''FATHER: How Are Your Grades, Son?

''FATHER: How Are Your Grades, Son?
''FATHER: How Are Your Grades, Son?
SON: Under Water, Dad.
FATHER: Under Water? What Do You Mean?
SON: They"Re Below C Level
Copy to clipboard''
  

May, 24 2010     148 chars (1 sms)     3054 views       Funny

more Funny SMS Messages

Suraj Dube Ga To
Chand Nikl Aega
Chand Ajega To Suraj
Nikl Aega
Abhi Waqt Hy Apni
Harkaten
Sudhar Lo Wrna Hr
Shaks Yhi Kehta Nazr
Aega
"AISA KROGE TOU
KON AEGA" ;)
Hello Janu!

Plz Mera Ye sms Apny Ammi Abbu k Samnay Oonchi Awaz Main Parhna

Ok?

Ready

.
.
.

Dulha Mil Gaya
Dulha Mil Gaya. :-)
Subha
SMS


Shaam
SMS


Din me
SMS


Raat me
SMS


Ghar me
SMS


Office me
SMS


Jeena
SMS


Marna
SMS
Akhir kya he ye SMS??




S = SUB
M= MIL ker
S = SOCHO:-)

TV on kro.
Multan main girls colleges me larai ho rahi hai

Sub girl lar rahi han

Sub keh rahi hain "hAmY" maira hai
.
.
Uff ye larkiyan b na.... ;-)
Once there was a mirror which used to kill “LIERS”
FRENCH:I think I don’t smoke (killed)
AMERICAN:I think, I love Iraq(killed)
PATHAN:I think (killed)
Ek Road Pe Bht Saray Log Ek Larke Ko Maar Peet Rhy The,
Ek Admi Ne Pocha Bhai Es Ko Kyun Mar Rhy Ho
Wo Bola K
Uski T.Shirt Pe Likha Tha


I M FARAZ :-D
''Hawa main betab urr raha tha ghalib

Wah!wah

Hawa ma betab urr raha tha ghalib

Ooohhh!

Phir..!

Phir kia Ruk gayi hawa gir gya ghalib
Bijli gai
10 baj gay
Bijli aai
11baj gay

Phir gai
12baj gay
Phir aai
1 baj gya

Phir gai
2 baj gay
Phir aai
3 baj gay

dis time check is brot 2 u by
WAPDA ;->
Ek SAwAL hy Or IsNe MujhE b0hAt SoChNe pE MAjb00r kiA huA hy..




PatA nAhi TuMhEiN Bhi atA hogA k nAhi..??





LEkiN Phir Bhi itNi EducAtioN Li hy t0 TuMhEiN t0 pAtA honA ChAhiyE..



MujhE bAs Us kA jAwAb dE do..




SawAL ziAdA MuShkiL nAhi hy..





LEkiN ziAdA asAn Bhi nAhi hy..






SawAL yE hy k..




.


.


JAb

MurGhi

AndA

FrEE

Me

DEti hy..??

To BAzAAr

Me

Rs.6

Ka

Q

BiktA

Hy...? =P ;->
''4 things bOys dO in exam hal:

1.counting nO Of gals 2.flirting w/ lady invigilator
3.reading d brand name Of pen
4.thinkings 2stdy 4next exam-:-D..
Pakistanio k karname tum kia jano...

"papPu"

Ye tou catch chorne ki bhi HAT-TRICK karte hain... ;->

PaKi RocKs. . . B-)
Definition of home:









"Home is the place where u can scratch exactly where it itches" ;-)