piyarey or aziz dosto

piyarey or aziz dosto


Piyarey
Or
Aziz dosto..

ASLAM O ALAIKUM..!























Bas Salam kar ke
10 nekiyan laini thi,
ab apna kam karo... ;->
  

May, 05 2010     169 chars (2 sms)     2946 views       Funny

more Funny SMS Messages

''FATHER: How Are Your Grades, Son?
SON: Under Water, Dad.
FATHER: Under Water? What Do You Mean?
SON: They"Re Below C Level''


Sam: I Have Changed My Mind.

Ali : Good

So Does This One Work Better?
Ye Jo Chappal Main Pehan Kar Aya Hon

Mat Samjho K Isay Chura Kar Laya Hon

Ye Sub Khuda Ki Deen Hai Mere Bhai
.
.
.
ussi k ghar se utha kar laya hon... ;->
Question : Qalam Behtr Hai Ya Talwar?






Answer : Qalam Behtr Hai Q K Talwar Se Aap Shalwar Mein Nara Nahin Daal Saktay . . .!!
''Chalo dekhen faraz naya saal mere muqaddar me kya laya hai,
pichle saal kamino ne mera bohot record lagaya hai,
shair koi bhi ho naam mera lagaya hai,
kambakhaton ko na taras mere naam pe aya hai,
ab to koi apne bachay ka naam faraz nahi rakhe ga,
sunne me to ye ailan bhi aya hai,
dusre mulk walon ko bhi hairan karwaya hai,
faraz kon sa ajooba hai or pakistanio ne kahan se paya hai,
Itna mashoor to kisi ka baap bhi na tha,
star nahi kamino ne mujhe superstar banaya hai"''
Dedicated to all Girls

"LARKIYAN"

Kabhi Maum Ban K Pighal Jati Hain
...Kabhi Suraj Ki Tapish Se Jal Jati Hain

Yeh Larkiyan Kitni Ajeeb Hoti Hain
Sambhal Kay Chalain Phir Bhi Phisal Jati Hain

ALLAH Ne Rakhi Un Main Aisi Mehek
Jis Sanchay Main Chaho Dhal Jati Hain

Kabhi Zara Si Baat Par Kar Laiti Hain Aankhain Namm
Tu Kabhi Pahaar Se Ghum Par Bhi Sambhal Jati Hain

Itni Sada Kay Apni Hi Bewaqti Par
Sabar Ka Thaam Kar Daman Behel Jati Hain
An interviewer to an engg student:"what is engg"

student:,#@! #@#$#

Interviewer: Mujhe kuch samajh mein nahi aaya

Student:Same is the situation here
''Dear Friends.
I''m switching Off My Number,
Due to My Exams Because I have to Work Hard to Get Good Grades
Plz contact Me after


.
.
.
.
.


15 Mins
Jab Mera Dimag Set Hojae. :-
A SciEntiFic Question:

Q: Paad Ki Smell Q Hotee Hai?
.
.
.
.
.
.
.
.
A: Taakay Behray Loag Bhi Enjoy Kar Sakain ;-)
Food for thought: Why to suffer trying by all means to become rich and wear expensive branded clothes, when best things in life we do naked.
ek admi apni family doctors ke paas ja kar bola:

"doctor saab, bibi ke liye jukam ka, bete ke liye khansi ka, beti ke liye bookhar ka, mammi ke liye peeth dard ka, papa ke liye ghutno ka dard ka dawai likh dijiye"

doctor saab ne sab ka dawai likh kar phir woh admi se pusha, " baki sab log ghar mein thik thak hai na??
Do u know k glass tutay to kiya awaz ati hai?


Dhuz?
no


Dhooz?
no


Thish?



Nahi bhai


Ami ki awaz ati hai"lakh d laanat,fer ki pann ditta e?