kareena ke breakoff ka asli reason.. Pehli baar exclusively sirf sMsxOne.Com ke logo ke liye..

.
.
.
.
.
Its Amrita Rao.. because Kareena pe FIDA hone se pehle Shahid ne Amrita ke saath ISHQ VISHQ kiyaa aur phir VIVAH kiyaa..:))
1 Baat Tou Btao ?

Plz Is Ko Mazaq Me Mat
Talna

Gol Mol Jawab
Nhi Chale Ga

Dekho

Kuch Baatai''n
Zindagi Me Bohat Ahem
Hoti Hyn

Sach Sach Btana













LIGHT HY ;->
News reporter:
KHAN SAAB ye batain k plateform
par kharay saray pathan kaisay maray?
Pathan: aik elan hua k train plateform per aa rahi hai,
sub ne patri par chalang laga di.
Reporter:Phir aap kaisay buch gaye?
Pathan:main khudkushi k liye patri per leta tha,
ye elan suna to main plateform per ja ker lait gaya:)
U r a nice person…
but..U have to do 2 things early in the morning…
1st. pray to God so that u can live….
2nd.take a bath so that others can live…