Guzri Hui Zindagi Ko kabhi yad Na Karna,

Guzri Hui Zindagi Ko kabhi yad Na Karna,
Guzri Hui Zindagi Ko kabhi
yad Na Karna,

Taqeer Me Jo Likha Hai uski
Faryad Na karna ,


Jo Hona Hai Wo Ho Kar Hi
Rehega,


Aap Fikar Me Apni Hansi
Barbad Na Karna.;->
  

May, 19 2010     184 chars (2 sms)     3291 views       Funny

more Funny SMS Messages


Ab aap aram se DEFENCE me 1 bangla khred skte hain
Apne lye 1 MRCEDES CAR
or
DUBAI me shoping b kr sktay hain
Kiu k
PETROL me
64 paise jo km ho gaye hain... ;->
One tourist from U.S.A. asked a village kid: Any great man born in this
village???
village kid: no sir, only small Babies!!!
Yamraj ne BHUKAMP bheja

Chitragupt : Maharaj aapne bhukamp kyu bheja

Yamraj : Kya kare...
March ending hai TARGET pura karna hai...!!!
What wil a pathan say when he wil be asked

.
.

Rose petal na hota tu kia hota
.
.
.
Simple yar
.
.
.
.
.
Kocha "HANKIES" hota ;->
PATHAN 2 SARDAR: O! YARA TUMHAR SHUKRIYA KE TUM LO IS DUNIYA MIA AYA......
SARDAR: OEE WOH KU PAJI.....
PATHAN: O! YARA AGAR TUM IS DUNIYA MAI NAHI HOTA NA TO SARA LATIFA HAMARE OPER BANTA
Flowers die,
Stories end,
Songs fade,
Memories are forgotten,
All things come 2 end,
But people like u r remembered forever,
Bcoz GHOSTS NEVER DIE
Agr MQM films banane lage to films k naam asey honge

1: UNIT NO.1
2: QUAID ZAMIN PER
3: BHAI LOG LONDON WALAY
4: OPERATION 92
5: LONDON TO 9 ZERO
6: SIRF ALTAF
7: BHAI JO BHI KAHEN
8: LAGAY RAHO ALTAF BHAI
9: Hum Bhatta Lay Chuke Bhai..!
10: Humari Kilashunkof Ap k Pas He
11: 12MAY to Hona Hi Tha.!
A 4 Saib

B 4 KasHti

C 4 BillI

D 4 Kutta

E 4 Hathi

F 4 Phankha

Ye Sms Har Unparh Aur Gawar K Mobile Tak Pohanchaiyen
Jaisa K Maine Kia Hai
Aur
Taleem Ko Aam Karain

Humara Khuwab
Parha Likha Pakistan..... ;->
Kamal kay NAKHRE Tumhare............






Ajeb tumhara STYLE hai.........





"SMS" karnay ki fursat nahi or...







Hathon main MOBILE hai...........!!!!!!!!
Zaman Bohat Kharab Hai . . .


Boy To Girl: Kia Main Aap Ka Haath Choom Sakta Hoon . . . ?


Girl: Kion Maire Honton Pe Kaante Lage Hain Kia . . . ? ;->
AaiNdA,







Se,









''sms''












SenD,









KarNE ki koshish karna,
Santa : Among My 4 Sons 3 R Engineers
Frnd:4th?
Santa : Useles,Dnt Study, Becam A Barber
Frnd:Y ,Dnt U Throw Him Out
Santa : Coz He''s D Only 1 Who Earns..!