''Tusi boht great ho........

''Tusi boht great ho........
''Tusi boht great ho........

Rusgulay di plate ho......

coce di krate ho........

ande da aamlate ho.......\''
  

May, 24 2010     118 chars (1 sms)     3090 views       Funny

more Funny SMS Messages

Tere ghum me tarap kar mar jayengay,

mar gye to tera nam lejayengay,

rishwat de k tujhe b uper bulayengay,

tm uper ao gay to 7 beth k kurkure khayen gay;-)

After the Announcement the final result of class, father asked his son.

Father: Beta Tumhara result Kesa Raha?
Son: Abbu, Teacher ne kaha ke Zyada tar bachay fail hain.

Father: Beta Aapka Result kiya Aaya hai?
Son: Abbu, Woh jo Dr uncle hai na unka beta bhi Fail ho gaya hai.

Fathar: Tumhara Result Kiya aaya hai?
Son: Abbu, Woh jo mera Dost hai na jiske Papa Engineer hain na, woh bhi fai ho gaya hai.

Father: Abay Tu bata, Tera result Kiya aaya hai.
Son: Mai kiya Allama ki Aulaad hon jo pass ho jaonga. :-)
An Excellent Road Sentence Written on National Highway:



"Go Slow, Unless You Have An Urgent Appointment With GOD ... !" ;)
Identification Of
Students ...

Books In Bag,
Faisalabad

Books In Hands
Sialkot

Rolled Books In Jeans
Lahore

W/o Books
But Cell Fones In Hands
Karachi ... ;->
Roza Hmain Sabr Krnay K Dars deta Hai,
Is Liay aP Sab Log Ramzan Shareef Me
Loadsheding Per Sabr Kr K Sachay
Muslman Honay kA Sabot Dain.

ManjAnib
Wapda
K.E.S.C
P.E.P.C.O

Thanx
Regards

Raja Pervaiz Ashraf... ;->
Lage Raho

.
.
.

Lage Raho

.
.
.

Koi Kuch Nahi Kahe Ga

.
.
.

Aur Kahe Ga Bhi To Konsa Farq Parega

.
.
.

Lage Raho.

.
.
.

BESHARMON Ki Terha SMS RECEIVE Kerne Mein... :P
aadmi k left hath
Ek Aadmi K Left Hath
Ki 6 Ungliaan Theen,
Sab Log Usay
"Sultan" kehte
thay Socho Kyun? .
Kyun k ''Sultan'' Us ka Naam tha :-D''
Husband:I''ll admit I''m wrong if u''ll admit I''m right!

Wife:I agree! u go first!

Husband: Ok

I''m wrong!

Wife
(with a twinkle in her eye):

you are right!
Dedicated to BHAI LOG...

Kbhi Kbhi Mere Dil Me Khayal Ata Hy Agr

Altaf Bhai London NaJate To Kya Hota?

To 9.0 Pe Unka Mazar Hota

Mustafa Kamal mazr k upar over head or nechay under pas bana kar signal free mazar banata

Farooq Sattar Sajada Nashin Hota

Babar Ghauri Wahan Charas Bechta

Wasim Akhtar Jooty Rakhny K Paise Leta

Shoaib Bukhari Langar Ki Degh Bnata

Saleem Shehzad Jeben Kat''ta

Baqi Rabta Commity Qawali Gati... =P ;->
Agr Kisi Chowk

Per
Apko
Lady Trafic
Wardenpasand Aa
JAYE
TO
CHOWK
K Ird Gird
Chkr
Lgain
Or JAB
7 Chakr
Poray Ho
Jain
To Uska
Hath Pakrain
Or Bolain
Bidhai Ho Bidhai
Aj Se Tum Ho
Hmari Lugai. . .>
Which part of the body is most sensitive while watching adult movies?
Guess? Ha ha, U R wrong. It''s ur ears to make sure k KOI AA TU NAHI RAHA.
Breaking news..

abhi abhi mili tazza khabar ke anusaar pata chala hai ki......



Australia ki oneday team me Steave buckner ko jagah mil gaye hai..


lekin abhi tak ye pata nahi chala hai ki wo team me karenge kya....!