''Tusi boht great ho........

''Tusi boht great ho........
''Tusi boht great ho........

Rusgulay di plate ho......

coce di krate ho........

ande da aamlate ho.......\''
  

May, 24 2010     118 chars (1 sms)     3095 views       Funny

more Funny SMS Messages

Laado de lashkare jag mag kapre sare!

O laaD0 sabun...
O laaDo sabun...

Ye Comercial BREAK Tha


Now
Continue Ur Work :-
A
B
C
D
E
F
G
H
I
,
,
,
,
,
,
,
,
,
U
V
W
X
Y
Z





WT R U ALL WONDRINGAT,
I HV KILLED,
ALL THOSEWHO WERE BETWEEN I & U
''Bhag Jaye Uski Beti Gadha Gaari Pe



FARAZ!!


Jisne Pabandi Lagai hai Double Sawaari Pe!!''
''''Happy Thappar Day''''

Today Is Thappar Day.
Jo B Is Time Ap K Sath Betha Hua Hai Usey Rakh K Thappar Marein. And Plz Forward Dis Msg As Much As U Can.


English Theory

"I love to walk in a rain because no one can see my tears"

Pakistani Theory

"Main barish main isliye chalta hon ta k daney mar jaye" ;->
mobile repair kerne wale ko lose motion ho jayeen to woh doctor se kaise explain kere ga???

"doctor sb subah subah se miss calls aa rahi hain
outgoing main taklif ho rahi he
subah se nye nye ringtones bheg rahe hain
aur pait main balance nahi bach raha he
jitna bhi rechage kro utna kharch ho jata he"
Meri Dua Hai K
Aap Taraqi Ker K
Uppar Jao





Itna




Uppar Jao





Itna




Uppar Jao



K



Farishte Kahain
“Nawa Aya Ain Sonya. . . “ ;->
As I M Now In Da Mst Imp.

Yr Of My Career I Hv Startd Stdyng N

Hv Dcided Nt 2 Msg Anymore,

I Hope, U Wil Cooperte Wid Me

Thnx



.
.
.
.
.

Height Of Overacting ;)
GALS look beautiful, not coz of make up o attitude...!

its just dat BOYZ ave good imginations!!
As by xperience my advice 4u friends-

have only one girl friend otherwise ur life will b very sad like me ,

1side Aishwarya puling me 4 cinema other side Sania pulling me 4 Tennis

and kareena keeps sending luv messages 2 me! Silly gals!Wat can i do?

Hey Wait.I''m getting a call from katrina kaif….
Bv:
Shadi se pehle to tum mujh per bare sher kehte the!

Husband:
Ab waqt badal gaya hy

Bv:
Phir b ''JAANI'' koi sher kehdo!

Husband:
lo sunO

Jane jigar janeman

90 kilo tera wazan

Tu jo gir jaye mujh par

Mar jaonga me sanam...:-)
Q: What is smaller than an Ant''s dinner ?




















A: An Ant''s mouth . . . ;-